24 בדצמ׳ 2022

אסטאין Asta-In- מותג קוסמטיקה טבעית על בסיס אסטקנסטין שמופרש מאצת המטוקוקוס פוביאליס!!

 

שלום לכולם!

פיורמג'יק חברת הביוטכנולוגיה כחול לבן משיקה בפעם הראשונה את Asta-In, מוצרי הקוסמטיקה הטבעיים ירוקים אשר בבסיס קיים הרכיב האסטקסנטין חומר ניגוד עוצמתי המשפיע על מערכת הגוף שלנו.

הוזמנתי להשקה בה הושקה סדרת מוצרי טיפוח בשם אסטאין-מוצרים פורצי דרך שמבוססים על חומר אסטקסנטין שמופק מאצות.
היה מאוד מעניין ומרתק לשמוע ולהכיר את הסוגלות הרבות המיוחדת לאסטקסנטין ואת הפעלות שהמיוחסות לו בתחומים רבים בחיינו.
בואו תכירו מוצרים שהם שונים, איכותיים וטובים בתחום הקוסמטיקה כאילו שעוד לא שמעתם עליהם!

תומר פלד מנכ"ל החברה הסביר על פעילות החברה ואמר : ". על המדפים בישראל נמצאים כבר מוצרים מתחום הקוסמטיקה ותוספי התזונה ואנו בעיצומו של תהליך פיתוח של מוצרים חדשניים נוספים בתחום המזון שיתנו מענה לדרישות עולמיות בתחום"



סבונים של המותג- ריח מושלם

מהי חברת פיורמג'יק? 

חברת הביוטכנולוגיה הישראלית הפועלת בעולם האצות, ומתמחה בגידול ועיבוד מיקרו אצה, בשם המטוקוקוס פלוויאלס, משיקה שתי סדרות של מוצרים בתחום הקוסמטיקה ובתחום תוספי התזונה, מבוססי אסטקסנטין, רכיב פעיל המופק מהאצה, הידוע כנוגד החמצון החזק בטבע וידוע כבעל השפעות מופלאות על הגוף.
החברה מתמחה בייצור חומר גלם טהור ואיכותי, מחקר ופיתוח להתאמת חומר הגלם לתעשיות שונות. בבסיס פעילותה חיבור לעולם החדשנות והבנת הצרכים הסביבתיים לשימוש במוצרים טבעיים ובריאים יותר. החברה מאמינה כי שילוב אסטקסנטין כחומר גלם בתחום המזון הפונקציונאלי והקוסמטיקה יכול לתרום לבריאות העולמית, ולספק את המענה לצורך ההולך וגובר של העולם במוצרים המסייעים בשיפור אורח החיים.

מהו אסטקסנטין?

אסטקסנטין הוא נוגד חמצון אדום המופק מאצות ירוקות המכונות Haematococcus pluvialis - המקור העשיר ביותר בטבע לאסטקסנטין טבעי. כאשר האצה חשופה לתנאים קשים כמו "ייבוש" בשמש וללא מזון היא מפעילה מנגנון הישרדות ומייצרת כמויות גדולות של נוגד חמצון הנקרא אסטקסנטין כדי לשמש כמגן מגן מפני הסביבה החיצונית.
המבנה המולקולרי שלו מאפשר לו להיות פעיל ויעיל בהרבה מכל נוגד חמצון המנטרל רדיקלים חופשיים. 
לאסטקסנטין מיוחסות תכונות קוסמטיות כמו מניעת כתמי פיגמנטציה והבהרת כתמים קיימים, טיפול בקמטוטים ועיכוב תהליכי הזדקנות בעור. בנוסף הוא ידוע בתכונות האנטי־דלקתיות והאנטי־אייג`ינג הפנומנליות שלו, וביכולתו להשיב לעור את החיוניות והגמישות.

הייחודיות של אסטקסנטין היא שהמולקולה שלו מסיסה הן במים והן בשומן, ופועלת גם בתוך התא וגם במעטפת וכך היא יכול להגיע למקומות רבים יותר בגוף. במחקרים רבים הוכחו הסגולות והיתרונות של חומר הגלם כבעל תרומה לגוף האדם ובעוצמה רחבה יותר מרוב נוגדי החמצון המוכרים וזאת מבלי לפגוע במנגנון הפעילות של הגוף.
לאסטקסנטין מספר שימושים בתעשיות שונות כגון האכלת בעלי חיים, תוספי תזונה, קוסמטיקה, מזון פונקציונאלי וקיימים מחקרים לשילוב עתידי של חומר הגלם לטיפול רפואי. בתעשיית הקוסמטיקה ובריאות העור, אסטקסנטין זוכה להכרה בשל יתרונותיו יוצאי הדופן.

שימוש קבוע באסטקסנטין מסייע למנוע את התהליך ובכך לשמור על מראה עור צעיר, גמיש ובריא. מחקרים מראים כי צריכה קבועה של אסטקסנטין מפחיתה את נזקי העור המצטברים מחשיפה ממושכת לשמש, מקלה על תסמיני דלקות עור למיניהן ועוד.



אסטאין Asta-In - תכירו את מותג הקוסמטיקה פורץ הדרך!

המוצרים החדשים של פיורמג'יק:

סדרת מוצרי הקוסמטיקה של Asta-in פותחה בכדי לתת מענה טבעי ומושלם לטיפוח עור הפנים. הסדרה כוללת תחליב לניקוי עמוק, מסכת חמר משקמת, סרום וקרם פנים מועשרים באסטקסנטין:


קרם פנים אנטי אייג׳ינג

קרם פנים מועשר באסטקסנטין הידוע כנוגד החמצון החזק בטבע. מאיץ את התחדשות ומיצוק העור, ומספק תחושת לחות מוגברת. בעל מרקם עשיר שפותח במיוחד לטיפול בסימני ההזדקנות של העור. מחדש את מרקם העור, מסייע לצמצום קמטים וטשטוש כתמים. מפחית סימני עייפות, כהויות ויובש מתחת לעיניים. מסייע להפחתת עיגולים שחורים ושקיות מתחת לעיניים, ממצק ומעניק לעיניים מראה רענן וצעיר.
הקרם בעל מרקם עדין הנספג במהירות מבלי לגרום לרגישות. מזין את העור בלחות עמוקה ועוזר לתיקון נזקי קרינה וסביבה. מחזק את מערכת הנימים העדינה העוטפת את אזור העיניים ובכך מונע היווצרות של שקיות וכהויות סביב העין .למראה עור בריא, מתוח, גמיש וזוהר.
50 מ"ל, מחיר 180 ₪
מבחן התוצאה: הקרם נספק בצורה מאוד נעימה עור הפנים , הריח מאוד נעים, נהנתי מאוד מהמרקם והמגע.

תחליב ניקוי פנים

תחליב ניקוי ייחודי וטבעי לעור הפנים, בעל פעולה כפולה: פעולת ניקוי עמוק ויסודי ובנוסף מעניק הזנה לעור כך שהוא מותיר אותו נקי, רך וגמיש. התחליב מעושר באסטקסנטין , נוגד החמצון העצמתי, המסייע לעיכוב תהליך הזדקנות. התחליב מעשיר ומזין את העור באנטי אוקסידנטים חיוניים.
150 מ"ל מחיר 90 ₪
מבחן התוצאה :לאחר השימוש התקבל עור פנים נעים וחלק , נספג בעור ונעים למגע.

סרום פעיל אנטי אייג׳ינג

סרום אנטי אייג’ינג פעיל, עשיר באסטקסנטין וקומפלקס שמנים צמחיים. מיצוי האסטקסנטין ידוע כבעל תכונות נוגדות חמצון המסייעות בשמירה על גמישות העור. הסרום עשיר בוויטמינים המסייעים בשמירה על חיוניות העור ובסיוע בעיכוב תהליך הזדקנותו. יעיל ומוכח בשיקום תאי העור ובהפחתת קמטוטים. בעל מרקם קליל הנספג במהירות בעור ומותיר תחושה רכה ונעימה.
30 מ"ל, מחיר 190 ₪

מסכת חימר מטהרת

מסכת פנים מטהרת על בסיס מספר סוגי חימר, מועשרת באסטקסנטין טבעי, עשירה בברזל ובמינרלים. המסכה מסייעת בספיחת רעלים ועודפי שומן מהעור ומייבשת פצעונים. מתאימה לעור בוגר, מעניקה ניקוי עמוק ומותירה את העור אחיד זוהר.
מסייעת לטיפול ולניקוי יסודי לעור רגיל עד שמן. המסכה מכילה שילוב ייחודי של רכיבים התורמים לטיפול בעור שמן ואסטקסנטין להגנת העור מפני רדיקלים חופשיים, מטהרת וסופחת עודפי שומן ומאזנת את הפרשתם. בנוסף מרגיעה את העור ובכך מסייעת לשיקום וחידוש העור.
50 מ"ל, מחיר 80 ₪ 



פרטים על החברה והמוצרים:
https://www.astain.co.il/
https://www.puremagics.com/

את מוצרי החברה ניתן לרכוש באתר אסטאין, בבתי טבע ואצל קוסמטיקאיות מובחרות.

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה