13 בנוב׳ 2021

רשת ה-MASHBIR מתחדשת עם מותג על בינלאומי - KENNETH COLE -חוויה של חול "קנת קול ניו יורק".

 

שלום לכולם!

דברים טובים קורים במשביר, הרשת עוברת שינויים מרעננים ,שינוי של הלוגו שמעכשיו הינו MASHBIR ,בשחור ולבן מחלקת ספורט חדשה וכניסת מותגים בינלאומיים חדשים .
אני שמחה לעדכן אתכם על כניסת מותג האופנה הניו יורקי קנת' קול לרשת המשביר ,מותג עם סטייל מוקפד בהשראת וול סטריט .
אני חושבת שזו הייתה יוזמה מבורכת מאוד להביא מותג מאוד איכותי ,יוקרתי ואלגנטי והוא עוד נדבך בשינוי חשוב וראוי שהרשת עושה.
השבוע הוזמנתי להשקת המותג KENNETH COLE ברשת ה-MASHBIR,האירוע היה בסניף שבקניון הזהב בראשון לציון, כבר בכניסה היתה הרגשה ותחושה של חו"ל .

מנכ"ל המשביר, עמיר משה, ערך לנו סיור בין המחלקות השונות של המותג שכוללות אופנת בגדי נשים וגברים, הלבשת הבית, הלבשה תחתונה והנעלה.
רמי שביט, בעל השליטה ברשת נכח באירוע צילום עימו שאני לבושה KENNETH COLE.


סיגל כהן מנהלת השיווק
הוסיפה ואמרה כי "שילובו של המותג KENNETH COLE ב-MASHBIR הוא חלק משינוי גדול שעובר על הרשת" . "הלוגו החדש, שפה שיווקית חדשה, מחלקת ספורט חדשה עם מותגי ספורט בינלאומיים וכניסת מותגים בינלאומיים חדשים לרשת, הם חלק מהשינוי המרענן שפונה לקהלים חדשים וקהל צעיר. כניסתו של מותג העל KENNETH COLE NEW YORK הוא שלב נוסף וחשוב בתהליך" מדגישה סיגל.




על המותג KENNETH COLE

קנת קול הוא -מעצב-על אמריקאי שהביא לעולם את האופנה את האורבנית של העיר ניו-יורק. התחלת הדרך היתה בחנות נעליים קטנה בעיר ניו יורק שהייתה שייכת לאביו ומשם גדל והתפתח למותג שידוע ומוכר בעולם כולו.

מותג יוקרתי אלגנטי ואיכותי הקולקציות מגוונות ובעלות מנעד רחב של סגנונות המתאים לכל הגילאים והקהלים ובכל המידות. פריטים קלאסיים ואלגנטיים לצד פריטים קוליים ומגניבים, אורבניים שופעי שיק המתאימים לקהל צעיר יותר.

אני כהרגלי נהנתי מאוד מהקולקציה, כל פריט הוא טיימלס ,פריטים נצחיים שחלקם חייב להיות בכל ארון בגדים.
כמו, ז'קט שחור קלאסי מחויט, חולצה לבנה מכופתרת איכותית, שמלה שחורה קטנה... .
אני מייד ניגשתי לתא המדידה והתחלתי במלאכת המדידה.









בנוסף לקולקציית הבגדים יש גם הנעלה לנשים ולגברים, נעלי ערב אלגנטיות ועד סניקרס ספורטיביים, ביגוד, הלבשה תחתונה לגברים ולנשים, תיקים, חגורות, תיקי יד, תיקי עסקים, מעילים ומוצרי עור. בנוסף, קולקציית הום סטיילינג המציעה מצעים ומגבות מלטפות המשדרגים את חדר השינה למלון 5 כוכבים.



"זו הפעם הראשונה בישראל שניתן מענה לכל כך הרבה פריטים וקטגוריות של מותג-על בינלאומי, תחת קורת גג אחת", אומר רן פיקס מנהל הפיתוח, העיצוב, וייצור המותג. "מותג-על בינלאומי יוקרתי ואיכותי, אופנתי, אלגנטי ובאיכות גבוהה, שופע סטייל, מדויק ומעודכן."

הקולקציות מורכבת משתי קולקציות נפרדות לשני קהלים

קולקציית הפרמיום, KENNETH COLE NEW YORK לאנשי ונשות עסקים. קולקציה יוקרתית ואיכותית, אלגנטית וקלסית, בגדים סמי מחויטים בסגנון ספורט אלגנט לעבודה ולפגישות עסקים. לגברים חליפות מצמר ומבדים איכותיים, בלייזרים, מכנסיים מחויטים, ונעליים אלגנטיות ואופנתיות, לנשים, חליפות עסקים בלוק גברי ובלוק נשי רך, חולצות אלגנטיות מבדים נוזלים, שמלות, חצאיות וסריגים המתאימים לנשות קריירה.

קולקציית REACTION KENNETH COLE הקולית והצעירה. פונה לקהל צעיר שאוהב אופנה טרנדית מדויקת ועכשווית, ושתהיה של מותג-על בינלאומי. בגדי קז'ואל, וסטרייט לוק, ג'ינסים, טי שירט, סווטשירטס, והכול עם פרינטים עדכניים ובצבעוניות מגוונת.

ההלבשה התחתונה
יש מבחר עצום של תחתונים חזיות, בגדי שינה, ובגדים שכייף להתפנק איתם בית. הגזרות בעיצוב נקי ומאוד איכותי ,מותאמת לחורף הישראלי.



הנעלה, מכל הסוגים -אלגנטי, קז'ואל 
 
הובטח שהמחירים יהיו זהים למחירים שבחול, אני ממש ממליצה לכם לתת קפיצה לסניף  המשביר הקרוב אליכם ולהנות מכל הקולקציה המגוונת והיפה.

הקולקציות ימכרו בסניפי הרשת של ה- MASHBIR ובאתר האונליין
חנות הדגל, קניון הזהב ראשון לציון
https://365mashbir.co.il/



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה