27 במאי 2017

משבצות בין שמים לארץ

שלום לכולם!

למקום הזה מגיעים מכל רחבי הארץ, שאני עוברת בכביש בשעות הצהרים בימי שבת ובחגים קשה להאמין כמה אנשים פוקדים את המקום - שעבורי הוא פשוט במרחק הליכה של חמש דקות מהבית, באמת זכיתי.
למרות שהוא כל כך קרוב מסתבר שלא הצטלמתי בו  לפוסט מעולם. למרות שלא להאמין הבלוג חוגג ארבע שנים בדיוק עכשיו. לכבוד יום ההולדת ארבע פוסט מיוחד. 

תכירו, פארק הגשרים התלויים בנשר,הלכתי עם ביתי ועם הבן שלי הצלם המוכשר  -איתי תודה רבה על התמונות המקסימות ואיכותיות שיצאו. יצאנו בשעת אחר הצהרים המאוחרות על מנת שנצליח להיות פחות או יותר לבד ,ושהתמונות יהיה יפות.  .
הלוק שלי היום טרנדי לחלוטין, את השמלה הכפרית הזו קניתי בפריימרק בטיול האחרון, את בד המשבצות הקטנות  (gingham  )ניתן לפגוש חוץ מעל מפת השולחן במסעדה איטלקית,או בפיקניק  גם על חולצות, חצאיות ,מכנסים ,שמלות ואקססוריז בעיקר בצבעים באדום, תכלת ורוד והרבה בשחור .
טרנד נוסף הם השרוולים עם הסלסולים (ראפלס)שלדעתי קשה למצוא היום פריט שהוא לא כזה.
הטרנד מצוין למי  שרוצה לטשטש את הזרועות , למרות שצריך להיזהר מעודף בד שלא ירחיב אותנו.
אני בהחלט הייתי ממליצה לא למלא את הארון בשני הטרנדים האלה וכן בהחלט לקנות פריט אחד, אולי שניים כי הם יפים ומחמיאים.




















הנעליים מסוג הנעליים שממש לא רואים הרבה וחייבת לציין שאין פעם שאני נועלת אותם ולא מקבלת מחמאות ושאלות מהיכן? את הנעליים המיוחדות ניתן לרכוש אצל המעצב המוכשר אדי כלאב אני קניתי אותם  ביריד שופוני ,יריד הנעליים המוצלח ביותר שיש. 
אני תמיד נהנית לבקר בו ולהכיר את המעצבים פנים מול פנים. אדי מעצב נעליים ססגוניות ומיוחדות  ביותר  יש לו את אחד הדוכנים הכי צבעוניים. הנעליים נוחות מאוד גם לטיול בפארק כפי שאתם רואים(פשוט חבל אבל הפעם הייתי חייבת)
ממליצה בחום על הנעליים ונהנית תמיד לנעול אותם ולקבל מחמאות. 



המון תמונות..לא ידעתי מה לבחור.




מה לבשתי
שמלה פריימרק
נעליים-אדי כלאב
שרשרת המתכתית (ברונזה ושחור) מושלמת -יעל איגור 
צילום /itaygroberphotos


עקבו אחרי בפייסבוק:




ובאינסטגרם:


4 תגובות: