23 באוג׳ 2020

סנדלי גובי קומפורט בעיצוב חדשני -הקו החדש של סנדלי "שורש".

 שלום לכולם!

המותג הכי ישראלי שיש ,גאווה ישראלית שכולה כחול לבן."שורש"הוא אחת המותגים שבעזרתם ניתן בקלות לדעת מי ישראלי בחול. הסנדלים שמלווים את המטיילים לאורך השנים בכל מקום בעולם.
החברה דואגת להוציא דגמים חדשים ומשופרים והשנה "שורש" מתחדשת ומשדרגת את הדגם ואהוב והמוכר גובי/GOBI שנמכר כבר 15 שנה, שוני במספר פרטים קטנים לצד היסודות של הסנדל הוותיק. 


ה- גובי קומפורט/ GOBI COMFORT מגיע בעיצוב "יומיומי" ועדין יותר עם סוליה בעלת 3 שכבות: שכבה תחתונה העשויה גומי, שכבת ביניים אנטומית הנכבשת בטכנולוגיה ייחודית העשויה EVA בולמת זעזועים, ומדרך רך ונעים העשוי גם הוא EVA בעל רכיב אנטי-בקטריאלי להרגשה רעננה לאורך היום ולמניעת ריחות לא נעימים.
רצועות סנדל גובי קומפורט, עשויות מיקרופייבר רך ונעים למגע, עמיד למים ומתייבש מהר בתוספת רפידות תלת שכבתיות לנוחות מרבית בהליכה.




דגם גובי קומפורט חדש לגברים מגיע בצבעים ווליום חום/ ווליום כחול, מידה 40-47 ,מחיר 439 ₪.

אחרי שפרגנתי הפעם לגברים ,תכירו את דגמי הנשים .

אתם בטח שואלים את עצמכם , מה לי ולסנדלי שורש , אז שתדעו כשמטיילים בטבע הנוחות והרגשת הבטחון בכל צעד שהולכים היא החשובה ביותר ולכן אני לא מתפשרת ונהנית מסנדלי "שורש" בטיולים ובמיוחד עכשיו ,ולמה?
הדגמים החדשים הם מאוד עדינים על הרגל ובצבעים נהדרים,והאיכות הנוחות והגמישות היו ונשארו כתמיד.
אני בחרתי את דגם CARMEL כרמל בצבע אדווה בכחול, מגיע במידות 36 עד 42. מחיר- 349 ₪.


כרמל- סנדל אופטימלי לכל טיול או הליכה. דגם כרמל, עמיד ואיכותי וגם נראה טוב עם רצועות דקות, סוליה רכה ונוחה וייבוש מהיר מבלי לוותר על הנוחות והאופנתיות.
עכשיו בתקופת הקורונה ,השטחים הפתוחים הם הבטוחים ולא פחות חשוב שגם בהליכה נרגיש בטוחים בכל צעד, סנדלי "שורש"הם התשובה ,ללכת על בטוח.
בחרתי את הדגם העדין ביותר לטעמי, הוא נוח ,אני מרגישה יציבה וגם נהנית מהצבע .

יש עוד שני דגמים לקו הנשי
סנדלי אטקמה- סנדלי הטיולים החדש של שורש מותאם לנשים במבנה, בצבעים ובחומרים. האטקמה מבוסס על דגם "גובי"-סנדל טיולים מקצועי, במבנה הסוליה עם תוספת של רצועה ותמיכה לאצבעות הרגלים.
דגם אטקמה מגיע עם רצועות ב-2 עיצובים -חיצים אפור כחול, וסגול יין, במידות 36 עד 42. מחיר- 399 ₪


סנדלי אבניו לוקחים את השילוב שבין אופנה לטיולים למקום שטרם נראה בעיר. בדגם אבניו אין צורך להקריב את הלוק רק כדי שיהיה לך נוח. הסנדלים שיתאימו לך בול ויהיו גם יפים, גם נוחים וגם סופר איכותיים: סנדלי אבניו של שורש.


סנדלי שורש  הישנים מלווים אותי בטיול בפיליפנים .


והדגם החדש - דגם כרמל ,מטיילים בכרמל 


ניתן להשיג את כל המוצרים מבית "שורש" בחנויות המטיילים, ההנעלה והספורט המובחרות. למציאת החנות הקרובה למקום מגוריך http://source-israel.co.il/stores /.


שורש, -כפי שציינתי בתחילת הפוסט תעשיה ישראלית וגאווה ישראלית אני לפני מספר שנים השתתפתי בסיור שנערך ע"י הבעלים יוקי גיל- זו היתה חוויה מענינת ומרגשת , קישור לפוסט-המפעל של סנדלי "שורש" שנמצע בטירת הכרמל.

https://www.limorfash.com/2016/04/blog-post.html

אתר "שורש" http://source-israel.co.il












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה