25 במרץ 2023

אופטרה לונדון- החברה המובילה במכשירי קוסמטיקה ביתיים -OPATRA LONDON!


שלום לכולם!

הפוסט הזה הוא עבור כל הנשים שמתעניינות במיכשור קוסמטי ביתי וקשה להן להחליט במה לבחור? והתשובה היא חברת "אופטרה לונדון".
שוק מכשירי הקוסמטיקה הביתיים שופע מאי פעם ,ההיצע הוא מטורף.
האפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות, כשההיצע מוגבר, ולכל מכשיר שימוש משלו, איך אפשר באמת לבחור ולדעת מהו המותג הטוב ביותר? לכן, במקום לחפור ברשתות בואו ותכירו את "אופטרה לונדון".
אני הכרתי את המותג באירוע מושקע ומפנק בסניף בירושלים ,באתי להכיר את גישת הטיפוח הביתי שהיא מציעה.



מתי החברה הוקמה?
החברה הוקמה בלונדון בשנת 2010 ועוסקת בתחום מכשירי הקוסמטיקה הביתיים.

מנהלת המותג העולמי לירון כץ נכחה באירוע וסיפרה על החברה ומטרותיה?

לירון כץ

מטרת היתה לענות על הצורך להחדיר קרמים לעור ללא שימוש בידיים ובצורה אופטימלית. השימוש באצבעותינו לא ממש מצליח להחדיר את הקרם והפתרון של החברה היה לייצר מכשירים בטכנולוגיה מתקדמת וזאת כדי לקבל תוצאות מעולות בזמן קצר. בעזרת מכשירים אלו ניתן לבצע טיפול ביתי, יומיומי, בזמן שנוח לנו ואפילו מול הסדרה האהובה עלינו. נשנוש + טיפול פנים? יש יותר טוב?

סיפרה ש "אופטרה לונדון" מציעה מכשירים בשימוש ביתי פשוט למגוון רחב של בעיות. המכשור משפר את מראה עור הפנים, ממצק, מטשטש כהויות מסביב לעיניים, מבהיר כתמים, מטפל באקנה ועוד.
מספר דקות כל יום, שימוש פשוט וקל, לפתע תחושי בשיפור והעור יהיה קורן ומוצק יותר.
היום קיימים 30 מכשירים שונים בנוסף יש לחברה 150 זכייניות של ברחבי העולם.
 ל"אופטרה לונדון" יש חנויות אונליין מותאמות לכל מדינה וסניפים פיזיים, שהביקור בהם הרבה יותר מומלץ כיוון שאז ניתן להתנסות במכשירים בעצמנו. כמו כן, החברה מתפעלת שירות לקוחות אדיב במיוחד, פרונטלי וטלפוני. הצוות המקצועי של החברה תמיד נכון לעזור בכל שאלה שהיא ולפתור בעיות שונות. במילים אחרות, למכשיר שלכם יש "אבא ואמא".


אני התנסיתי במכשיר המיועד לאזור העיניים Synergy eye ,אני מאוד שמחה לעדכן שלאחר מספר פעמים האיזור מתחת לעין יותר חלק וניתן לראות שיש פחות כהויות , צלמתי לכן סרטון .


גם לעולם הביוטי והאסתטיקה יש טקסי אוסקר משלו, רק שעל השטיח האדום מתהלכות החברות הטובות ביותר בשוק עם המכשירים והתכשירים המתקדמים ביותר. גם בתחום הזה Opatra London מובילה בראש. במשך השנים מאז היוסדה, החברה זכתה בפרסים נחשבים על חדשנות יוצאת דופן, מכשור מתקדם ומצטיין בתחום ועוד. פרסים אלו הם הוכחה ניצחת לכך שאופטרה היא חברה אמינה המחויבת לשימוש בטכנולוגיות החדישות ביותר לפיתוח מוצרים ומכשירים איכותיים לטיפוח העור הנותנים מענה למגוון רחב של בעיות עור לכל מי שתשתמש בו.



Opatra London כבר הספיקה לכבוש נשים ישראליות רבות, והצצה קטנה בעמוד האינסטגרם של החברה תגלה לכם כמה אושיות רשת נחשבות, שחקניות ועוד דמויות מוכרות בעולם התרבות הישראלי. נשים אלו כבר עושות שימוש במכשירי החברה, נהנות מתוצאות מצוינות ומשתפות בחוויות האישיות שלהן.
מהן היתרונות של החברה? 
למכשירים של אופטרה יש יתרון ענק שמבדיל אותה משאר המותגים שנמצאים בשוק. החברה מספקת אחריות מלאה לכל החיים על כל מכשיר שיוצא מהמפעל שלה. בנוסף, בכל שלב באורח החיים של המכשיר ניתן יהיה לנצל את האחריות ולתקן כל נזק שנגרם לו. אפשר לומר שהשקעה במכשיר של אופטרה היא פשוט השקעה לטווח ארוך. העיקרון המנחה את החברה הוא המפגש עם הלקוח. 
החברה תמיד שואפת להטיב עם לקוחותיה ולספק להם את השירות הכי טוב אם זה בצורת מבצעים והטבות הפזורים לאורך השנה ועד לגמישות מקסימלית במחירים כדי שהלקוחה תבין שיש לה נכס אמיתי בידיים וככזה, יש להשקיע בו.



עוד שאלות שאני בטוחה שיענינו אתכן:

1. תוך כמה זמן נראה תוצאות בשימוש במכשירים, ולאיזה תוצאות אנחנו יכולות לצפות?
מכשירי Opatra London מתאימים לגברים ולנשים, ממצקים את הפנים ומחזקים את שרירי הפנים ודוחים משמעותית את הזדקנות העור, בסיוע מספר טכנולוגיות:
טכנולוגית אינפרה אדום חודרת לשכבה העמוקה ביותר של העור, ממריצה את ייצור הקולגן והאלסטין, שני חלבונים האחראיים לאלסטיות ומיצוק וחיוניים לעור בריא טכנולוגית. לד ירוק דואג לדיכוי המלנין והבהרת כתמים ופיגמנטציה. לד כחול אנטי בקטריאלי משמש לעתים קרובות לטיפול באקנה ובעל השפעה מרגיעה על העור, הפחתת אדמומיות ודלקת. טמפרטורת המכשירים מעודדת היווצרות תהליכים בעור וזרימת דם תקינה.
התוצאה משתנה בהתאם לאורח החיים, מצב העור, אופן השימוש וההתמדה. עקביות היא המפתח להשגת תוצאות, ככל שתתמידי כך התוצאה תהיה יותר מהירה, טובה וניכרת לעין. ניתן לראות תוצאות משמעותיות אחרי שלושה שבועות של טיפול לפי הוראות השימוש.

2. האם השימוש במכשירים הוא תובעני? לא תמיד יש לנו כוח בסוף היום…
המכשירים נועדו לשימוש ביתי קליל וזמין. ב- Opatra London שמו דגש על שגרת טיפוח נינוחה בעצמאות מלאה.

3. האם הטיפולים יכולים להחליף הזרקות או ניתוח?
לא, הם לא יכולים להחליף לחלוטין זריקות או ניתוחים. מכשירי Opatra London מעודדים את עור הפנים לעבוד בעוצמה, משפרים את המרקם, המוצקות והמראה הכללי של העור ומפחיתים את הצורך בהליכים פולשניים יותר. אבל לאחר טיפולים פולשניים מומלץ להמשיך ולתחזק את העור במכשירים של Opatra London.

4. כמה שנים אופטרה לונדון קיימת? איזה ניסיון מקצועי נצבר בחברה?

Opatra London היא שחקן משמעותי בשוק הקוסמטיקה בעולם כבר 13 שנה, וצברה מספר רב של פרסים בינלאומיים. לחברה 150 סניפים בעולם כאשר שמונה מתוכם נמצאים בישראל.

5. האם המכשירים נבדקו קלינית?
המכשירים עברו מבדקים ומבחנים קליניים Clinical tries by company eurofins, שהוכיחו שהמוצר בעל טכנולוגיה המאפשרת תוצאות פורצות דרך.

6. על בסיס איזה טכנולוגיות המכשירים עובדים?
טכנולוגית לד אדום – מעודדת ייצור קולגן ואלסטין, לד ירוק – דיכוי מלנין, לד כחול – אנטי בקטריאלי, לד צהוב – מרגיע ומפחית נימים, אולטרסאונד, גלי רדיו-RF וטמפרטורה אופטימלית לעור.

7. האם יש חשש לסכנה בריאותית בשימוש במכשירים של Opatra London?
אין כלל סכנה בעת השימוש במכשירים שלנו, שעומדים בתקנים העולמיים המחמירים ביותר, ביניהם אישורי תקן אירופי, אישורי FDA ברמה החמורה והגבוהה ביותר ואישור מכון התקנים הישראלי. כמו כן, חשוב לוודא שאתם משתמשים במכשיר כראוי ובהתאם להוראות היצרן ולא חורגים מזמן השימוש המומלץ.

8. במה המכשירים הללו עדיפים על פני מכשירים אחרים בשוק?
מכשירי Opatra London מציעים מספר תכונות ויתרונות ייחודיים המבדילים אותם ממכשירים אחרים בשוק – טכנולוגיה מתקדמת, בעלי פונקציות מרובות וקלות שימוש, עיצוב נייד, בטוחים ולא פולשניים, עברו את כל הבדיקות המחמירות והקפדניות ויש להם אחריות לכל החיים. מה שהופך אותם לבחירה מצוינת עבור אלה המעוניינים לשפר את בריאות ומראה העור שלהם.

9. מהו מכשיר הדגל של החברה ומה מיוחד בו?
מכשיר הדגל הוא המכשיר לעיניים Opatra Synergy Eye מערכת מתקדמת לטיפול בעיניים המשתמשת בטיפול באור מיקרו-זרם ו-LED כדי להפחית את המראה של קמטוטים, קמטים ועיגולים כהים סביב העיניים. מכשיר זה נבדק קלינית והוכח כמספק תוצאות ניכרות לאחר מספר טיפולים בלבד. נשים נפגשות בבעיה מעל גיל 30 והן מחפשות פתרון אמיתי וטבעי, והמכשיר הזה עונה על הצורך.

החזון של חברת אופטרה לונדון הוא שכל אישה באשר היא, מנערות ועד לנשים בוגרות, תצליח לשלב בשגרת הטיפוח היומיומית שלה את המכשור המתקדם ותוכל להגיע לתוצאות מצוינות בטיפול אפקטיבי אמיתי. המוצרים של חברת אופטרה הם ברמת גימור גבוהה מאוד ובהחלט אפשר להגיד עליה שהיא ה"אפל" של עולם הקוסמטיקה. אם באסתטיקה של המוצר, הנראות שלו, הממשק הנח ועד לפרקטיות שלו.

להתאמה מירבית ,כנסו לאחד הסניפים ותקבלו מתנה לעור הפנים שהיא לתמיד.

המכשיר לעיניים 




את מוצרי החברה ניתן להשיג בסניפי הרשת:
קניון הזהב וקניון ראשונים ראשל״צ | ממילא ירושלים | מלון דן ת״א
קניון גינדי TLV | דיזנגוף סנטר ת״א | קניון עזריאלי ת״א | קניון מול הים - אילת
ובאתר: https://opatra.co.il/
שירות לקוחות 03-9590978

אינסטגרם: opatra_israel | פייסבוק: Opatra Israel



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה