29 ביולי 2017

התכשיטים של ליאת גלעד -חייבים להכיר !


שלום לכולם!

כשיש הזדמנות להכיר מעצבי תכשיטים אני משתדלת לא לפספס, זו בהחלט אחת האהבות שלי .
הוזמנתי להכיר את מעצבת התכשיטים ליאת גלעד והתאהבתי.
ליאת צורפת ומעצבת תכשיטים בעבודת יד, בוגרת לימודי צורפות במכללת שנקר במחלקה לעיצוב תכשיטים, ובעליה של סטודיו LIAT GILAD JEWERLY . 
היא אישה מיוחדת בעלת חיוך מקסים וכובש ומיד ממבט ראשון אפשר להבחין שמדובר באישה עם תשוקה לאופנה ואומנית מילדה וכאחת שמאוד אוהבת אופנה התחברתי מיד.


אני וליאת המעצבת 



מענין על מה דיברנו..מתלהבת 





חשוב לי מאוד שאני עונדת תכשיטים ובמיוחד שמדובר בתכשיט מזהב שיהיה יחיד ומיוחד ,שיהיה בו קצת ניחוח ויטאג'י,שאני ארגיש מחוברת אליו , שיהיה wow ואז בטוח גם ישאלו מאיפה זה ? 
ליאת גלעד היא בהחלט עונה לכל מה שייחלתי .
העבודות שלה מדויקות וברמת גימור מעולה , יש לה מספר מייצגים ,אהבתי במיוחד את האלמנטים האתניים ,שההשראות הן הסיפורים והאנרגיות של עדתה התימנית טריפוליטאית , היא העבירה את חוויותיה דרך החומר .
אני ענדתי  עבורכן את כל הסט המדהים בזה, טבעת, שרשת, צמידים ועגילים , פשוט מושלם. 








מייצג נוסף שאהבתי הוא אבני החן שליאת מספרת שאבני החן טבעיות ולא מטופלות, ונבחרות בקפידה וכך שומרות על האיכויות הגבוה שלהן

קיימת הרמוניה בשילובים קלאסיים עם ניצוץ מודרני ושילובי אבנים, פנינים ויהלומים.

התוצר הם תכשיטים מיוחדים שאין כדוגמתם. .




 טבעת משולבת יהלומים 

ליאת גלעד,  מציגה עכשיו את עבודותיה בגלריה פריסקופ (רחוב בן יהודה 176, תל אביב), בתערוכתה החדשה MEMORY MARK, שתינעל בשבת 5.8.17. הכניסה חופשית לקהל הרחב.


העיסוק בזהב טהור מהווה עבורה מגע עם חומר הנושק לקדושה, ודורש יראת כבוד ופעולה מתוך מודעות מלאה. את תהליך היצירה היא מתארת לעיתים כמו תהליך לידה - חומר גלם מופלא העובר תהליך ממושך ותובעני של ליטוש וזיקוק, עד הפיכתו לפאר היצירה והבריאה – לבייבי שלה.
ליאת גלעד היא אמנית רב תחומית, עוסקת שנים בציור, פיסול וצילום אמנותי, במקביל לתרגול רוחני ביוגה, מדיטציה ולימודי בודהיזם, המספקים עבורה מגוון רחב של מקורות השראה אמנותיים ורוחניים.
אני מאמינה שהצלחתי להעביר לכם את העוצמה הרבה שיש בתכשיטים ואת הערב הנפלאה שהיה לנו עם ליאת.
מוזמנים לתערוכה ולאתר של ליאת גילעד. 
ודף הפייסבוק liatgiladjewelry


האאוטפיט שלי 


עקבו אחרי בפייסבוק:






באינסטגרם:





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה