5 באוג׳ 2023

בצלאל אקדמיה לאומנות ועיצוב בירושלים- המחלקה לצורפות ואופנה- פרויקט גמר 2023!



שלום לכולם !

בוגרי האקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים בצלאל מציגים את פרויקט הגמר
שלהם בתערוכה בקמפוס החדש והמרשים שהנמצא בלב העיר .
התערוכה פתוחה לקהל הרחב 18.8-4.8 ימים א'-ה' | 10:00-21:00
ימי שישי | 10:00-14:00
בצלאל אקדמיה לאמנות ועיצוב ירושלים

קמפוס ג׳ק, ג׳וזף ומורטון מנדל, רח' זמורה 1, מרכז העיר ירושלים.
אני הגעתי לסיור מקדים ונהנתי לראות הרבה כישרונות ורעיונות חדשניים .
בפוסט הזה אני אספר על מספר מעצבים שאהבתי מהמחלקה לצורפות ואופנה , 34 סטודנטיות וסטודנטים מציגים את עבודות הגמר שלהם ,בסיור גם פגשתי אותם , נרגשים וחלקם היו מאוד מצטנעים ,לכו עם החלומות שלכם ותפרגנו לעצמכם ,מוכשרים!


ניצן רוקח -"שחרור בשליטה" - "הפרויקט עוסק ביכולת לשחרר שליטה לזמן מוגדר מתוך בחירה להתמסר לרגש, לחוויה או לאדם אחר, מתוך כניסה למצב של שקט מחשבתי, להתחברות לאני הפנימי ולשאיפות הכי גבוהות. ניצן בחרה להשתמש במרכז הקולקציה כמוטיב חוזר את פרח פרח השושן הצחור, כמסמל צניעות, מסירות וטוהר. הטביעה אותו כחותם באמצעות שימוש בטכנולוגיות חדשניות של דו־ממד ותלת־ממד, ומגוון גדול של חומרים. הפרויקט כולל שלוש מערכות לבוש עם אלמנטים דואליים, שמצד אחד מגבילים ומזכירים את הצורך לפרוץ מתוך המגבלות העצמיות, ומהצד האחר משדרות חוזק ועוצמה.
ניצן עיצבה גם קולקציה נעליים שעיצבה לנשים וגברים עם סוליות רב שכבתיות והדפסה בתלת מיימד, אני אהבתי את הקולקציה שהיא לבישה , ישבה סגנון אלגנטי וקלאסי.





אור בן סימון -"חוטי מחשבות" אור הרכיבה קולקציה צבעונית ומלאת חיות בשם "חוטי המחשבות"- "רגשות ,מחשבות ותחושות מתערבבות לי יחד ויוצרות עולם שלי, צבעוני ובו שבילים אינם ברורים בסופם יש יצרה "-עולם צבעוני ,כל תחושה מקבלת צבע. חוטים הם כחוטי המחשבות. קולקציה לבישה ומשמחת.



עומר גורן- לופ-הול - הפרויקט של עומר נוצר מתוך אהבה למוזיקה אלקטרונית ובהשראת Sunwaves , פסטיבל  הדגל של  המוזיקה. במערכות הלבוש יש את הקשרים שבין המקצב ומוזיקה ,בין השקט בין הצלילים ובין החורים ולולאות.



עדן עמר- פרח כבגד
- "ההופעה עם הבגד היא כמו רגע השיא של הפריחה.
היכולת של  הבגד כמו של הפרח לייצר שיא של הנראות "
עדן בחרה בסחלב שעבורה הוא  היפה שבפרחים - משפטים כל כל נכונים. 



ספיר בלומברג -קול השבורות " ספיר בודקת את חווית הגוף הפרטי במרחב הציבורי. בין אם בהקשר להיעדר גבול ברור בין המרחב האינטימי (הקשור בגופנו) למרחב השייך לנחלת הכלל, ועל היות אישה נוכחת כל העת תחת מבט ותגובה במרחב ובשיח. מערכות הלבוש שהיא עיצבה נוצרו מחלקים שחוברו באמצעות רצועות, חבלים, עצמות, רשתות או בדים של ממש.



פרלה סיבאני - העולם הווירטואלי- מערכות לבוש שמבטאות את החוויה האישית של  ההתמודדות היום יומית בין פסגות ההצלחה בעולם  הווירטואלי  המושלם לתהומות החרדה בחיים האישיים. 



עבד אלקאדר -"אשכבה" ,עבד לאחרונה איבד את אביו, חשמלאי בניין, הוא מצא תמונות שאביו 
צילם של תשתית חוטי חשמל ,דרך התמונות מצא את מה שהוא עובר בעצמו .קולקציה במכונת סריגה ידנית .



פרויקט אחרון מהמחלקה לעיצוב תעשייתי .
מעיין כהן בר-און עיצבה כלי עזר לבחון עצמי וליווי למחלת האנדומטריוזיס
מחלה כרונית שסובלת אחת מ10 נשים .האיבחון יכול לקחת זמן ממושך מאוד. במטרה לשפר את איכות החיים של אותן נשים יצרה פרטי לבוש יחודיים ,הם מנטרים את הכאב ,אוספים נתונים ובעזרת חימום מקומי מסייעים בהקלה על הכאב





שלי סתת-קומבור, ראש המחלקה: "כעת, הבוגרות שלנו יוצאות אל העולם, לתעשיות הצורפות, האביזרים והאופנה, כשהן מצוידות בכלים המתאימים ובחשיבה יצירתית עם מבט קדימה לעשייה מקומית ובינלאומית".

נהניתי מאוד בהצלחה !!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה