1 באוג׳ 2017

שינוי עמוק עם לאונרדו סקין קר !

שלום לכולם,

לגלות לכן סוד.. יום ההולדת שלי ממש מתקרב והפעם הוא יום הולדת עגול נכון, חשבתן נכון 40? 
לא, חמישים!
כולם אומרים ,זה סתם מספר והאמת אני מסכימה אבל איך אומרים:" על הפנים תמיד רואים".
לכן זו היתה עבורי מתנה נפלאה לקבל את ערכת הטוויסטרים של לאונרדו סקין קר שמחוללים שינוי עמוק  
אילו שני מוצרים חדשניים , פורמולות שמטרתן חידוש הרקמות ,הצרת היקפים ומניעת קמטים .
מוצרים יוקרתיים ואקסלוסביים. 




TWISTER FACE 
ג'ל חדשני ומחוזק למיצוק ומתיחת  עור הפנים 
הוא  מגיע עם משאבה , זה מצוין  שלא יהיה בזבוז.
מכיל מכיל אנטי-אוקסידנטים, מונע קמטוטים וקמטים, משפר את מרקם העור, יוצר אפקט הרמה וחיזוק של העור. הייחוד שלו הוא בחומר הפטנטי  RonaCare® Cyclopeptide-5 של חברת התרופות MERCKהגרמנית בריכוז גבוה מאוד ובכך גורם לטשטוש קמטים וקמטוטים ולשיפור באלסטיות של העור. נחשב כאחד מתכשירי האנטי-אייג'ינג הטובים בעולם.

התחלתי להשתמש בו ימים ספורים בוקר וערב במקום סרום ואני מרגישה שיפור, העור יותר מתוח זוהר וההרגשה מעולה. אני בהחלט ממליצה

רכיבים

פפטיד 5 (Cyclopeptide-5) -חומר פטנטי בריכוז גבוה לטשטוש קמטים וקמטוטים ולשיפור האלסטיות של העור (מיוחד למוצרי אנטי-אייג׳ינג). אנטי אוקסידנטים, שמן שקדים וויטמין E, ויטמינים, מינרלים.

TWISTER BODY 

ג'ל מועשר לטיפול במרקם עור גופך, למיצוקו ולחיטובו. משפר את קצב התחדשות המטבוליזם של תאי העור, מסייע בהצרת היקפים, הפחתת צלוליט  וסימני מתיחה. תורם לגמישותו של עורך ומעניק לו לחות לאורך זמן.

עדיין לא  הספקתי להשתמש אבל בהחלט מצפה לשיפור ניכר.. ממתינה ואספר. 
אולי התוצאות יהיה כאלה.. חחח בטוח יהיה שיפור .






קצת על חברת לאונרדו הישראלית- קיימת עשור הוקמה על ידי רוני בר שחרט  על דגלה שלושה ערכים מובילים- יושרה, חדשנות ואיכותיות . היא פיתחה טכנולוגיה מהפכנית בתחום טיפולי האסתטיקה לצד ליין של מוצרי טיפוח לעור הפנים והגוף. משרדי החברה נמצאים בגדה וצוות החברה מונה מהנדסי פיתוח, מומחים טכניים, וצוותי הדרכה. הגורמים המקצועיים בחברה עוסקים בפיתוח מתמיד של מכשירים חדשים, תוך בקרה קפדנית ומתן שרות צמוד ללקוחות.


החברה משווקת מכשור מתקדם המשולב עם תכשירים ננו- טכנולוגיים המיועדים למגוון טיפולי קוסמטיקה רפואית. בראשם- הסרת שיער במהירות האור (מבוסס על פטנט בלעדי), הצרת היקפים, חידוש ומתיחת העור, העלמת קמטים, הזנת העור ועוד קשת רחבה של טיפולים הנותנים מענה מושלם למגוון בעיות.  
מוצרי החברה מגוונים מאד ותוכלו למצוא באתר החברה מוצרי אנטי אייג'ינג הפעילים במניעת הזדקנות העור ומאיצים תהליכים ביולוגיים לחידוש העור ומיצוקו. מוצרים לטיפוח הגוף המשפרים את קצב ההתחדשות של תאי העור, מסייעים בהצרת היקפים והפחתת הצלוליט. מוצרים המיועדים לטיפול וטיפוח העור סביב העיניים, למראה צעיר, רענן וחיוני. מוצרים המיועדים להבהרת העור, לטיפול בפיגמנטציה, להענקת גוון אחיד ורענן לעור. מוצרי לחות והעשרה, העשירים בוויטמינים ומרכיבים טבעיים ואיכותיים להזנה ושמירה על מראה עור בריא וזוהר. מוצרים לטיפול באזור הצוואר והדקולטה ומוצרים לשיקום והרגעה לעור הפנים לאחר לאחר טיפולי פנים באמצעות מכשור.

מוצרים נוספים





אתר החברה leonardo
דף הפייסבוק laorprofessional
דף נוסף של צוות לאונרדו קבוצת לאונרדו

עקבו אחרי בפייסבוק:


ובאינסטגרם:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה