11 בינו׳ 2020

ד"ר אודי בר - משיק סדרת אנטי אייג'ינג חדשה שתשנה לכם את החיים!!

שלום לכולם!!

כששומעים אותו מדבר ומספר על מטופליו ועל עבודתו מרגישים מיד שמדובר ברופא מקצוען ואיכותי יותר מכל אדם שמבין לנפש וחש את מטופליו !
דר' אודי בר סיפר לנו עם ברק גדול בעיניים ובהתרגשות גדולה כיצד הוא מכיר מטופל, כיצד הוא מסתכל עליו ועד כמה הוא מתרגש כל פעם מחדש שהוא מתחיל לטפל ולעבוד עם מטופלים ,עבורו זו - "מסיבה "-כך אמר.
הוא הדגיש את החשיבות הגדולה שהוא רואה ביופיו של האדם ,
ואני מצטטת ממנו :"פנים חדשות אלה הנוצרות במרפאה מנצחות את סימני הגיל אולם גם שואפות לנצח את יופיים הקודם!כך שבמרפאתנו המוטו הוא:
יופי לפני גיל : לפני שאתה רוצה להיראות צעיר תקפיד להיות יפה!
כך שהתוצאות להן אני מחויב הן מושלמות ואסתטיות לא רק בקנה מידה של גיל , אלא בקנה מידה קלאסי של יופי אנושי בן זמננו."


עם דר' אודי בר והצלם רון קדמי 

אחד הצילומים



כל מה שתארתי לכם זו חלק מהחוויה העוצמתית שהיתה לי ושהרגשתי כשהגעתי להשקת המוצרים החדשים שד"ר אודי בר. המוצרים הושקו באירוע מאוד קלאסי ,אלגנטי ונוטף שיק של המוזמנים והמארח -דר' אודי בר.

באירוע הוצגו לראשונה הצילומים המרהיבים שצילם הצלם המקצועי רון קדמי את השגרירים של דר' אודי בר - המטופלים המוכרים שהחליטו לפרגן ,להודות ולספר על כך לתקשורת ולהצטלם עבור התערוכה.
במקום פוזרו גם קטעי טקסט בהם הודו השגרירים לד' אודי בר על טיפולו המקצועי והאנושי. (יש סרטונים בסוף הפוסט) .
בין השגרירים: דורין אטיאס, עברי גלעדו יעל רייך שדיברו ופרגנו מהלב.
היה מאוד מרגש לשמוע את אברי גלעד אומר:""אני מרגיש כמו בקאפלה הססטינית שאני יושב על כסא המטופלים"

דורין אטיאס מפרגנת


אברי עלעד




דר אודי בר הסביר על סדרת מוצרי האנטי אייג'ינג שהשיק .
שלושה מוצרי אנטי אייג'ינג ביתיים מהפכניים, שיעכבו ויתקנו את תהליך הזדקנות העור ויעניקו לך טיפול מקצועי, איכותי וקל בנוחיות ביתך.
סדרה המבוססת על שעות מחקר אינסופיות ברחבי העולם, אחריות להצגת תוצאות אמיתיות, איכותיות ואמינות, מרכיבים חדשניים בהם נעשה שימוש לראשונה בישראל .
ד"ר אודי בר, רופא, חוקר ופורץ דרך בתחומו, הקדיש את חייו המקצועיים למחקר וטיפול בסימני ההזדקנות, תוך שהוא רותם את הידע הרב שאסף בשעות מחקר אינסופיות ברחבי העולם וממצאיו המהפכניים לשיטות, טיפולים ומוצרים הכוללים רכיבים חדשניים שיעילותם התגלתה במחקרים קליניים, נוסחאות מהפכניות ושילובים אשר לא קיימים באף מוצר בשוק. את שפת המחקר הצליח ד"ר אודי בר לתרגם בהצלחה לשפת המעשה - סדרת מוצרים חדשנית המאפשרת לכל אחת ואחד למנוע ולתקן בבטחה את סימני הגיל, בטיפול ביתי קל ונוח.
סדרת המוצרים
נוזל לחידוש העור
זהו המוצר הראשון מסוגו בעולם,
שימוש בנוזל לחידוש העור בשגרת הטיפוח מעצים את ספיגתו והשפעתו של כל תכשיר הנמרח לאחריו. תכשיר זה מעניק אקספוליאציה עדינה ויומיומית לצד כיווץ נקבוביות, הבהרת כתמי גיל ופיגמנטציה, ויוצר מרקם עור חלק ושיפור ניכר בגוונו ומוצקותו החל מהשימוש הראשון, כך שאין צורך בטיפול בחומצות צורבות או בתכשירי פילינג.
הנוזל לחידוש העור, קיים בשני ריכוזים של חומצות, נמוכה וגבוהה. הריכוזים השונים מאפשרים למשתמשים חדשים להתחיל בריכוז הנמוך במטרה להרגיל את העור בהדרגתיות להשפעתם של המרכיבים הפעילים ובו בזמן להיווכח בהשפעתו, ולאחר מכן ניתן לעבור לשימוש בנוזל המבוסס על הריכוז הגבוה יותר והמתאים לשימוש קבוע.
אופן השימוש בתכשיר זה מתבצע בערב אחרי ניקוי הפנים ובטרם מריחת תכשיר הלילה. ניתן לשלב השימוש בו בכל שגרת טיפוח, והוא משמש כתחליף לכל סוגי החומצות ותכשירי הפילינג השונים.
נוזל לחידוש העור:
ריכוז נמוך, מחיר: 150 מ"ל, 230 ₪
ריכוז גבוה, מחיר: 150 מ"ל, 230 ₪



קרם דה לה קרם ריץ'
הוא המשך ישיר למוצר המנצח קרם דה לה קרם, הקרם היחיד שקיבל ממשרד הבריאות את ההגדרה "מפסל את העור, ומייתר צורך בטיפולים עמוקים". הקרם החדש מבוסס על הנוסחה המדויקת של הקרם דה לה קרם וכוללת את ששת המרכיבים הפעילים, ריכוז גבוה של מיצויים צמחיים המביאים כולם לעלייה מיידית ומצטברת בטונוס עור הפנים, תורמים למניעה ותיקון כתמי גיל, מגבירים את
האלסטיות ומעודדים התחדשות העור. הייחודיות בקרם החדש הוא העושר בשמני אבוקדו ובורג המאפשרים את השימוש בקרם כקרם לילה לבעלי עור רגיל או כקרם גלובלי לבעלי עור יבש, עור רגיל, מעורב או שמן.
ששת הרכיבים הפעילים אליהם מצטרפים השמנים ויוצרים את הקרם דה לה קרם ריצ' הם:
חומצה היאלורונית – השומרת על הנפח ולחות אופטימלית של עור הפנים, לצד תיקון מידי ומתמשך של קמטוטים וסימני יובש ובעלת תפקיד מכריע בחלוקת תאים ונדידתם.
ניאציאמיד – b3 – תורם לגוון אחיד ובוהק של העור ומצמצם הופעתן של צלקות, כתמי גיל ופיגמנטציה.
פפטידים ונוירופפטידים– משפרים מוצקות העור, תומכים בייצור קולגן ואלסטין ומדמים את אפקט זריקות הבוטוקס בהרפיית קמטי הבעה להקלה מידית ומצטברת בסימני המתח הגיל והעייפות בפנים.
ויטמין c – נוגד החמצון המרכזי לשמירה על צחות העור ושקיפותו, תומך בייצור הקולגן ומעניק הגנה מנזקים סביבתיים .
חומצה אלפא ליפואית – לנטרול הנזק מהרדיקלים החופשיים ותיקון נזקים ב- dna -המטען הגנטי של התאים כתוצאה מחשיפה לשמש בעבר.
dme– להפחתה מהירה של נפיחות בפנים ועליה בטונוס העור. למראה פנים מפוסל וחטוב יותר, החל מן השימוש הראשון ובעל השפעה מוכחת ומצטברת על מוצקות העור.
קרם דה לה קרם ריצ', מחיר:
 50 CC, 550 ₪


שמנים



סדרת השמנים הקוסמטיים החדשה של ד"ר אודי בר,
מציגה ארבעה שמנים טהורים: מרולה, רוז-היפ, המפ ובורג' המבוססים על 100% רכיבי הצמח הטבעיים המעניקים איכויות טיפוח מרוכזות וטיפול אינטנסבי מאשר תכשירי לחות בלבד. השמנים החדשים, שנבחרו אחרי שנים של בדיקה ומחקר ממושך של למעלה מ – 50 צמחים בעלי סגולות טיפוליות, הם מיצוי בכבישה קרה ובעלי יעילות מתועדת ומוכחת בהקלה על בעיות עור שונות ותפקיד חשוב בעיכוב תהליכי הזדקנות הנראים לעין.
שימוש בשמנים צמחיים טהורים מאפשר טיפול יעיל בבעלי רגישות למוצרי קוסמטיקה והם מתאימים לשילוב בכל שגרת טיפוח בהתאם לסוג העור ותכונות השמן הנבחר.

שמן מרולה - לראשונה בישראל השמן היבש המתאים לכולם.
מדובר בשמן חדש יחסית לעולם המערבי המופק באפריקה, אולם איכויותיו ההולכות ומתגלות הופכות אותו לחסר תחליף. זהו שמן יבש קל, בעל מראה מט, הנספג מידית ומתאים לשימוש יום ולילה, על עור הפנים והשיער. הוא בעל תוצאות ארוכות טווח בהחלקת מרקם העור בקרב הסובלים מעור מחוספס וחסר חיים, ומתאים גם לשימוש מתחת לאיפור במהלך היום בעונת החורף, וגם בלילה כתכשיר משלים לקרם דלקרם והנוזל לחידוש העור.
אופן השימוש: מתאים לשימוש בוקר וערב. בבוקר לאחר הניקוי במוס העדין לניקוי העור, לאחר חימום קל בין אצבעות הידיים, לעסות בקלילות 2 טיפות על עור נקי ומיד לאחר מכן לפזר בטפיחות קלות הקרם דלקרם. לאחר מכן ניתן להתאפר כרגיל ללא צורך בפריימר.
בערב, לאחר ניקוי הפנים ושימוש בנוזל לחידוש העור, לעסות 2-3 טיפות שמן המרולה על פנים וצוואר ומיד לאחר מכן לעסות ביסודיות הקרם דלקרם למשך 3 דקות.
מחיר: 
30 CC, 200 ₪


רוז היפ (ורד בר) - נפלא לאזור העדין סביב העיניים ומחולל פלאים בגוון העור
שמן הרוז היפ הינו שמן יבש בעל תכולה גבוהה של ויטמינים c ,e ו a לצד חומצות שומן חיוניות, הנספג באופן מיידי ואינו מותיר שמנוניות רבה. לשמן זה תכונות רבות המוכחות מחקרית, הוא בעל יעילות רבה בהבהרת כתמי עור, יצירת גוון אחיד, מחליק צלקות אקנה ומטפל באקזמה ודרמטיטיס. ובנוסף גילו מחקרים כי הוא מתאים לשימוש סביב העיניים ובעל יכולת תיקון של קמטים קיימים במהלך שימוש קבוע.
שמן זה מתאים במיוחד לאנשים בעלי קמטוטים, כתמי גיל ופיגמנטציה, צלקות אקנה, ואלו בעלי רגישות למוצרי קוסמטיקה קונבנציונליים.
אופן השימוש: בערב, לאחר ניקוי העור במוס הניקוי העדין לפנים ושימוש בנוזל לחידוש העור, לחמם 2-3 טיפות בין אצבעות הידיים ולפזר בלחיצות קלות על כל הפנים לרבות אזור העיניים והצוואר. מיד לאחריו למרוח הקרם דלקרם לקבלת אפקט הבהרה ומתיחה מירביים.
מחיר: 
30 CC, 210 ₪


שמן המפ - שמן צמח הקנאביס מאוזן בתכולת חומצות השומן ומועיל אפילו לאקנה.
איכויותיו של צמח הקאנביס הולכות ומתגלות בכל יום. שמן ההמפ, המופק מזרעי צמח זה, הינו מקור העשיר בחומצות השומן החיוניות אולאית ולינולית, ומכיל יחסים אופטימליים בין הריכוז של חומצות השומן מסוג אומגה 3 לבין חומצות השומן מסוג אומגה 6. יחסים אופטימליים אלה מקלים על דלקות וגירויי עור לצד טיפול בפסוריאזיס. חומצות שומן אלו מוגדרות כחומצות שומן חיוניות, מאחר וגופנו אינו יכול ליצרן בעצמו והוא זקוק לקבלן מבחוץ לעיכוב הזדקנות העור ושמירה על בריאותו. בשימוש חיצוני שמן ההמפ מועיל בהפחתת סמיכות הסבום- השומן העצמוני המיוצר על ידי העור ובכך מפחית את הופעת פצעי האקנה, מחליק את מרקם העור ומעלה את הלחות בו, בכל גיל.
שמן זה מתאים במיוחד לאנשים בעלי עור יבש, אטופי, בעלי דלקות עור כרוניות והסובלים מפצעי אקנה שאינם מגיבים לטיפול המקובל.
אופן השימוש: לחמם מספר טיפות שמן המפ בין כפות הידיים ולעסות בעדינות על הפנים, הצוואר או כל אזור בגוף, יבש מגורה או מקושקש, פעם ביום לאחר ניקוי.
מחיר:  
30 CC, 175 ₪

שמן הבוראג׳ (זיפן) - מלך השמנים לעור יבש מאוד, בוגר וטעון שיקום. מאריך חיי תאי העור.
שמן הבורג׳ נחשב ל״מלך שמני הקוסמטיקה״ מזה שנים רבות. הוא נחשב לשמן העשיר בעולם בחומצת השומן החיונית גאמה לינולאית -gla, השומרת על חדירות קרומי תאי העור. שימוש קבוע בשמן זה תורם להארכת חיי תאי העור ושומר על ריכוז גבוה של gla בקרומי התאים, בכך הוא מאריך את יכולת התאים לקלוט חמצן וחומרי מזון מהסביבה ולהיפטר מפסולת רעילה. מחסור בחומצת השומן החיונית gla גורם להתקשחות קרומי התאים, ובכך להזדקנותם ומותם המהיר של התאים בגלל הצטברות רעלים ומחסור בחמצן.
שמן הבוראג׳, טבעי לחלוטין ובכבישה קרה שומר על ריחו האופייני. הוא מתאים במיוחד לבעלי עור בוגר, יבש עד יבש מאוד, או כטיפול אינטנסיבי להחלקת העור והרגעתו בקרב בעלי עור רגיש, רגיל או מעורב אחת למספר לילות.
אופן השימוש: בערב, לאחר ניקוי הפנים במוס הניקוי העדין ושימוש בנוזל לחידוש העור, לחמם 2 טיפות של שמן הבוראג׳ בין כפות הידיים ולעסות השמן על עור הפנים הצוואר והמחשוף. לאחר ספיגתו יש למרוח הקרם דה לה קרם.
מחיר: 
30 CC, 195 ₪


מוס ניקוי עדין
מוס הניקוי העדין מהסדרה החדשה, מבוסס על נוסחה עדינה המשלבת כושר ניקוי של מקציפים טבעיים לצד מולקולות רב- סוכרים צמחיים, המבטיחים ניקוי מלא ועדין של עור הפנים, הצוואר והעיניים מבלי להפר את המאזן הליפופילי- הידרופובי של העור.
מוצר זה, מעניק אקספוליאציה קלילה, המתאימה לשימוש יומיומי והתורמת בכל פעם מחדש לרענון והחלקת משטח פני העור מבלי להותירו יבש. זהו מוס ניקוי עדין המתאים לשימוש בוקר וערב, משמש להסרת כל סוגי האיפור, ומתאים לעור בוגר ויבש, לצד הבטחה לניקוי יסודי של עור עם פצעי אקנה ושמן - ללא ייבוש של העור ויצירת תגובת שרשרת של עלייה בשומניות.
מוס ניקוי עדין, מחיר: 150 מ"ל, 180 ש"ח







אני כבר סקרנית מאוד לתוצאות ומבטחיה לעדכן אתכם!!
תודה על אירוע מפנק ומעניין ועל הכירות עבורי ועבור קוראי במוצרים איכותיים ומועילים.


להשיג במרפאת ד"ר אודי בר או באתר האינטרנט: www.dr-barr.com


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה