6 באפר׳ 2024

סיור בוטיק צרפתי בנווה צדק בהדרכת דנה סתוי!

 



שלום לכולם!

רוצים כמה שעות של אתנחתא מהשגרה הלוחצת, כמה שעות של חלום אמיתי, רוגע ,החיים הטובים מקומות יפים, סיפורים מעניינים ומרגשים, קולינריה משובחת והמדריכה את שהיא קסם, נעימה, מרגשת לב גדול וידע נרחב, הגעתם למקום הנכון!



הגעתם לסיור הצרפתי של דנה סתוי בשכונת נווה צדק.
דנה עורכת את הסיור הזה מספר שנים הוא מתאים ממש לכולם, יש סיור פתוח ויש אפשרות ליצור קשר עם דנה ולערוך סיור בהתאמה אישית .זו מתנה נפלאה לכל חגיגה ,מספר חברות ליום הולדת יום רומנטי לבני זוג, אירוע משפחתי לדורותיו ,יום גיבוש בעבודה, כל התשובות נכונות.


ומה אתם יודעים על נווה צדק ?
התחלנו את הסיור במתחם התחנה המשגע ,נווה צדק שמוכנת גם פריז הקטנה , השכונה נבנתה בשנת 1887, בעקבות עליה גדולה מצרפת וצפיפות ביפו העתיקה החליטו חלק מהאנשים לצאת מחומות יפו ולבנות שכונה חדשה – נווה צדק. כשבמרכזה נבנה בית הספר הצרפתי לבנים ומולו בית הספר לבנות מדובר על 22 שנים לפני העיר תל אביב.
ואמרנו סיור צרפתי , מה יותר צרפתי מכובע ברט הרעיון של הברט הוא נפלא, קודם כל אני אישית מאוהבת בכובעים וברט במיוחד ,נותן בידול לקבוצה והרגשת שייכות. מדהים!

צילום:כרמית שליו לייפר



שיחת גיבוש קצרה שבה הכרנו את דנה ואת הסיפור והמשמעות מאחורי הרעיון של הסיור.. אני לא אספר אתם תצטרכו להגיע! אין ספק שדנה מחוברת לשכונה ומכירה את אנשיה בצורה מעמיקה וכל רצונה הוא להעביר את הידע וסיפורים לכולם!
נווה צדק עברה הרבה תהפוכות, תקופה ארוכה הוזנחה מאוד והיתה שכונת פשע עד שבשנות השמונים הגיעו אומנים וצעירים והוחלט על שימור המבנים. אין ספק שהיום היא בונבונירה יפייפיה פוטוגנית ומעניינית .

לאחר ההכרות של כולנו והרבה תמונות יצאנו לדרך ,עברנו לאורך הסיור ארבע תחנות והמון סיפורים פיקנטיים ,דנה כל כך חיה ואותם ומחוברת להם וזו הסיבה שהם מועברים ברגישות רבה ועם כל הלב.

תחנה ראשונה ומתוקה להפליא לכל אוהבי הפחמימות , בעצם לכולנו.

ALEXANDER -אלכסנדר- מאפיית הבוטיק בנוה צדק -בכל יום, עוד לפני עלות השחר, תוכלו לעבור במקום ולראות דרך קיר הזכוכית המבריק את צוות האופים החרוצים ממלאים את התנורים במאפים מתוקים ובלחמים עשירים. “אלכסנדר” הוא בולונז’רי אותנטי המביא את עולם האפייה הצרפתי ,על צוות האופים מנצח השף-קונדיטור, והבעלים, זכייה בתחרות ישראל לקונדיטוריה (2018) ,הכל היה טעים מאוד , מומלץ !




L'amande - חנות המקרונים המטריפה והצבעונית .
חנות קטנה , ממש בלב נווה צדק ברחוב שבזי. מקרונים במגוון של טעמים וטעימים בטירוף. הטעמים מופלאים, מילוי המקרים מתפוצץ בפה וגורם לתחושה של מתיקות וחמימות. המון טעמים מעל 30  טעמים שונים ומיוחדים.




גלידה אניטה - הסניף הראשון והמיתולגי של הרשת המצליחה אניטה ,מבחר עצום של טעמים מיוחדים ושונים ,קשה לבחור הכל כל כך טעים !! אווירה של חו'ל!!



עברנו כמובן באחת האתרים היפים והחשובים בשכונה הוא מרכז סוזן דלל ,היום משמש כמתחם של תרבות ובילוי, את הסיפור המעניין עליו תצטרכו לשמוע בסיור...


בדרך ,תמונה יפה

לסיום הסיור , כבר החשיך וכמה שנווה צדק יפה בלילה , הגענו
לבוטיק הפרחים של מיכל - חנות קטנה ומטריפה , כמה צבע ואנרגיה טובה שמביאה איתה מיכל.
ניתן לערוך בחנות סדנאות שזירה מקום מושלם לצילומים , בוק לבת מצווה וחתונה.
מיכל בירכה אותנו כל אחת בשמה וכיבדה אותנו בזר פרחים ונר לשבת המלכה, לי  היו דמעות בעיניים, אישה מיוחדת,קורנת ועוצמתית .
היה כל כך מרגש וסיומת קסומה לסיור מעניין ,יפה ומרגש, תודה לך דנה על הפרגון הגדול ולהלב הרחב  , מומלץ בחום.

מיכל המקסימה צילום אריאנה






מה שנשאר הוא לשריין תאריך לסיור הבא:
לאתר של דנה – זמן איכות – לחצו כאן
לאינסטגרם של דנה – לחצו פה
לדף הפייסבוק של דנה – לחצו פה





3 תגובות:

  1. איזה כיף שאהבת לימורי והיה ממש כיף להכיר מחוץ למסך ולעשות קצת גוד טיים אמיתי יחד ...והגרביונים והלוק הפריזאי שבאת איתם, זה רמה גבוהה מעל כולן:)

    השבמחק
  2. לימור הסיכומים שלך תמיד מדהימים ועושים חשק לעוד. והסיור של דנה מומלץ מארץ המוצלצים.

    השבמחק
  3. וואו מעלפת לימורי.הצילומים שלך משגעים.
    הסיור נשמע כייפי חוויתי ומעניין.התאורים שלך עושים חשק לחוות ולכייף.

    השבמחק