4 באוק׳ 2019

הפריט שכולנו רוצות ממנו עוד אחד- תיקים -מותג התיקים האיטלקי והיוקרתי מגיע ל-"דניאל – בגס בוטיק" -Francesca Bigutti


שלום לכולם!

תיק הוא פריט אקססורי שכולנו תמיד רוצות לקנות עוד אחד ממנו.
בעזרת תיק אפשר בקלות להקפיץ כל לוק שקצת משעמם ללוק של וואו,התיק תמיד מוסיף המון שיק.
תיק איכותי הוא בהחלט סמל סטטוס ומשדר יוקרה ,לכן כולנו כל כך אוהבות את הפריט הזה.
תיק מיוחד גורם לנו להרגיש טוב , אז למה שלא נפנק את עצמנו.

ואחרי כל ההקדמה הזו שאנחנו בטוחות שכל מה שצריך הוא תיק איכותי ,יוקרתי ויפה ,אני רוצה לספר לכן על מותג התיקים האיטלקי והיוקרתי "פרנצסקה ביגוטי" Francesca Bigutti.

יקיר ציוני הבעלים של חנות התיקים - "דניאל – בגס בוטיק" שהיא חנות מיוחדת בנוף התל אביבי, חנות לתיקים וארנקים, המתמחה גם בתיקים המיועדים לנסיעות כמו מזוודות, תיקי גב, תיקי נסיעה.,יצר שיתוף פעולה נהדר ירין ארדון בעלי המותג FB- Francesca Bigutti , ביחד בראו קו פרייבט קולקשן עבור ל"דניאל- בגס בוטיק".

את התיקים האלה ניתן יהיה לרכוש רק בדניאל בגס , בתיקים הושקע קו מחשבה עמוק על מנת להתאימו לאישה הישראלית שאוהבת תיק ערב קצת יותר גדול ועם חלוקה פנימית מדויקת.
מתאים בדיוק לאישה האלגנטית ואפנתית.

תוכלו מיד לזהות אותו בצורה יחודית מכיוון שמצדו אחד של התיק יש את הסמל FB של פרנצ'סקה ביגוטי ובצד השני את השם דניאל בגס, מכל תיק יש מספר מוגבל של יחידות, ללא ספק תהינה מיוחדות.



                                          יקיר ציוני וירין ארדון יוצרים שיתוף פעולה



ניתן להשיג את התיק המיוחד בשישה צבעים שונים המופיעים בתמונה .
אפשר ללכת אתם בשני אופנים כפי שדגמנתי בהתחלה, קלאץ' לערב או כתיק שנלבש באלכסון ליום יום ,בעיני זה הכי שיקי ונוח שיש,ניתן לנצל אותו לערב ולבוקר .



החנות בנוסף מייבאת דגמים נוספים מהמותג "פרנצסקה ביגוטי" שמייצרת קולקציות מגוונות של תיקים וארנקים מעור ודמויי עור, תוך הקפדה על רמת גימור גבוהה ועל איכות העורות.
המותג "פרנצסקה ביגוטי", מציג קולקציה אפנתית ועדכנית המבוססת על שילובים של עורות, עורות סוואז', עורות נפה, עורות ברידג', ועורות אקזוטיים מיוחדים בצבעים מיוחדים. תיקי קלאצ', תיקים עם רצועות כתף, תיקים ללבישה בצורה אלכסונית, תיקי גב ועוד, עשויים מעור, וגם מדמויי עור איכותיים. בנוסף מגוון רחב ביותר של הארנקים בכל גודל וצבע.

תיק כסוף של המותג ,צבע נטרלי שיכול להתאים למגוון רחב של לוקים ,









ב"דניאל – בגס בוטיק" חנות התיקים עם ניסיון של 30שנה ,תוכלו למצוא בה את הפתרון המושלם לכל צורך תפור לפי מידותיכם כמו חליפת הוט קוטור תפורה ביד חייט אומן, מתובל ביחס אישי ומקצועי. מגוון המוצרים פונה לנשים ולגברים, לצעירים ולבוגרים כאחד ולא פחות חשוב - במחירים שווים לכל נפש. מדיניות ההחזרה של החנות גם היא חריגה, כמו שיקיר, הבעלים של המקום מצהיר, אין הגבלת זמן מבחינת החזרת מוצר או החלפתו. כמובן במסגרת הטעם הטוב, תוכלו להחליף את התיק או לקבל את כספכם בחזרה.

טווחי מחירים:
פרנצסקה ביגוטי: תיקים עור 350-800 ₪, דמוי עור 200-350 ₪, ארנקים דמוי עור 150 ₪ ומעלה, ארנקי עור 200-450 ₪.
דניאל בגס בוטיק, דיזנגוף סנטר קומה 1- בנין A תל אביב
פייסבוק - http://m.facebook.com/danielbags2003 אינסטגרם – Daniel.dizingof







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה