5 באוג׳ 2017

חנות אחת שיש בה הכל - סודות הטבע של איב רושה Yves Rocher

שלום,

נכון שאתן אוהבות להתפנק ? הכי כיף להיכנס למקום אחד עם אווירה טובה ולמצוא הכל . וזה בדיוק מה שהרשת איב רושה מציעה , מוצרים בוטיניים שמתבססים על תמציות צמחים והכל במקום אחד .

כל הטיפוח , שיער ומוצריו , טיפוח הגוף , טיפוח הפנים , קוסמטיקה ובישום .
באמת שאני לא חושבת שהם פיספסו משהו . הכל מסודר כל כך יפה , נגיש ומאוד אסטטי .
ועכשיו , גם לכל הצפוניות נפתחה חנות חדשה לרשת בקריון  קרית ביאליק .
הסניף הראשון  בצפון למותג העל לקוסמטיקה בוטנית . כמו  בכל תחום בחיינו אנו פונים יותר לטובת מוצרים טבעיים וכך גם בתחום הטיפוח .

הוזמנתי להשקה מושקעת , נעימה וטעימה . היח"צ של לימור כרסנטי שעשתה עבודה נהדרת .
נהנו מהרצאה מעניינת של גליה תורן חן מגישת מילון היופי בערוץ 10 , שסיפרה לנו על מוצרי החברה והישגיה הבינלאומיים , החברה פיתחה למעלה מ-50 פטנטים ומוציאה כ-100 מוצרים מידי שנה . 
וכן גם על סודות היופי ופיתוח המותג . נתנה לנו עזרה בחנות וכן גם הטבות מיוחדות ומתנות לרגל ההשקה .

נכחו בהשקה גבי רוטר מנכ"ל ובעלי " קסטרו " , מנכ"לית ' איב רושה ' אורית מלובנציק ומנהלת הסניף בקריון סופיה שייר .



גליה תורן חן שהציגה והסבירה על המוצר

לימור כרסנטי האחת ויחידה 


הכיבוד המרענן -פירות צבעוניים 

טעים ומרענן 

בחנות ניתנה הסבר מקיף מאוד , שמעתי והקשבתי בעניין רב על המוצרים המיוחדים שהרשת מציעה , מוצרים מאוד כדאיים ומיוחדים בעלות שמתאימה לרובינו.





אפשר לראות כמה נהנתי 
קיבלתי שירות מצוין  מיועצות היופי ומגליה תורן שהסבירו ונתנו טיפים ועצות מצוינות , אני ערכתי קניות מעולות , אפשר להגיד שלקחתי מוצר אחד מכל אגף ונהנתי בהסבר מקיף על כל אחד מהמוצרים .



בישום --  כשעוצמה פוגשת חושניות נוצר הניחוח ההרמוני והעשיר של האו דה פרפום Comme une Evidence Intense. הכל טמון בשילוב המושלם שמושתת על יסודות פרחוניים של ורד דמשק בעל הניחוח הפירותי והמתקתק לבין פריחת היסמין עם ארומה חושנית ומעודנת. 

טיפוח - pure לבתי קנינו תחליב נגד פצעונים לכל הגילאים המיועד לעור עם בעיות אקנה בנוסחה ללא שומנים שאינה מייבשת את העור. התכשיר מטפל בפצעונים, אדמומיות ונקודות שחורות ומשאיר את העור חדש, בריא ואחיד במשך 8 שעות הודות לטכנולוגיה החדשנית של איב רושה . כבר יש שיפור ניכר.
איפור ברונזר -נהנית ממנו מאוד אבקת ברונזר למראה שזוף בטקסטורת מט עם שני גוונים ליצירת מראה עשיר וזוהר. הברונזר מועשר בתמצית פרח הגרדניה המעניקה לעור גימור רך ומשיי. אינו מייבש את העור. 

שמפו -לשיער חיוני ומלא ברק! שמפו לכל סוגי השיער על בסיס צמח ציפורן החתול שצמח בגידולים אורגניים בצרפת במיוחד עבור איב רושה. התכשיר העשיר והמזין ישאיר את שיערך קטיפתי, קליל וזוהר. ללא פראבנים, ללא סיליקון וללא צבע מלאכותי.
עוד על איב רושה -
איב רושה (Yves Rocher) היא רשת פארמים בניחוח של חו"ל, המציעה מוצרי איפור, טיפוח ובישום בקונספט של "קוסמטיקה בוטנית", כלומר מוצרים הנרקחים מתמציות צמחים טבעיות.
מוצר בוטני הוא מוצר אשר בסיסו מופק מצמחים טבעיים. המרכיבים הבוטניים מקורם בצמחים כגון פרחים, פירות, זרעים, עלים, עשבי תיבול או שורשים. מרכיבים אלו מבודדים מהצמחים ונרקחים לידי מוצרים בהתאם לסגולותיהם. מבחינה היסטורית, צמחים היו הדרך היחידה לייצר מוצרים לניקוי, לחות, כיסוי פגמים וטיפול במצבי עור קלים.
איב רושה הוא מותג בינלאומי הנמכר ב-90 מדינות ב-4,000 חנויות ברחבי העולם.
בארץ קיימים 10 סניפים בת"א, רמת-גן, באר-שבע, טבריה, רחובות, אשדוד וכשהחדש ביניהם הושק בימים אלה בקריון!




עקבו אחרי בפייסבוק:






באינסטגרם:







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה