8 בספט׳ 2023

מצוינות באסתטיקה- בוועידת האסתטיקה השנתית של קבוצת לאונרדו!



שלום לכולם!

שאומרים מצוינות באסתטיקה יש ספק שאומרים לאונרדו !
קבוצת לאונרדו, עורכת זו שנה שנייה את ועידת אסתטיקה, לאונרדו היא מהמובילות בישראל ומציבה סטנדרטים חדשים בעולם המכשור הטכנולוגי לקליניקות, רופאים וקוסמטיקאיות.
האירוע  היה חגיגי, מושקע ומרשים ,התקיים באולם הכנסים גו'נה שבמלון וורט שבנתניה ,מאות קוסמטיקאית מכל רחבי הארץ ומומחים מובילים מתחום האסתטיקה הגיעו על מנת כדי להשתתף בועידה השנתית .
קבלת הפנים היתה מזמינה ומחממת לב, נערך מינגלינג עם בופה ובר משקאות כיד המלך, המוזמנים התענינו ולמדו על המכשירים הקוסמטיים מהשורה הראשונה.

גליה תורן


השנה הקונספט שנבחר הוא מצוינות באסתטיקה וכלל את השקת COMBOLIGHT, מכשיר טכנולוגי מסדרת הדגל HYPER PULSE
אשר שולבו בו לראשונה 3 טכנולוגיות:

*טכנולוגיית ALT*- הטכנולוגיה החדשנית, בעלת הפטנט העולמי, אשר יודעת להעניק אינדיקציות פולשניות מתקדמות מבלי לפגוע ולייצר נזק לרקמה
*טכנולוגיית LASER* - טכנולוגיה אשר מספקת עוצמה גבוהה ומבטיחה תוצאות מדויקות
*טכנולוגיית RF* - טכנולוגיה אשר מספקת גלים אינטנסיביים ביעילות מבוקרת ובטוחה.


רוני בר מנכ"ל ויו"ר הקבוצה משתף כי תהליכי פיתוח הטכנולוגיות בא לענות על צורכי השוק ולאשש את מה שהמחקרים מוכיחים- "שילוב טכנולוגיות מעצים תוצאות" עוד מוסיף רוני בר - "מטרת העל של החברה בפיתוח טכנולוגיות היא *תוצאות מנצחות ללא פשרות*".

רוני בר

איריס בר - מנכ"לית שותפה ומנהלת קלינית מדגישה - "כחברה מובילה בתחום האסתטיקה והטכנולוגיות, החזון שלנו להמשיך לתת מענה ופתרונות לאנשי מקצוע בענפי הקוסמטיקה והרפואה, תוך שמירה על ערכים של יושרה, מקצועיות, חדשנות ושירות ללא רבב. 
עוד בוועידה, במסגרת התוכן המקצועי , ייערך פאנל מקצועי בהשתתפות ד"ר לוי אברהם, ד"ר יוסי טייב, איריס בר מנהלת קלינית של הקבוצה וגליה תורן חן בנושא עידן השילובים בין טכנולוגיות להזרקות.
איריס בר

 קבוצת "לאונרדו לאסתטיקה", הינה מותג בין-לאומי תוצרת כחול לבן, מהמובילים בתחום האסתטיקה הרפואית בארץ ובעולם, מאז שנת 2007. 
הקבוצה מפתחת, מייצרת ומשווקת מכשור טכנולוגי מתקדם לרופאים, לקוסמטיקאיות ולקליניקות בטכנולוגיית היפר פולס ALT הנחשבת לטכנולוגיה המתקדמת והמהירה בעולם ומשמשת קהלים שונים ומגוונים, ב-24 מדינות על גבי הגלובוס.


נוף היסטרי





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה