19 באוג׳ 2022

גולברי- חנות חדשה ביפו בירושלים והשקת קולקציה סתיו 2022!



שלום לכולם,

חגיגה גדולה לרשת גולברי ופנים לעבר ירושלים.
נפתחה חנות קונספט ראשונה של בית האופנה גולברי ברחוב יפו 46 בירושלים שמצטרפת לעוד 6 חניות בעיר ירושלים.



החנות הגדולה ביותר של הרשת, משתרעת על פני שתי קומות בשטח של 500 מ"ר, מה שמייחד את החנות היא שילוב של כל מגוון המותג, בקומה הראשונה יוצגו הקולקציות החדשות ובקומה השנייה ימכרו פרטי עודפים במחירים עד 70% הנחה.
בפתיחה נכחו בעלי החברה האחרים למשפחת גולברי, דוד גולברי – נשיא החברה, משה גולברי – המנכ"ל, יעקב גולברי – המעצב הראשי של בית האופנה גולברי ולינור גולברי – המעצבת של גולברי.



באירוע מכובד מאוד וחגיגה כפולה, הושקה גם החנות החדשה של רשת סקארה שגם בבעלות משפחת גולברי , סקארה נפתחה בקונספט החדש של SACARA הכולל חנויות מעוצבות בהן מחלקות מתמחות במגוון קטגוריות,
ביניהן: מחלקת איפור, טיפוח פנים וגוף, טואלטיקה, בישום, מוצרי שיער, ציפורניים, אקססורייז ועוד.



ואחרי כל החגיגות, מבחינתי החגיגה החשובה והגדולה היא
הקולקציה היפה והמשובחת לסתיו 2022. המעצבת לינור הציגה וסיפרה לנו על הסנוניות החדשות שצפויות להגיע ואני מאוד אהבתי והתחברתי, הקו מאוד עדכני ושיקי, טווח המידות רחב והקולקציה תתאים גם לטווח גילאים רחב.
בחנות יש מגוון של אקססוריז משלימים כך שניתן לצאת בלוק מושלם.
הקולקציה המתאפיינת במערכות לבוש עם אלמנטים משנות ה-80, בטקסטורות רכות וגזרות נשיות, שמלות קלאסיות עם קריצה אופנתית, לצד חולצות, חצאיות ושמלות במראה רומנטי.
הצבעים ממשיכים איתו מעונה קודמת, הרבה חומים צבעים חמים שאני אישית מאוד אוהבת.




הרבה פרטי DENIM דנים, גזרות מכנסיים חדשות גבוהות ומחמיאות, חולצות ג'ינס מעוטרות במלמלות, ג'קטים מגוונים ושמלות קשירה.
בקולקציה הזו צעירות שאולי פעם לא היו נכנסות לרשת בהחלט תוכלנה להנות מקולקציית הדנים יפה.



פריטים דמויי עור – פרטי עור הם נצחיים ותמיד יש להם מקום בארון. קולקציית דמויי עור כוללת בין היתר: ג'קטים דמוי עור בגוונים חומים ושחורים, חולצות מכופתרות דמויות עור שניתן לשלב עם מכנסיים רחבים, שמלות באורך מידי עם מותן מודגשת ועוד.
אהבתי מאוד את הז'קט החום.





ז'קטים -הסתיו הוא בדיוק עונת הז'קטים, הפריט הכי יפה במלתחה שלנו, תמיד שנוסיף אותו נקפיץ את הלוק מייד. יש מגוון גזרות חדשות.
ג'קט מילאנו מחויט במגוון צבעים ובשילוב מושלם של לייקרה לנוחות מקסימלית. לז'קטים דמוי עור מחטבים בעיטורי כפתורים. ז'קטי ג'ינס המשלבים דיטיילים של קפלים וז'קטים מחוייטים המשלימים כל לוק ומתאימים לכל לוקיישן.

אני חושבת לאמץ את ז'קט הקטיפה הירוק!




אמרתי שאני אוהבת חום נכון,מדדתי שמלה קלאסית מחמיאה ולוק שני מכנסיים מחטבים וחולצה יפיפייה בפרינט עם חום.




עוד מהשמלות:


לדברי מנכ"ל קבוצת גולברי, משה גולברי: "החנות החדשה מסמנת מגמה של חנויות גדולות וחוויתיות. אנו מאמינים כי הלקוחה תמצא 'תחת קורת גג אחת' את כל הפריטי אופנה שבהם היא חפצה, כולל אביזרי אופנה". לדבריו: "הסניף החדש יהווה מרכז של המותג להשקות, אירועים, כניסת קולקציות מיוחדות ועוד"


צילום: אסל לב, שי יחזקאל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה