31 ביולי 2021

תצוגת אופנה חגיגית ומרשימה של המחלקה לעיצוב אופנה -המרכז האקדמי ויצו חיפה !


שלום לכולם!

השבוע התקימה לראשונה בחיפה תצוגת האופנה של בוגרי המחלקה לעיצוב אופנה מהמרכז האקדמי לעיצוב ולחינוך ויצו חיפה ,התצוגה התקיימה ברחבה הצמודה למרכז האקדמי בלב המושבה הגרמנית בחיפה . היה אירוע מאוד חגיגי ומרהיב, את הערב הנחה השחקן נורמן עיסא שהוא חיפאי במקור וסיפר בחן ובהומור כמה סיפורים מעניינים על חיפה והכלל.

17 בוגרות הציגו את עבודותיהן , כל אחת הציגה כחמש מערכות לבוש ,התצוגה היתה מקצועית ויפה ,אני מאוד נהנתי מעיצוביים היחודיים ומעניינים שהיו על המסלול .
כל אחד בדרכו הייחודית שיתף את הקהל בביקורת או חוויה אישית, שמקורן בחקר של נושאים אקולוגיים, חברתיים, פוליטיים, סביבתיים ולאומיים, אשר נוגעים בכל אחד מאיתנו.

מקבץ תמונות של העיצובים :

אופק ברגן-אהבתי

אבן ניצן

שקמה קוגמן

שני גולן

שי גולדנברג-מקסים

איברהים מאיא 

ליגל מלמד


זליכה תמר

נעמה פז


נוני לי

את פרויקטי הגמר של הבוגרים אשר הוצגו בתצוגת האופנה, ניתן יהיה לראות בתערוכת הבוגרים לצד הפקת ווידיאו ייחודית ומושקעת, בתאריכים 28.7-15.8.2021.
התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב בהתאם להנחיות של משרד הבריאות.

כמי מילים מדברי מירב לביא, ראש המחלקה לעיצוב אופנה
"במהלך הלימודים, הם קיבלו כלים באמצעותם יוכלו להחליט לאן פניהם מועדות בתחום דינמי ומאתגר זה. יש מהם שיהיו מעצבים בעלי סטודיו משלהם, שם יוכלו להביא את עצמם לידי ביטוי יצירתי וייחודי, יש מהם שישתלבו בתעשיית האופנה כמעצבים, קניינים או מנהלים לעתיד ויעבדו בחברות אופנה גלובליות ויש שיקימו חברה בעצמם. המחלקה רואה חשיבות רבה בשיתוף הפעולה בין התעשייה לאקדמיה, בהכנת המעצבים לפרקטיקה, לכן מתקיימים במחלקה שיתופי פעולה עם חברות אופנה גלובליות מובילות.

כמו כן, מדי שנה אנו משקיעים בהכשרת הפן המעשי של הסטודנטים דרך התמחות בתעשיית האופנה, במהלך שנה שלישית. בקולקציות הגמר התמודדו הבוגרים עם שבירת מוסכמות בעולם האופנה והטקסטיל: הם פיתחו גזרות, צלליות וחומרים חדשים אשר שולבו בקולקציות בעלות כתב יד אישי וייחודי לכל סטודנט. במהלך השנה פיתחו טכניקות הדפסה ואריגה שונות ושילבו עבודת טקסטיל עם עיצוב תלת מימד, במטרה להגיע בסופו של תהליך לקולקציה יצירתית וחדשנית. גם השנה אנו ממשיכים ליהנות משיתוף פעולה מכללתי בין - מחלקתי פורה עם המחלקה לצילום, בראשות ערן ברק הדגמים שלפניכם צולמו לתיק העיתונות בידיהם הנרגשות והמוכשרות של סטודנטים מהמחלקה לצילום."


תערוכת הבוגרים של המרכז האקדמי לעיצוב ולחינוך ויצו חיפה 2021
פתיחה: 28.7.2021 | נעילה: 15.8.2021
רח' הגנים 21, חיפה
שעות פתיחה: א'-ה' 10:00-18:00
תערוכת מחלקת צילום בבית הגפן (רח' הגפן 2, חיפה): א'-ה' 10:00-18:00, ו'-ש' 10:00-15:00


כל הבוגרות בסיום התצוגה 

כל הצילומים  צולמו ע"י בוגרי החוג לצילום של המרכז האקדמי ויצו .






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה