27 ביוני 2021

יום הולדת חמש לבוטיק השיקי של טטי שטרן!!

 

שלום לכולם!

טטי שטרן- אשת האופנה המקסימה והמוכשרת עמדה נרגשת והודתה לכל עשרות הידוענים ,פשנסטיות ,לקוחות ומובילים חברתיים שהגיעו וכיבדו אותה בחגיגות חמש שנים לבוטיק-"הפינה של טטי"


צילום:משה מעוז 



מירי אברהם ולימור כרסנטי 

בבוטיק ניתן למצוא קולקציה מגוונת מאוד,הן בסגנונות לבוש שונים, גלאם לאירועים, אלגנטי, קלאסי וקז'ואל והן בטווח המידות רחב.

בבוטיק גם ניתן לרכוש אקססוריז, נעליים ותיקים כך שניתן לצאת עם טוטאל לוק שלם.

טטי עוסקת בתחום כבר 15 שנה ,היא מייבאת מותגי ביגוד ואקססוריז מצרפת,איטליה וקנדה לפי טעמה האישי ,בינהם גם תיקים ונעליים של מותגי אופנה מהמובילים בעולם כגון שנאל, איב סאן לורן ועוד..
טטי טסה פעמיים בשנה בשנה לתערוכות והתמחויות בנושאי טקסטיל ואופנה עם צוות מומחים, ודבריה:
"כל פריט המיובא לבוטיק החיפאי הוא ייחודי ואין שני לו. הכול נבחר בקפידה ובמקצועיות, תוך התאמה לאקלים הישראלי", אכן שהתבוננתי בין הפרטים אכן כל פריט הוא אחד ,יחיד ומיוחד.



צילום:משה מעוז 

צילום: משה מעוז

צילום:משה עוז

צילום:משה מעוז

צילום :משה מעוז

קונספט ושירות יחודי לבוטיק : "טוטאל לוק לאירועים" ייחודי וזמין 24/7-חבילת סטיילינג ממיטב הביגוד והאקססוריז וכן איפור, מניקור ועיצוב שיער המתבצעים ע"י אנשי מקצוע, המגיעים ישירות לבית הלקוחה, בכל רחבי הארץ, ביניהן גם ידועניות המבקשות לשמור על פרטיותן. לדברי טטי "אני מציעה זמינות וטוטאליות 24/7 למען לקוחותיי, מה שלא ניתן למצוא באף מקום אחר. השירות מתחיל בשיחת התאמה אישית, אפשר גם טלפונית, ואז אני מרכיבה עבור הלקוחה את החבילה במועד לבקשתה. מתאים במיוחד לנשים עסוקות ולכל מי שחפצה בנוחות מרבית"
היתה מסיבת יום הולדת אנרגתית וחגיגית על היח"צ והליווי התקשורתי אמון משרדה של לימור כרסנטי, מוזיקה נהדרת ותצוגת אופנה משגעת שהביאה טעימה מהקולקציה .

מי שמכיר אותי יודע, כשיש קולקציה חדשה אני חייבת גם למדוד, אז בזמן החגיגה הגדולה מדדתי ומדגמנת  לכם שני לוקים שונים, אוברול אדום גלאם לאירוע הבא ומכנסיים מיוחדות עם טישט לקז'ואל משובח. 

מהקולקציה של טטי

מהקולקציה של טטי


צילום:שרה איקו

צילום :שרה איקו

צילום :שרה איקו 


בטוחה שכבר  בחרתן את הלוק שלכן, בקרו את טטי ,פצצת אנרגיה מדהימה !!

טלפון: 050-5908121 , 

הפינה של טטי - שד'  מוריה 124 חיפה 

 אינסטגרם  https://www.instagram.com/tatyshtern_boutique/




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה