13 באוג׳ 2017

השמלה הניצחית !

שלום לכולם ,

היום אני רוצה לספר לכן  על שמלה מיוחדת , האמת שתכננתי ללבוש אותה לאירוע שבסוף לא יצא לפועל . השמלה כבר הרבה זמן בארון שלי , מי שעוקב אחרי בוודאי ראה אותה בבלוג בפוסט של גילדת המעצבים שחגג שנתיים שם מדדתי הרבה שמלות והיא זו שנבחרה גם להגיע לארון הבגדים שלי. 
 פוסט מיוחד עבורה ועבור המעצבת המוכשרת הדרה גלה עיצוב אופנה.

שאני מצטטת את מה שהיא כותבת :" אני בעלת תואר שני של האוניברסיטה העברית בחינוך. ניהלתי בית ספר ובית ספר להשתלמויות מורים במשך שנים. פרשתי מהמערכת כדי ללמוד עיצובים בקווים. דבר שבער בי מילדות. אני עובדת עם בדים איכותיים בעלי סגנון ייחודי, שיש בו נגיעות משנות החמישים העליזות המהוות עבורי מקורות השראה. כך אני נותנת לכל בגד נגיעה אישית הייחודית לו. האג׳נדה שלי גורסת שאישה צריכה להרגיש חופשיה ללבוש מה שגורם לה תחושת נוחות ועוצמה מבלי להיכנע לתכתיבים חיצוניים משתנים. בגד נכון עושה את היום".
אני מאוד מתחברת , הסגנון האהוב עלי הוא קלאסי , ואני מאוד אוהבת ניחוח וינטג'י , הבד של השמלה איכותי , בד קצת נוקשה שמאוד מדגיש את הגוף נשי. גם הצבע שיש בו ניצוץ של זהב מאוד אהבתי . 







השמלה הזו מצוינת להדגשת המותן ותתאים להרבה נשים , נסו את הסגנון כל כך נשי !
במיוחד לבנות האגן הרחב , בתוספת חגורה דקה השמלה תתגיש  יותר את המותן .
מכיוון שבבד יש נצנוץ של זהב וזו שמלה מאוד קלאסית ואלגנטית הוספתי לה אקססוריז מאוד עדינים בזהב.
שאנחנו מוספים אקססוריז חשוב שתהיה הרמוניה ביניהם חייבים לדאוג לקשר גם בסגנון של האקססוריז.









הצילומים האחרונים צולמו  בקואנדו פאשה בגלריה 99 באל פאשה -גלריית נגרות ומסעדה בסגנון איטלקי ערבי . התאורה לא היתה הכי טובה לצילום אז לא כל כך רואים את  עד כמה המקום המקסים .







כנסו  לדף הפייסבוק של הדרה ונהנו מאוד פריטים בסגנון  .
קישור הדרה גלה עיצוב אופנה

צילום :הבן המוכשר שלי איתי גרובר


עקבו אחרי בפייסבוק:


ובאינסטגרם:






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה