1 בדצמ׳ 2019

"הפרזנטורית הערבייה הראשונה של רשת נעלי SCOOP" - לראשונה רשת בישראל בוחרת בפרזנוטרית למגזר!!




שלום לכולם!
רשת נעלי סקופ ,אחת הרשתות הגדולות בארץ לנעליים ,היא החברה הראשונה בארץ שהחליטה לבחור פרזנטורית למגזר הערבי.
התחרות לבחירת הפרזנטורית נערכה בביג פאשן נצרת בסניף של רשת נעלי SCOOP.
הפרזנטורית הערביה תככב לצד דניאל גרינברג הפרזנטורית של רשת נעלי SCOOP.
הזוכה היא מירה כאחלי בת 24, ערביה נוצרייה, תושבת מעלות תרשיחא. 

רוני ופרדי אינסאז – מבעלי רשת סקופ והזוכה מירה כאחלי

10המתמודדות 

ביום האודשנים נבחרו עשר מועמדות סופיות מתון 50 יפיפיות שהגיעו ,הן עברו קורס הליכה על מסלול תצוגת אופנה כמו כן הסטייליסטיות התאימו להן אישית קולקציות נעלי חורף 2020 ופרטי לבוש, מעצבי שיער ומאפרים הכינו אותם לתצוגת אופנה .
הונח מסלול אדום בכניסה לחנות המותג עליו צעדו המתמודדות נרגשות. 





  
מתמודדת נוספת

לסקופ יש הרבה חניות  במגזר וזו אכן החלטה אסטרטגית נכונה ,בצורה כזו הרשת מחזקת את הקשר עם לקוחותיה ונותנת ללקוח הרגשה טובה וראיה שחושבים עליו.
אצל הלקוחות במזגר יש פחות נטיה לרכוש באינטרנט ויש להן חווית קניה ,פרזנטורית מהמגזר רק תתן חוויה נעימה יותר.

את האירוע הנחתה תמרה וורד ולצידה חבר השופטים שמנה את רוני ופרדי אינסאז – מבעלי רשת סקופ, הסטייליסטית יולי סגרדה, הגב' יארא משעוור – עורכת ראשית של ירחון לילק הערבי ואשת הטלוויזיה רובא נאסרלה.
רוני אינסאז מבעלי SCOOP פתח את האירוע ואמר: "אנו הרשת הראשונה בישראל שבוחרת פרזנטורית מהמגזר הערבי, ומקווים שחברות וארגונים נוספים ירימו את הכפפה ויראו במגזר הערבי חלק בלתי נפרד מהשוק הישראלי". עוד אמר אינסאנז: "פתחנו לאחרונה 20 סניפים ייעודיים למגזר הערבי ומגמה זו תמשיך גם בשנת 2020. בחירת פרזנטורית ערביה, הוא רק השלב הראשון במהלך אסטרטגי במסגרתו נערוך קמפיינים ייעודיים למגזר, אירועים, השקות ותצוגות אופנה".


דניאל גרינבג



הפרזנטורית הנבחרת היא מירה כאחלי בת 24, ערביה נוצרייה ,בעלת תואר ראשון בתקשורת מהמכללה האקדמית כנרת, החתומה בסוכנות עלית מודלס הישראלית ואוחזת בחשבון אינסטגרם עם 60 אלף עוקבים וחנות בגדים במעלות-תרשיחא-בוטיק מירה. .
היא אמרה שזו הזדמנות טובה להיכנס למגזר היהודי וכן "אני נרגשת להוביל קמפיין אופנה לרשת הנעלים המובילה בישראל ומודה לבעלי חברת סקופ שנתנו לראשונה הזדמנות לדוגמנית מהמגזר הערבי. זו דריסת רגל גדולה עבורי ועבור צעירות רבות במגזר להיכנס לעולם האופנה - זה ממש חלום שמתגשם".


כל הכבוד לרשת על הצעד ,בטוחה שזו פריצת דרך חדשה בנושא.
זו היתה חוויה לקחת חלק באירוע

אני כמובן בדקתי את הקולקציה ,רשת SCOOP מביאה את הטרנדים הכי חמים במחירים לכל כיס וכל מי שרוצה להתעדכן בהם ולא להישאר עם"חור בכיס" הגיעה למקום הנכון.

מגפון בוקרים מטרלי

מגפיים גבוהים 

 כל המתחם מקושט לחג ,כיף 












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה