9 במרץ 2024

ד"ר צחי שלקוביץ מעדכן בכל החידושים בעולם האסתטיקה !

 

שלום  לכולם!

לכבוד יום האישה נהניתי מקוקטיל חגיגי ומכובד בו התעדכנתי ושמעתי על שיטות העבודה המתקדמות ועל החידושים פורצי הדרך בתחום האסתטיקה מפי ד"ר צחי שלקוביץ.

ד”ר צחי שלקוביץ נמצא בחיפוש מתמיד אחרי ה”דבר החדש הבא” בתחומים מגוונים ומשקיע משאבים רבים בפיתוח ויישום של טכנולוגיות, תהליכים, ופרוטוקולים פורצי דרך , בשת”פ עם רופאים, חוקרים וחברות Start-Up מכל העולם.




רובינו מכירים את הזרקות הבוטוקס והחומצות ההיאלורוניות , אך תחום הרפואה האסתטית התקדם הרבה מעבר להזרקות בוטוקס וחומצות היאלורוניות והוא מתייחס היום גם לפתרון בעיות
של נשירה והתקרחות ,טיפול בהזעת יתר, המסת שומן בזריקה, איזון הורמונלי תת עורי ומגוון טיפולים מבוססי אנרגיות לטשטוש פגמי עור, צלקות, כתמים, נימים וקמטים.
בהרצא
תו מסביר ד"ר צחי שלקוביץ שקיים שוני בתפיסה האסתטית 2024 בין גברים לנשים, והדבר משפיע על הצרכים והטיפולים האסתטיים המבוקשים על ידי כל מגדר.
בעבר בטיפול היה אחיד לכולם ורק להתיחסות מגדרית היום הטיפול נעשה בהתאמה אישית -טיפול ממוקד אדם.



אחד הטרנדים הבולטים בתחום האסתטיקה – היא הרפואה הרגנרטיבית. תחום מחקר רפואי המתמקד בריפוי מומים מולדים או נרכשים בגוף החי באמצעות יצירת רקמות חדשות או התערבות באמצעות תרופות על מנת להתחיל תהליך רגנרציה באזור הפגיעה. אחת ההבטחות של התחום היא לאפשר לרקמות פגועות לחדש את עצמן בתוך הגוף באמצעות סטימולציה שלהן.

רפואה רגרנטיבית מאפשרת הליכים אסתטיים כגון השתלת שיער . ד”ר שלקוביץ עוסק ומקדם את תחום הטיפולים בהתקרחות ונשירת שיער מזה שנים רבות והגיע למספר פריצות דרך מרשימות בקנה מידה בינלאומי, והיום, המרפאה מציעה מגוון טיפולים ייחודיי באיכותו והיקפו בישראל ובעולם. המגוון הרחב, מאפשר התאמה אישית של פתרונות לנשירה והתקרחות, בהתאם למצבם של המטופלים והמטופלות המגיעים למרפאה. כך, מגדיל הצוות הרפואי את סיכוייהם של המטופלים לפתור את הבעיה המטרידה אותם ופוגעת במראה החיצוני, בדימוי הגוף ובביטחון העצמי.
טיפול  חדשני PRP 2 GO
תכשיר טיפולי לחידוש ושימור האסתטיקה של העור בין טיפול לטיפול
לדבריו"“הצלחנו להפוך את נוזל הפלאזמה המועשר בטסיות לג’ל אחיד ועמיד שמאפשר רצף טיפולי.
PRP 2 GO – זו רפואה מותאמת אישית במיטבה, כאשר התרופה מיוצרת באופן אישי מהדם שלך ומתאימה רק לך”.
טיפול משהוא מחומרים שהגוף שלנו  מייצר , טיפולים מיועדים להתקרחות ולהתחדשות עור הפנים.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה