1 באפר׳ 2023

שבוע האופנה קורנית תל אביב 2023!!


שלום לכולם,

הימים של שבוע האופנה אילו ימים של התרגשות עבורי, מה יכול להיות יותר כיף(וגם מעייף -תתפלאו) מלעבור מתצוגה לתצוגה של מעצבים מוכשרים, להנות מחווית חושים של צבעים, מראות ,רגשות והרבה אנשים יפים שהשקיעו וחשבו על מה שלבשו.
יומיים שמלויים בהרגשה מיוחדת ,לפגוש ולהכיר אנשים שלא נפגשתי איתם במציאות והיו רק חברים במדיה ,ללמוד ולהכיר מעצבים ורעיונות חדשים.
בקיצור, יש הרבה מה לספר .

השנה נכחתי בשני ימים ושמונה תצוגות ואני אפרט על ארבע מהן.
Up Coming Designers- תצוגה של מעצבים צעירים בתחילת דרכם שנבחרו על ידי מוטי רייף היזם והמפיק של שבוע האופנה .
כישרונות מדהימים והקולקציות מרהיבות!!

נאור אהרון אהרוניאן – MIRZA – MIRZA קרא על שם סבו הפרסי של נאור אהרון אהרוניאן, שהיה ידוע בטעמו המשובח. קולקציה לעונת אביב-קיץ, עוצבה בבדים וגזרות בהשראת העולם הפרסי, והאזרחים שכמהים לחופש.
את התצוגה פתח תמיר גרינברג בלוק לבן קסום ,בהתאם להשראה הפריטים השונים עוצבו בחלקם מבדים נושמים, כמו פשתן ,שיפון וכותנה בהשראת הרוח והמדבר, בגווני אדמה, לצד בדים השזורים באבנים יקרות, עם שילובים של פרווה כסמל לעושר של פרס בעברה. אני אהבתי מאוד את השילוב של קו קלאסי ונקי עם שלובים שנתנו טוויסט של אבנים ,העור והפרווה.




סתיו אופמן STAV OFMAN – תצוגת הקוטור של סתיו אופמן הציגה איזון מרהיב בין היוקרה והשפע של בית המלוכה השמרני של אנגליה לבין התרבות הנועזת של העולם מודרני של 2023. לעיצובים יש רקמות עשירות בחרוזים ואבנים בטכניקה חדשנית, פיתוחי נפח עשויי טולים עוצרי נשימה וגזרות המושפעות מהמאה ה-19.
אני מאוד אהבתי את התצוגה היו מספר דגמים שהייתי כבר מכניסה לארון שלי .
הסטודיו של סתיו אופמן ממוקדם בצפון יפו ומתמחה בשמלות כלה וערב בהתאמה אישית.



גלעד קרשין -kG -Gilad Karshin – קרשין, בן 19 בלבד, מציג קולקציה צעירה, בועטת ועכשווית עם פרשנות אישית ל- school girls, תוך שימוש בפרינטים מגוונים, צבעוניות ייחודית וגזרות המשלבות עולמות שונים, טארטן ,צבעוניות יחודית ,ממש אהבתי.


סהר כהן – TIKI BRANDS – המותג הצעיר TIKI BRANDS הוקם במטרה לתמוך בחולי ומחלימי סרטן. בין הצועדים ישתתפו חולים, מחלימים ובני משפחות שאיבדו את יקיריהם. קו אופנה צעיר, איכותי, שמשלב בין עולמות הסטריט לגלישה. המוצרים עוצבו על ידי חולים ומחלימים ותרומות הכסף מרווחי המותג עוברות לעמותות תומכות חולי סרטן.


ירדן חנוכה - JOR-D  - עם סיום לימודיה בשנקר בשנת 2021, הקימה ירדן חנוכה את המותג ג׳ורדי - אופנת רחוב גבוהה לגברים, בדגש על דפוסים ותשומת לב מוקפדת לפרטים. על המסלול תוצג הקולקציה הראשונה לגברים ״ready to wear״ עם עיצובים המותאמים לקהל היעד, המחברת בין אופנת הרחוב הגבוהה לעולם ההייטק.



טובל'ה

זו הפעם השלישית שיוצא לי לראות את התצוגה שח טובלה והיא תמיד מצליחה להפתיעה אותי מחדש. תצוגה שהיא חגיגה אחת גדולה של צבעים ומוזיקה ,קולקציה ססגונית ,יפיפיה ושמחה.
זו  התצוגה שהכי נהנתי ממנה שנה!!
המעצבות נעמה וטובל'ה חסין את קולקציית קיץ 2023 של המותג טובל'ה+.בסימן חגיגות 75 שנים למדינת ישראל מתרפקת בנוסטלגיה על העבר והשורשים בקיבוץ. הקולקציה, שמאופיינת בצבעוניות ססגונית.
את התצוגה פתחו איתמר, בנה של נעמה חסין, ובת זוגתו טוהר יוצאי תיאטרון צה"ל לצלילי השיר "הרבי אמר צריך להתחתן". על המסלול עלו כ-52 דגמים, בהם שזורים סמלי 3 הדתות, בחלק מהדגמים ניתן היה לזהות את דגל ישראל משובץ באבני סברובסקי, התצוגה הסתיימה לצלילי השיר "דמוקרטיה" מתוך הסרט קזבלן.
אהבתי מאוד את הצבעוניות ,ההדפסים והגזרות הנינוחות והמשוחררות , כל בגד היה סוג של יצירה מיוחדת ושונה.

 





יובל כספית -בראש מורם

יובל כספית -בלוגרית אופנה ,תצוגה שונה ואחרת שאני באופן אישי מאוד התרגשתי לקראתה.אני עוקבת אחרי יובל מספר שנים , היא שונה מאוד בנוף לטעמי, בחורה עם כישרונות נדירים ויכולות מדהימות בכל דבר שהיא עושה, אני כבר כתבתי ואמרתי לה זאת ממזמן.

בתחילת התצוגה יובל סיפרה את סיפורה האישי ,מרגשת!
אמת שלא מפליא שניתנה לה הזכות להרים תצוגה שכל הצועדות על המסלול נבחרו מהקהילה שלה בשל סיפוריהן האישיים שמייצגים את ערכי התצוגה ,שגם הופיעו מאחריהן על המסך במהלך התצוגה המרגשת והכל יוזמה שלה.
זו פעם ראשונה שהתקימה תצוגה של בלוגרית אופנה -בראש מורם -בסימן של ביטחון וערך עצמי.
הבגדים עוצבוע"י סטודנטים משנקר במטרה לתת במה למעצבים ישראלים בתחילת דרכם.
כל הרווחים של התצוגה הלכו לעמותת "קרן לאימהות ".


היה מרגש ,יובל את אחת ויחידה ,שאפו ענק על הכל ,אני ממש מעריצה !

שנקר 
התצוגה הכי ססגונית ושונה הי כמובן התצוגה של תלמידי המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר. עיצובים מקוריים ויחודיים, בשלל סגנונות אין ספק שיש בדרך דור עתיד מבטיח.
תצוגת האופנה שלהם חשפה את עבודותיהם של סטודנטים משנים ב', ג׳, ד' מקשת הקורסים המוצעים במחלקה כמו תרבויות עולם, גוף ומעטפת ,תלבושות לבמה שמלות כלה ועוד.

.



כבוד לחברה שלי מאיה אושרי כהן -אושיית האופנה וגורו של אופנה הוינטג' בארץ.
העורכת של המגזין Fasion Israel!!! שצעדה על המסלול!
אלופת העולם!

מאיה אושרי כהן


קונספט והפקה  שנקר- עידית ברק, מרצה בכירה, המחלקה לעיצוב אופנה, שנקר
הפקה: חגית ויטמן, אופיר איבגי, מרצי המחלקה לעיצוב אופנה, שנקר
ראש המחלקה לעיצוב אופנה, שנקר, אילן בז'ה


היו יומיים מדהימים ,כך כך נהנתי והלוקים שלי מהיומיים האלה





צילומים של התמונות משבוע האופנה  :Haydon Perrior @haydonperrior


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה