25 במאי 2018

הגוף לקידום קוסמטיקאיות - יוזמה שאותה מובילה תמי בניטה .


שלום לכולם!


תחום הביוטי והקוסמטיקה הוא תחום שמתמקצע מידי יום, החידושים בתחום מאוד דינמיים ולכן חשוב ביותר שהקוסמטיקאיות שבידיהן אנו מפקידות את פנינו (גופינו ) יועדכנו בצורה מקצועית בכל החידושים שקיימם בכל מגוון התחומים .
את השרביט לניהול ולקידום של כל הנושא הרחב והחשוב הזה לקחה לידיה תמי בניטה .
תמי היא אשת עסקים ויזמית בתחום הקוסמטיקה והיא מתוך הבנה מעמיקה של התחום ראתה את הצורך בהקמת גוף שייצג את הקוסמטיקאיות.

תמי בניטה


תמי בניטה יחד עם גולן נהרדעא הבעלים של גולן נהרדעא תקשורת מציגים את האירוע


תמי בניטה הקימה את הגוף לקידום קוסמטיקאיות שמטרתה ללמד נשים מהי העצמה ועוצמה אישית ועסקית וכיצד להצליח לשלב בצורה אופטימאלית ביניהם לבין חיי משפחה ותפקוד מלא, כאם ולא רק כבעלת עסק מצליח, תמי עושה זאת בהצלחה מרובה כבר קרוב לעשור.
הגוף הזה בעצם נותן מענה במגוון רחב של תחומים כמו סטיילינג לקליניקה, איסוף לידים, הדרכות בנושאי שיווק ומכירות, התנהלות מול התקשורת ועוד. תמי בניטה נפגשת אישית עם כל קוסמטיקאית, על-מנת לבנות לה תכנית פעולה מותאמת אישית ולסייע לה למצות את מירב ההטבות המגיעות לה דרך הגוף לקידום קוסמטיקאיות, כולל שיתופי פעולה עם חברות קוסמטיקה גדולות והשגת הנחות על רכישת המוצרים.

כל ההרצאות ביום המרוכז

אני נכחתי בהכנס שהתקיים בחסות הגוף לקידום הקוסמטיקאיות במלון הילטון היוקרתי בתל אביב והשתתפו בו מיטב החברות המובילות בארץ בתחומי הקוסמטיקה, טיפוח, איפור, ציפורניים, הסרות שיער ועוד.
הוצגו בפנינו המגמות לשנה הקרובה שהוצגו באמצעות אאוטפיטים : רכות בלבן , מטאליות ומחוספס , קלאסי  בדיוק כמו החליפה של שאנל בנגיעות ורודות , עולם של שינויים וססגוניות כמו הפרחים וגם הגברים הפכו להיות מאוד דומיננטיים בתחום .



תמונות מהתערוכה












הגוף לקידום הקוסמטיקאיות מזמין את כל בעלות המקצוע לכנס שיתקיים בתאריך 7.8.18 במלון הילטון היוקרתי. האירוע המרשים יכלול את מיטב החברות המובילות בארץ בתחומי הקוסמטיקה, טיפוח, איפור, ציפורניים, הסרות שיער ועוד. בכנס תפגשי בעלות עסקים המשיקות לתחום העיסוק שלך ותיפתח בפנייך ההזדמנות ליצור קשרים עסקיים ואישיים שיתרמו למינוף העסק שלך.

החברות בגוף תקפה לשנה ומתאימה לקוסמטיקאיות המעוניינות להרחיב את קהל הלקוחות שלהן ולשמר את הקהל הקיים, בכל שלב של בניית העסק ופיתוחו.

ואיך אפשר בלי הלוק היומי



מהמרפסת של המלון ישירות לחוף..






ליצירת קשר:
פייסבוק: תמי כהן בניטה
קבין ישראל
Benita Beauty for Business
03-7168770
cabine
@bezeqint.net

עקבו אחריי בפייסבוק ובאינסטגרם:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה