30 במאי 2016

לחשוף את הכתפיים !

שלום לכולם!

יש טרנד אחד העונה שלא נראה לי שמשהיא פספסה , כתפיים חשופות !
תמיד אני אומרת שלא חייבים לאמץ כל טרנד וקודם צריך לבדוק אם הוא מתאים לך? בפוסט הזה נבדוק למי הטרנד מתאים ואיך הכי כדאי לשלב אותו?
הלוק של כתפיים חשופות הוא מאוד נשי וסקסי לכן אני מאמינה שרבות מתחברות עליו .
למי יתאים ?
הטרנד הזה יתאים כמעט לכולם במיוחד לבעלות חלק עליון צר יחסית וכתפיים כובשות , מכיוון שהגזרה מדגישה את עצמות הבריח ומאריכה את הצוואר.
בדרך כלל המחשוף מלווה בשרוולים רפויים שמכסים ומטשטשים את הזרועות ,נושא שעולה אצל נשים , בבקשה יש לכן פתרון לזרועות עם הטרנד הזה.
למי לא ?
לבעלות כתפיים רחבות אך בעיקר לבעלות חזה גדול ,להן יתאים יותר מחשוף עמוק ולא רוחבי וסיבה נוספת נושא החזייה , למחשוף כזה תתאים חזית סטרפלס שלא תמיד הכי מומלצת לבעלות חזה גדול.
ובכל זאת חייבת לציין שיש חולצות שאינן סטרפלס ויש להן "חורים" לכתפיים , בעלות חזה גדול בהחלט יכולות לאמץ את הגזרה הזו של החולצה לכן הטרנד יכול להתאים לכולן כל אחת בוואריציה שלה. 

אני התחדשתי עם כמה חולצות כאלה, מאוד אוהבת , את החולצה בפוסט קניתי בחנות האון ליין של לילך אלגרבלי התאהבתי מייד , לבשתי אותה בכמה אופנים , נראה מה הכי מתאים ?


חשוב לי לציין כחוק מכיוון שהחולצה רחבה חייב החלק התחתון להיות צמוד יותר לגוף לכן התאמתי את החולצה לסקיני ג'ינס,חצאית מיני לבנה ולמכנסיים משובצים במשבצות קטנות שחור לבן .

בכל אחת מהאופציות מתקבל לוק שונה שיתאים,ליום או לערב וגם לאירוע .
אני אישית הלכתי לאירוע באחת האופציות , נחשו? 






















בנושא האקססוריז , על מנת לתת במה לכתפיים אני מעדיפה להסתפק בעגלים דומיננטיים  בלבד.
מה אתן אומרות ? הלוק המועדף עלי הוא השלישי ,יותר שיקי ,שהכתפיים חשופות יותר מעניין שהחלק תחתון יהיה מכוסה, וכמובן שילוב הצבעים . 
מה לבשתי:

חולצה -ליליך אלגרבלי
ג'ינס- קסטרו
חצאית -forever 21
מכנסיים משובצים - זארה 
.                                נשים יקרות מי שעדין לא  הצטרפה לדף הפייסבוק שלי מוזמנת
וכמובן לחשבון האינסטגרם 


תגובה 1:

  1. Totally loved your article. Looking forward to see more more from you. Meanwhile feel free to surf through my website while i give your blog a read.
    women's b3 bomber jacket

    השבמחק