23 במרץ 2019

שבוע האופנה בתל אביב 2019!

שלום לכולם!

מי שעוקב אחרי בוודאי לא פספס פוסטים בפייסבוק ובאינסטגרם על שבוע האופנה.
החגיגה הכי אופנתית שלנו בכל שנה.
גם השנה כמובן שלא פספסתי , אני כל כך נהנתי מעבר לתצוגות היפות שכבר אספר לכם כאן ,זו היתה  גם הזדמנות מצויינת לפגוש כל כך הרבה אנשי אופנה ופאשנסטיות שאני בעיקר פוגשת אותן ברשתות החברתיות. 


אני הייתי ביום הראשון של התצוגות והתחלתי את היום מוקדם בבוקר באירוע שקדם לתצוגות , במסיבת עיתונאים שהיתה בחסותה של חברת השורש -הכי ישראלית שיש.
את הבוקר פתח מוטי רייף - את האמת להגיד לכם הרגשתי קצת נבוכה עבורו, כל כך הרבה השקעה שלו על מנת שהרגע הזה של שבוע האופנה יצא לדרך וכמות העיתונאים שהגיעו היתה בלשון המעטה
קטנה מאוד.. כנראה אנחנו עדיין בתל אביב ועבורם השעה קצת מוקדמת במיוחד עם היו בגלה בערב קודם.


חברת שורש, שחוגגת 30 שנה של תעשייה מקומית וגאווה ישראלית, פתחה את שבוע האופנה הישראלי בתצוגה שכולה כשרון מקומי. היה מאוד מרגש לשמוע את מנכ"לית החברה דליה כהן  שסיפרה את הסיפור של חברת שורש ואת מעמדה היום בקנה מידה בינלאומי . 
התצוגה כללה תלבושות פרי עיצובם של 30 מעצבים ישראליים – ותיקים וצעירים כאחד. כל התלבושות הותאמו לקולקציית סנדלי שורש האהובים מכל הזמנים .
התצוגה היתה שונה ומיוחדת כל מעצב הביא את ה"אני" שלו והנה כמה ממה שאהבתי ובחרתי עבורכם .
העיצובים היו מיוחדים ויפים מחוברים לטבע והאדמה שברקע מוזיקה עוצמתית ומסך שהקרין נופי טבע עוצרי נשימה .

רינה צין

שני צימרמו


ריתמה

חגית טסה

תצוגה נוספת שהייתי ונהנתי ממנה היתה הפעם של גברים, המותג המותג באמוס סקוור – מותג חליפות הגברים המוביל מציג את קולקציית קיץ 2019 במסגרת שבוע האופנה תל אביב
אתם יודעים שאני אוהבת סגנון קלאסי ואלגנטי , לכן מה יותר מחליפות לגברים.
אהבתי מאוד את הצבעוניות של החליפות של והגזרות הלא שגרתית, לצד הדפסים וטקסטורות קלאסיות .







וה-sow  הגדול היה כמובן  התצוגה של מכללת שנקר המחלקה לעיצוב אופנה שנמצאת בדירוג העולמי במקום ה-6 בעולם ואכן התוצאות נראות פה ,התצוגה נקראה בכל צבעי הקשת  והתחלקה לשני נושאים הראשון פרויקט שיחזור בגדים תקופתיים. סטודנטים בשנה ב' בקורס "מחקר בתולדות הלבוש" חקרו בגדים היסטוריים מהמאות הקודמות ושיחזרו אותם בדייקנות מופלאה
דגש רב ניתן על בניית השכבות התחתונות של הדגמים - מחוכים, קרינולינות,  תחתיות - הבונות את הצללית ומהוות בסיס לבגד העליון שיושב עליהן.
בתצוגה ניתן יהיה לראות באופן ויזואלי ממשי את התפתחות הלבוש ושינויי האופנות מן המאה ה-16 ועד לתחילת המאה ה-20 אני הייתי ממש מהופנטת , זו היתה חגיגה של היסטוריה בשלל צבעים .






החלק השני בו עלו על המסלול כ-30 דגמים שעוצבו על ידי סטודנטים בקורסי האופנה השונים הנלמדים במחלקה
בחלק זה של התצוגה בחרה המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר לתמוך בקהילת הלהטב"ק ובדרישה לשוויון זכויות בנושא הפונדקאות ובכלל. על המסלול צעדו נציגות ונציגים של הקהילה תחת הכותרת "כולנו שונים וכולנו שווים".





התצוגה האחרונה שנכחתי בה היתה של המעצב דרור קונטנטו שהרבה הוזכר לאחרונה לאחר שהלביש את הגברת הראשונה שרה נתניהו וגם את מירי רגב מספר פעמים מיוחד לכבוד בפסטיבל קאן .
המעצב שמלביש נשים בכל המידות ,בקולקציה השנה ניתן לראות דגמים עם נגיעות לטיניות , נגיעות של טיול בין קובה לספרד וליעדים נוספים צבעוניים ואקזוטיים.
המון צבע על המסלול, המון כוח של בד בשילוב של שיבוצים ועבודות יד של אבני סברובסקי וקריסטלים שהכי מזוהים עם המעצב.








ולסיום הלוק שלי, אני הרגשתי השנה ממש מלכה, כמות המחמאות שקיבלתי היתה גדולה והאמת איך לא עם השמלה המושלמת של המעצבת המוכשרת והצעירה שאני בטוחה שעוד תשמעו אליה רבות
תאי סרור שממש לפני שבוע האופנה השיקה את הסטודיו החדש שלה וכך גם שמחתי להכיר אותה .
תאי תודה רבה לך על  הכל 



תאי סרור המעצבת 
מקווה שהצלחתי לתת לכם לגימה קטנה ממה שראיתי, חוויה קסומה, מחכה לשנה הבאה!
וכמובן שאפו גדול למוטי רייף שכל זה לא היתה מתקיים בלעדיו. 

לאינסטגרם של תאי סרור https://www.instagram.com/taitsror

תמונות מכל התצוגות צילם אבי וולדמן 


עקבו אחריי בפייסבוק ובאינסטגרם:

                                     
                                      https://www.facebook.com/LimorsFashionBlog/

2 תגובות: