4 במרץ 2023

Heellusion -הנעליים הכי מיוחדות ויצרתיות שתראו -תערוכה של מעצב הנעליים המוכשר קובי לוי !

 

שלום לכולם!

נעליים!!! המון נכתב על נעליים ואפילו המציאו עליהם מחלה- אני קוראת לה מחלה טובה -המשפט ששגור אצל הרבה אנשים :"יש לי מחלת נעליים ", גם אני מצטרפת לאותם אוהבי נעליים ואומרת לכם שהפוסט הזה הוא בדיוק עבורכם , לרגע שלא תחשבו לפספס את תערוכת הנעליים של היוצר, האמן ומעצב הנעליים המוכשר קובי לוי.



קובי לוי לקח את הפריט השימושי נעליים והכניס בו אומנות ,גם אם לא תתחברו אני בטוחה שהיצירות תעורר בכם התפעלות ,יש בנעלים הרבה תחכום ,הומור ,"מגניבות " ויצירתיות שממש קשה להתעלם ממנה.
תוכלו לראות בתערוכה נעליים בהשראה של חיות : חתול, כלב ... בהשראה של פירות , בננה, דובדבן, חפצים -סולם ועוד שפע השראות.
את ההשראה קובי מקבל בשיטוט במרחבי החיים ובעזרת הנעליים הוא נותן בהם "חיות" ,אין ספק שאם תנעלו זוג נעליים של קובי לוי תסובבו הרבה מאוד מבטים ברחוב.











תכירו את קובי לוי - קובי לוי סיים את לימודיו בשנת 2001 בבצלאל ומאז יוצר בסטודיו שלו נעליים. הנעליים של לוי לבישות ונמכרות בהזמנה, בסדרות ממוספרות. הן נושאות בהומור וחן, תרבות, זיכרונות וחוויות חיים של כולנו.
נעליו של לוי לאורך השניים מפארות אוספי מוזיאונים ואוספי אמנות פרטיים מסביב לעולם וננעלו על רגליים מפורסמות כמו רגליה של ליידי גאגא, נטע ברזילי, וופי גולדברג, פרגי ועוד.
כל נעל מיוצרת באופן ידני בתשומת לב לכל פרט ותפר -תוכלו לראות סרטון בתערוכה.

Heellusion
תערוכתו של קובי לוי בגלריה פריסקופ בתל אביב היא סימן דרך אחרי 22 שנות יצירה, הינה בשיתוף פעולה עם "שופרא" -רשת חנויות-בוטיק, המונה כ-18 סניפים, ומציעה מעל 30 מותגי נעליים מיובאים ותמהיל ייחודי של נעלי נשים וגברים המאופיין בעיצוב חדשני, איכותי וייחודי.

לדברי בשמת אנטבי המנהלת האמנותית של רשת שופרא: "שיתוף הפעולה עם קובי לוי, מאד טבעי לנו. ההיכרות עם קובי היא ארוכת שנים, קובי עיצב בעבר קולקציות נעליים ל"שולה.
מבחינתנו היצירה של קובי מרפררת לעולם של שופרא, כיוון שהיא מחברת בין המוצר לאמנות, מכניסה הומור, צבע ושמחת חיים כמו שגם שופרא עושה. אנחנו שמחים וגאים לתת לו את הבמה הזו ולעודד חשיפה לעולם היצירתי שלו."
רשת שופרא -שאני אישית מאוד אוהבת מאפשרת לאמנים ולמעצבים להציג את יצירותיהם בחלונות הראווה של הרשת ולהנגיש פרטי אמנות ויצירה לקהל הרחב.

שופרא שחורטת על דגלה נעליים "שאין בשום מקום אחר " יצרה שיתוף פעולה עם לוי שיצר את דגם ה"SPILL" ,דגם שבא להדגיש צבע שלדברי קובי - צבע הוא מחולל משמעותי ומהווה בסיס ליצירת שינוי- אני מאוד מסכימה איתו .



בתערוכה Heelusion ,האוצרת- עדי יניב תוכלו להכנס לעולמו היצרתי של קובי לוי ,להתבונן מקרוב בנעליים שהוא תופר במו ידיו .
וגם למדוד נעליים בעמדה שנמצאת בגלריה ,כפי שאני עשיתי , אני אישית מאוד אהבתי ,נהניתי וממליצה לכל אוהבי הנעליים לבקר בה.
  


התערוכה מתקיימת בגלריית פריסקופ, בן יהודה 176 תל אביב.
התערוכה פתוחה עד ה-18.3.23.

שעות פתיחת הגלריה:
ימי ב'-ה': 17:00 עד 20:00
ימי ו' ושבת: 11:00 עד 13:00

במהלך ימי התערוכה יתקיימו הרצאות שיעביר קובי לוי על תולדות עיצוב הנעליים על מועדן ניתן להתעדכן באתר שופרא.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה