24 ביולי 2021

ט"ו באב -הרגע הנכון לפרגן לעצמך עם ליה לונדון!



שלום לכולם!

תמיד כיף להתחדש בפריט מפנק וחשוב ט"ו באב זו סיבה מצויינת  ,ט"ו באב - חג לאהבה, לאהוב את הקרובים לנו ולהרגיש נאהבים, ובעיקר לאהוב את עצמנו. בט"ו באב אנחנו רוצות להיות הכי יפות וסקסיות ומה מתאים יותר מסט הלבשה תחתונה עשוי מבדים איכותיים ומלטפים, או בגד שינה סקסי ורומנטי עם עיטורי תחרה, שיעניק לנו את ההרגשה שאנחנו מיוחדות, נחשקות ונאהבות.
תעזו, תפרגנו, ותאהבו את עצמכן. מי שאוהבת במהרה הופכת לנאהבת. "בליה לונדון" יש מבחר עצום של סטים  וגם תמצאו צוות מקצועי ומיומן ביותר שיתאים לכן את הסט האולטימטיבי.
ליה לונדון זו מילה נרדפת להלבשה תחתונה, כל אישה שמבינה את החשיבות של הלבשה תחתונה יודעת ומכירה את הרשת ואת הפתרונות שהיא נותנת ,זו הרשת שמבינה את החשיבות שיש לחזיה שהיא זו שצריכה לשרת אותנו לאורך יום ארוך ומלא פעילות כל אחת בהתאם למבנה גופה ,גילה וצרכיה והכי חשוב לתת לנו להרגיש גם נינוחות וגם סקסיות .





אורטל תוהמי צילום שי סבג

אורטל תוהמי צילום שי סבג






מיטל- מנהלת השיווק , איזו חווית קניה שונה מציעה הרשת?

ב"ליה לונדון" יש מבחר גדול של דגמים ומידות המתאים לכל סגנונות הגוף. אצלנו הסיכוי קלוש שיגידו ללקוחה "מצטערת אין לנו את המידה, או אין לנו את גודל הקאפ שלך". בליה לונדון, אנו מתאימות את החזיה לגוף שלך, באופן הכי מדויק שניתן כדי שיהיה לך נוח ומחמיא בכל רגע נתון. במיוחד לט"ו באב אנחנו נעניק לכל אחת חווית קניה בה היא תתאהב בעצמה מחדש ותרגיש הכי טוב עם עצמה.

מה בקולקציה?

הקולקציה מאד מגוונת ורומנטית וכוללת סטים מושלמים ליום שכולו אהבה. סטים העשויים מבדים אווריריים ואיכותיים המשולבים בתחרה עשירה. דגמים חלקים וכאלה עם הדפסים פרחוניים, או טקסטורות של הבד, דגמים נשיים המחמיאים לגוף האישה במנעד רחב של צבעים כמו ניוד, ורוד בייבי, ולבן שמנת ועד לאדום אש סקסי. ולא לשכוח את השחור הקלאסי שהוא תמיד מנצח.
בבגדי שינה 

ש לנו קולקציה עשירה במיוחד המעוטרת ברובה בתחרות איכותיות ועדינות. נשים רבות משתמשות בדגמי הבייבידול כ-TOP וגופית לשימוש יום יומי הנלבשים מתחת לג'קט והופכים לחלק מטוטל לוק סקסי- מסכימה אני מישמת וזה נהדר. 

עם מנכ"לית החברה יפעת לה-לרנה ברכה

                


להשיג ברשת חנויות "ליה לונדון" בכל רחבי הארץ

פייסבוק - https://www.facebook.com/Leia.London

אתר - https://www.leialondon.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה