29 באפר׳ 2023

לאו (leo) לאונרדו משיקה טכנולוגיות חדשות בתחום הרפואה האסתטית!



שלום לכולם !

במלון הילטון תל אביב התקיים הכנס השנתי לכירוגיה פלסטית והרפואה האסתטית של ישראל לשנת 2023 קבוצת לאונרדו המשווקת ומייצרת מכשור טכנולוגי מתקדם לרופאים וקליניקות חשפה לראשונה טכנולוגיות חדשות.
באירוע המכובד והמתוקשר נכחו איריס ורוני בר הבעלים של קבוצת לאונרדו, גליה תורן, מומחית לייעוץ אסטרטגי למותגי יופי בינלאומיים, רופאים מהשורה הראשונה בתחום הביוטי והקוסמטיקה, קוסמטיקאיות, כתבים ועיתונאים.



האיגוד לכירורגיה פלסטית ואסתטית של ההסתדרות הרפואית, מסכם את השנה החולפת בתחום ההזרקות, הטיפולים והניתוחים בישראל. מנתוני האיגוד עולה כי במהלך 2022 בוצעו בארץ כ- 670,000 הזרקות והליכי אסתטיקה רפואית וכ- 86,000 ישראלים עברו ניתוח פלסטי במערכת הבריאות הציבורית והפרטית.
קונגרס תל אביב 2023 כולל חמישה כנסים שונים לאנשי מקצוע וביניהם פלסטיקה, אסתטיקה רפואית, ניהול ושיווק, מנהלות מרפאה וכן כנס ייחודי המשלב בין עולם הקוסמטיקה והפלסטיקה.


רוני ואיריס בר



היה מאוד מעניין לשמוע את החידושים בתחום הרפואה האסתטית ,קבוצת לאונרדו מפתחת ומייצרת בארץ, על מנת לקדם את התעשייה הישראלית ומשווקת ל25 מדינות בחו"ל את המכשור המתקדם לרבות אנגליה, גרמניה, שוויץ ועוד.
קבוצת לאונרדו מפתחת טכנולוגיות ייחודיות לפעולות בלתי פולשניות, לטיפולים אסתטיים מגוונים, עבור רופאי אסתטיקה, פלסטיקאים וכמובן קוסמטיקאיות מובילות בתחום וגולת הכותרת היא הטכנולוגיה החדשנית, בעלת הפטנט "ALT" , יודעת להעניק אינדיקציות פולשניות מתקדמות מבלי לפגוע ולייצר נזק לרקמה.
בנוף הציגה קבוצת לאונרדו טכנולוגיה חדשנית לרופאים, המבוססת על חנקן ויודעת להסיר את כל סוגי הנגעים השפירים בשניות.

רוני בר יו"ר הקבוצה מדגיש: "טיפולי גוף ומיצוק העור, הפכו להיות צורך בקרב אנשים שחוו ירידות במשקל ונשים אחרי היריון ואנחנו כחברה שמובילה חדשנות באים לענות על הצורך ולתת פתרונות של מצריכים ניתוחים פולשניים". 


איריס בר, מנכ"לית שותפה והמנהלת הקלינית בחברה משתפת כי "בפיתוח טכנולוגיה חדשה מטרת העל היא תוצאות, כי עבור חברת לאונרדו זה ערך עליון ללקוחותיה, להעניק מכשור מתקדם שיודע גם לתת תוצאות מנצחות ללא פשרות"



אתר החברה https://leonardo-tech.com/%d7%90%d7%95%d7%93%d7%95%d7%aa%d7%99%d7%a0%d7%95/




ה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה