10 במרץ 2023

סדרת natural or, סדרתהאנטי אייג'ינג החדשנית שמתבססת על רכיבים ממקור טבעי.



שלום לכולם!

היום כולנו מחפשות מוצרי קוסמטיקה טבעיים ,אורח חיים בריא חשוב לנו בכל תחומי החיים
ולכן אנו מעוניינות שגם בתחום הקוסמטיקה התכשירים יתבססו על רכיבים ממקור טבעי ואורגני מוצרים שאינם מתועשים ואינם מכילים תוספים כימיים.



ניאופרם הרחיבה את המותג הדרמו קוסמטיקה דוקטור עור, שהיה קשוב לרצונות אלו והשיקה את סדרת Natural OR- סדרת פרימיום ,סדרה מרשימה ואיכותית במיוחד, הכוללת 5 מוצרים לשמירה על שגרת טיפוח מושלמת המבוססת על טהרת השפע של הטבע. המוצרים מבוססים על אחוז גבוה מאוד של רכיבים ממקור טבעי– החל מ93% ועד ל- 99%.


הבשורה החדשה שמביאה הסדרה ,הינה מותאמת לעור רגיש, היפואלרגנית, עם פורמולות טבעוניות ושמוצריה מכילים אחוז גבוה מאוד של רכיבים ממקור טבעי. בנוסף, כיאה למותג שבבסיסו יעילות מחקרית מוכחת, החיבור ההדוק לטבע קיים במוצרים, לצד רכיב פטנט חדשני רכיב פטנט חדשני Phytoneomatrix TM שהוכח כמסייע גם לצמצום הקמטים.

אני אישית מאוד אוהבת את המוצרים של  ד"ר עור, תמיד לאחר השימוש העור מלא חיות והשימוש לאורך זמן במוצרים משפיע על נראות העור.

בואו תכירו את המוצרים החדשים. 

מה הסדרה מכילה?
הסדרה מכילה ארבעה מוצרים לביסוס שגרת הטיפוח (קרם יום, קרם לילה, סרום
וקרם עיניים) המכילים רכיב פטנט אנטי אייג חדשני, שהוכח מחקרית כמפחית
את מספר הקמטים ועומקם וכמסייע בתמיכה בקולגן ובחומצה ההיאלורונית שבעור.
בנוסף, בסדרה מוצר ייחודי לניקוי הפנים – שמן מתחלב לניקוי עדין,
אשר במגע עם מים הופך לתחליב רך ומעניק לעור מגע נעים ועשיר בלחות. השמן
החדשני עשיר ברכיבים הידועים כתורמים להאטת הזדקנות העור.
הסדרה מהווה פיתרון אידיאלי לנשים שכבר מאמצות את הטרנד הטבעי בכל תחומי החיים וגם
מהווה פיתרון לנשים המחפשות מוצרי טיפוח לעור רגיש, שהינם היפואלרגניים, 
אינם מכילים בישום פראבנים ,שמן מינרלי וכן מבוססים על פורמולות טבעוניות המכילות רכיבים חדשניים ורכיבים מוכרים מפגת הטבע.



המוצרים :

שמן מתחלב לניקוי עדין- שמן מתחלב מכיל 99% רכיבים ממקור טבעי לניקוי עדין. שמן בניחוח נעים לטיהור וניקוי יסודי של עור הפנים מבלי לייבש את העור. השמן מכיל שמנים הידועים בתכונות האנטי אייג'ינג שלהם, מרגיע את עור הפנים, מעשיר ומזין אותו בלחות, מחדש ומרכך את העור ומשיב לו את החיוניות והגמישות. במגע עם מים, השמן יוצר אמולסיה (מתחלב) והופך לתחליב רך הנשטף בקלות ומותיר את העור רך, נקי, רענן, עתיר בלחות וללא תחושה שומנית. השמן מסיר ביעילות לכלוך ושאריות איפור ומונע יובש בעור. מתאים לכל סוגי העור ופותח במיוחד עבור בעלי עור רגיש. ללא סולפטים, ללא שמן מינרלי, ללא סיליקון, ללא אלכוהול, ללא SLS. נון קומודוגני.

מחיר מומלץ לצרכן: 149.90 שקלים ל 100 מ"ל


קרם יום לצמצום קמטים- קרם יום אנטי אייג'ינג המכיל 95% רכיבים ממקור טבעי לצמצום קמטים.
עלייה ברמת הלחות בעור כבר לאחר 8 ימים!* הקרם בניחוח עדין, במרקם קליל ומרענן הנספג במהירות.SPF30, הקרם מסייע למניעת הזדקנות מוקדמת של העור ומשלב רכיב פטנט אנטי אייג'ינג ייחודי להפחתה מוכחת במספר הקמטים ועומקם, לקבלת מראה עור חלק והגנה על תאי העור מנזקי הרדיקלים החופשיים. הקרם מסייע בהרגעת העור, העשרתו בלחות, שמירה על גמישותו ולמראה גוון עור אחיד וזוהר.

מחיר מומלץ לצרכן: 249.90 שקלים ל 100 מ"ל.


קרם לילה לצמצום קמטים- קרם לילה אנטי אייג'ינג מכיל 98% רכיבים ממקור טבעי לצמצום קמטים.
עלייה ברמת הלחות בעור כבר לאחר שעה!* הקרם במרקם עשיר וקטיפתי הנספג במהירות. מכיל נוגדי חימצון עוצמתיים המסייעים בהגנה על העור מפני נזקי הרדיקלים החופשיים התורמים לתהליכי ה ,DETOX- שנמצא כי חלקם מגיעים לשיאם בשעות הלילה. הקרם בניחוח עדין ומכיל שמנים ממקור טבעי, מזין את העור בלחות, שומר על רכות העור וגמישות העור וכן מועשר ברכיבים התורמים להתחדשות העור, שיקומו ולהרגעה מיידית של העור. הקרם מעניק תחושת רעננות לאחר המריחה ובבוקר שאחרי ומסייע למראה עור חלק, בריא, טבעי וזוהר יותר.

מחיר מומלץ לצרכן: 249.90 שקלים ל 100 מ"ל.

סרום לצמצום קמטים- סרום אנטי אייג'ינג המכיל 93% רכיבים ממקור טבעי לצמצום קמטים.
הפחתה בעומק הקמטים כבר לאחר חודש!* הסרום עשיר ברכיבים המסייעים למניעת הזדקנות מוקדמת של העור, לשיקום וחידוש מראה העור ולשמירה על גמישותו. מכיל נוגדי חימצון ממקור טבעי המסייעים להגנה על העור מנזקי הרדיקלים החופשיים. הסרום עשיר בתמציות ממקור טבעי ובשמן זרעי חוחובה המעשירים את העור בלחות, מרגיעים עור אדמומי ומעניקים מראה עור אחיד. הסרום מגביר את פעולת קרם הלחות ואת ספיגתו בעור לקבלת מראה עור חלק, חיוני וצעיר יותר וללא תחושת שמנוניות.

מחיר מומלץ לצרכן: 249.90 שקלים ל 100 מ"ל.

קרם עיניים לצמצום קמטים- קרם עיניים אנטי אייג'ינג המכיל 98% רכיבים ממקור טבעי לצמצום קמטים. קרם במרקם עשיר ומרענן המכיל מספר רכיבי פטנט המסייעים להשבת מראה עור פנים רענן וצעיר. פותח במיוחד לעור העדין שסביב העיניים, מטפח את העור ומפחית סימני עייפות באזור העיניים. הקרם מסייע בצמצום מראה "שקיות" ועיגולים שחורים מתחת לעיניים*, מסייע למיצוק העור, להשבת המראה החיוני ולמראה עור חלק. הקרם מסייע בהפחתת מספר הקמטים ועומקם*, משפר את גמישות העור, ומעשיר אותו בלחות.

מחיר מומלץ לצרכן: 249.90 שקלים ל 100 מ"ל.

להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת ובאתר המותג.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה