16 במרץ 2024

אריאלה ביוטי -הקליניקה שתספק טיפול יופי מלא החל ממוצרים ועד טיפולים אסטתיים !



שלום לכולם!

אריאלה אמרוסי היא קוסמטיקאית מומחית בטיפולי אנטי אייגי'ינג בעלת למעלה מ-25 שנות נסיון בתחום הקוסמטיקה ,כוהנת ביוטי ובעלת נסיון רב ברקיחת תכשירים של עולם הטיפוח ,מומחית למיצוק פנים וקו הלסת, מובילה את את ״אריאלה ביוטי״ – קליניקה לטיפולי אסתטיקה ויופי, לחדשנות והתפתחות טכנולוגית עם מגוון רחב של פתרונות טכנולוגיים מתקדמים וטיפולים משולבים בחומרים פעילים לאנטי אייג׳ינג, קוסמטיקה מתקדמת, הסרת שיער בלייזר, וטיפולי יופי. וגוף והחל מהחודש אריאלה גאה להציג את התוספת החדשה לבוטיק , הקליניקה תספק את המיטב הטיפולים האסתטיים הניתנים ע"י נבחרת של רופאים מקצועיים בתחום. בוטוקס, פיסול פנים, ביו-סטימולטורים ושיפור מרקם העור, הם רק חלק מהטיפולים המבוקשים שהולכים להיות זמינים ,אריאלה נותנת חבילה מקיפה ללקוחותיה.



אריאלה גאה להציג גם את סדרת ההבהרה החדשה.
לאחר שנתיים של מחקר ופיתוח במעבדה נוצרה סדרה יעילה וידידותית לעור ופיתוח מוצרים ידידותיים לעור שלא גורמים לגירויים או אדמומיות. הבשורה אריאלה הצליחה ליצור סדרה שניתן להשתמש בה בכל עונות השנה, כולל בקיץ, היא יתרון משמעותי. ידוע שמוצרי הבהרה עלולים להגביר את הרגישות לשמש ולייצור עוד פגמנטציה. היכולת להבהיר כתמי פיגמנטציה בכל עונה, היא יתרון אדיר עבור לקוחות שמעוניינים להציג עור חלק ובהיר במראה. סדרה זו פורצת דרך בתחום.

בסדרה אפשר למצוא ארבעה פריטים הפועלים בכוחות משולבים כנגד כתמים בעור ופועלים להבהרתו והתוצאה – מראה עור בהיר, צעיר ללא כתמים וסימני גיל.




מי ההבהרה הייחודיים של אריאלה ביוטי: הנוסחה הייחודית מבית אריאלה ביוטי מותאמת לפנים ולכל איזור בגוף בו תחפצי להפחית את הופעת כתמי הפיגמנטציה הכהים והסוררים.
קפסולות אנטי אייג’ינג + אפקט ההבהרה: 2 מוצרים באחד.
מדכא מלנין: מכיל חומצה קוג’ית, ארבוטין ואלסטין שהוכחו במחקרים כמקדמי הבהרת עור. מתקן פגמי עור ונזקים יומיומיים ומחדש את העור.
קרם לטיפול בהבהרה: מיועד לטיפול אינטנסיבי בפיגמנטציה בשעות הלילה
שילוב מנצח זה גורם לפעילות אינטנסיבית המדכאת ומעכבת את יצירת המלנין האחראי להופעת פיגמנטציה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה