25 בנוב׳ 2019

השקת קולקציית הסריגים והמעילים לחורף 2020 מבית GOLBARY !!


שלום לכולם!

גולברי כל הזמן מפתיעה אותי ,גם העונה הושקה קולקציית חורף משובחת במיוחד,הסגנון הקלאסי שולט והכל עם שיק אירופאי ודגש על הפרטים הקטנים שמייחדים את הבגד כמו כפתורים, שרוולים ,איבזורים.
יש מבחר גדול של סריגים , מעילים קרדיגנים ופרטי לבוש משלים כמו צעיפים וכובעים.


הבחירה שלי!!
בית גולברי השיק השבוע באירוע נוצץ ,עם הרבה מוזמנים והרבה סלבס את קולקציית המעילים והסריגים לחורף 2020. 
הקולקציה מאופיינת כפי שאמר יעקב גולברי המעצב הראשי בקולקציה עם טוייסט ,כלומר שילוב שונה ומעניין בסריג הפשוט כמו פתחים בכתפיים או לאורך כל הידיים, שרוולים מנופחים או הדפס מעניין וכמובן גם הצבעים לא שגרתיים כמו הפסטלים היפים ורוד ותכלת.
אני ממש ממליצה לשלב צבע כזה בארון ,יש בו רכות והוא משתלב נפלא עם ג'ינס. 

הקולקציה מתאפיינת בנוחות ואיכות, היא מתאימה לשימוש יום יומי וכל אישה בקלות יכולה למצוא את הסגנון המתאים לה ,גולברי מתייחדת במראה נקי ומחויט, עם פרשנויות ואלמנטים מעניינים.
אני מאוד אהבתי את הסריגים הארוכים שהיו בקולקציית חורף 2020 וכמובן שגם מדדתי עבורכן כמה מהם.
הסריגים הארוכים נותנים אשליה של אורך ומטשטשים בטן ,ממליצה לכל אחת לפחות אחד כזה בארון .





המעילים כבר מזמן לא נועדו רק לחמם , לכל אחת יש מספר מעילים בארון שיתאימו לסגנון הלבוש ולאירוע הוא אקססורי חשוב בארון ובהתאם לכך גם גולברי מציעה מגוון גדול וסגנונות מעיל רבים ממעילי פרווה עמוסי נוכחות ועשירים בסטייל בפרינט מנומר וחלק במבחר צבעים , מעילי פוך המיועדים ליום יום במגוון רחב של צבעים ואפנתיים: ורוד, כחול ושחור.
מעילי קווילט המשלבים אלמנטים מעולם הספורט, מעילים קצרים המדגישים את קו המותן, מעילים ארוכים העוטפים all over, מעילי צמר ובוקלה- בגזרות "אוברסייז" טרנדיות ועוד.









הסריגים הם רכים ונעימים משלבים אלמנטים עם טוויסט (אבנים, פנינים) ,
הסריגים המככבים הם סריגי האוברסייז המשלבים צווארוני קשירה וקפוצ'ון, סריגי פסים עם צווארוני V וצווארוני סירה, סריגים המשמשים כעליונויות, קרדיגנים שכמיות ועוד. כמו כן ניתן למצוא סריגים מיוחדים כמו: סריגים עם פתחים בכתפיים, סריגים עם ניטים או פייטים, שילובי פונפונים, סריגים עם שרוולי פעמון ועוד.


בלייזר מושלם בגזרה ,בצבעים ובפרינט של הטרנד המשובץ 


שילוב נהדר אפור וורוד!!


  אני מצפה לחורף שנוכל להנות מכל הטוב הזה!!

   צילום :אסף לב -תודה !!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה