5 בספט׳ 2014

שמלה שיש בה הכל!!


שלום לכולם!

מה שלומכם? כולנו חוזרים לשגרה שלנו וכפי שהרבה פעמים הזכרתי , המקום הזה (הבלוג) נותן לי הרגשה טובה ואני מאוד ניהנת להיות פה ולשתף אתכם בדברים יפים , בחדשות אופנה ובטיפים .
עבורי זה לצאת קצת מהיום יום ולהיות במקום שכיף לי .

ועכשיו לאופנה, השמלה היא של רשת CALA  איזה מזל שיש רשתות אופנה שזוכרות וחושבות נכון , שגם בצפון הרחוק יש אוהבות אופנה ולשמחתי לcala יש חנות בחיפה.

ולמה אני אומרת שיש בה הכל , היא אלגנטית וקלאסית, הצבע שלה מושלם, היא אוריאנטלי וגם טרנדית- האפליקציה מקדימה מזכירה את הג'לביה הטרנדית כל כך אך בואריציה הרבה יותר קלאסית שאליה אני הרבה יותר מתחברת וכמובן הפליסה.  

העין שלי מיד התמקדה עליה שראיתי אותה, רציתי שמלה ארוכה -מקסי ושתהיה מיוחדת ואני חושבת שמצאתי. 

השמלה תתאים בעיקר למי שיש מותן ורוצה להבליט אותה- אני הוספתי גם חגורה דקה , פחות לבעלות אגן רחב , העובדה שהיא ארוכה מאפשרת גם ליותר מבוגרות שבנו שלא אוהבות קצר להנות ממנה. 














כמה מילים  על  האקססוריז , מכיוון שלשמלה יש דומיננטיות באפליקציה אין צורך  להוסיף  לכן העגיל הוא עדין וקטן (לא יכולה בלי) , הוספתי צמיד שצורתו הגאומטרית מאוד דומה לזו שעל השמלה.

והנעלים ,רציתי מוזהבות אז רק בשביל ההתאמה והטרנדיות קניתי לי גם כאלה מTO GO  שמאוד אהבתי ואתם בודאי הבנתם שלא השקעתי הרבה מזומנים ונוצר לוק מושלם. 






מי שעוקב אחראי בודאי ראה אותי מצולמת איתה , היא היתה מושלמת לתצוגת האופנה וההפקה המושקעת והמוצלחת שערכה שרון חזום  , תרומה לעמותת "לילך" - האמת שקיבלתי הרבה מחמאות . 

הנה אני כאן מוצלמת בבוקר המהנה הזה עם חברותי הסטייליסטית עירית אייזנברג והעיתונאית פרח  דה מדונסה. 


וזו הדוגמנית שהלבשתי - יעל המקסימה עם שמלה של משכית .(אני עומדת על קצות האצבעות להתקרב אליה) 


להתראות בפוסט הבא...




מה לבשתי:
שמלה -Cala
עגילים וצמיד- נטע לבנה
קלאץ Mia inspirasion
נעלים To go

 כל  מי שעדיין לא הצטרף לדף הפייסבוק בבקשה ללחוץ דף הפייסבוק ולסמן "אהבתי" מבטיחה לכם  דברים מענינים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה