24 באוק׳ 2016

מכנסיים שמעוצבים ממש טוב- לונדון 88

שלום לכולם!
הוזמנתי ליום צילומים של מותג שלא הכרתי לונדון 88 , בית האופנה הישראלי לונדון 88 הוא מותג אופנתי לנשים המתמחה בייצור ועיצוב מכנסיים וג'ינסים ,בצילומים נחשפנו למגוון הגזרות והצבעים של המכנסיים ,על הדוגמניות הכל נראה מושלם ואני בוודאי לא חשבתי שגם אני כל כך אתלהב שאמדוד אותם. 
תהליך הייצור של המכנסיים מתחיל מהמכנסיים שמתקבלות בצבע לבן ורק אז עובר תהליך צביעה לקבלת הצבע הדרוש. תהליך הצביעה נעשה תחת ביקורת קפדנית הכוללת בדיקה של איכות הגוון, רציפות הצבע ואחידותו לאורכו ולרוחבו של הבד. יש הרבה מאוד צבעים בקולקציות המכנסיים  מכל דגם, יש בדרך-כלל 5 – 8 צבעים, ביניהם צבעי בסיס שטובים לכולן ותוספת צבעים ואפנתיים.






לונדון 88 קשובים לצורכיהן ודרישות הלקוחות ויוצאים בקולקציה חדשה ומעודכנת בכל שבועיים, הקולקציה מורכבת מפריטים חדשים, טרנדיים וייחודים בהתאם לרוח התקופה והחדשנות ומעניקה מענה לצורך של כל אחת ואחת. במלתחה קולקציה רחבה וענפה עם פריטים נחשקים ויוקרתיים במחיר שווה לכל כיס, מכנסי לונדון 88 נמכרים בחנויות אופנה נבחרות בישראל ברחבי הארץ.

אני בחרתי בגזרה גבוה עם כפתורים בצבע ירוק זית שמאוד אופנתי העונה, בחופשה קצרה שעשינו בחג הסוכות הצטלמתי איתו פעם אחת בערב ולמחרת גם ביום, הוא שימש אותי לקז'ואל ויכול בקלות להיות גם לערב עם חולצה מנצנצת ונעלי עקב .






עוד מיום הצילומים



את "לונדון 88" תמצאנה  בחנויות אופנה ברחבי הארץ, אני קיבלתי אותן  בחנות פורטי סקנד בבוגרשוב 42 תל אביב יש שם  מבחר גדול של המותג מומלץ . 

לבירור החנות הקרובה: פייסבוק: London 88
השואו-רום נמצא ברח' אילת 29 בתל אביב. טלפון סטודיו: 03-6815415




נשים יקרות מי שעדין לא  הצטרפה לדף הפייסבוק שלי מוזמנת

וכמובן לחשבון האינסטגרם 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה