1 בפבר׳ 2020

התנשאי לי? קולקציית טבעות האירוסין של מעצב המותג היוקרתי עודד קאשי

שלום לכולם!!

התנשאי לי? צמד מילים שבטוח נאמרות מספר פעמים בכל יום! מילים מרגשות שמחייבות גם טבעת מיוחדת ,בעצם הכי מיוחדת ובעלת משמעות עבור הזוג.
הגעתם למקום הנכון, מעצב המותג היוקרתי עודד קאשי השיק קולקציית טבעות אירוסין, יפות איכותיות וכאלה שכל אחת היא מיועדת באופן אישי ללקוחה, שתתאים לאישיותה ואהבותיה!
עודד קאשי הוא מותג, כל מי שמחשיב עת עצמו כמבין בתכשיטים יודע מכיר את השם "קאשי" הרבה המון שנים.


יש לי עבורכם סיפור מרגש שקרה בהשקה , כשסיפרתי לאימי שהוזמנתי להשקה של תכשיטי קאשי היא התרגשה מאוד ואמרה לי שלכבוד האירוע היא נותנת לי מתנה, תליון שנרכש בחנות של "קאשי" לפי למעלה מ-40 שנה, אבי ז"ל שהיה בעל טעם משובח בתכשיטים ואהב מאוד תכשיטים קנה לה את השרשרת והתליון ליום הולדתה ה40.


אני כמובן הרווחתי פעמיים גם לקחת חלק באירוע  וגם מתנה כזו יפה ,יוקרתית ומיוחדת ,אני הגעתי לאירוע  ,שאני עונדת את התליון שנראה היטב למרחקים.
כשניכנתי לחנות הגלריה  ועודד קאשי הביט בי ,נכון! הוא מייד זיהה והתרגש מאוד ,סיפר שזה התכשיט הראשון שעצב שהשתחרר מהצבא והנה היום הוא חוזר אליו לאחר תקופה כזו ארוכה.
אין ספק שתכשיט שהוא פרי עיצובך חקוק לעד בלבך וזיכרונך .
וזו ההוכחה שתכשיטים כאלה הינם לנצח ,תכשיטים אציליים יוקרתיים, איכותיים ויפיפיים! תודו סיפור מרגש ,הוספתי גם סרטון שעודד קאשי מספר את הסיפור.-כנסו 






שאלנו את עודד מדוע החליט לצאת בקולקציה חגיגית והשקה יוקרתית לטבעות האירוסין ?
עודד ענה, שהיום ,כפי שידוע ההיסטוריה חוזרת על עצמה והיום הזוגות הצעירים חזרו לקרוע ברך ולתת טבעת יהלום כפי שהיה נהוג בשנות ה-50וה-60 .
כפי שעודד אמר וכולנו מסכימים שטבעת האירוסין היא הטבעת החשובה ביותר היא ומהווה הצהרת הכוונות של החתן לאהובתו ולכן החתן משקיע את תשומת הלב המרבית. לעומתה, טבעת הקידושין בחופה, לפי המסורת צריכה להיות חלקה ופשוטה ולעלות פרוטה .
הוא הוסיף ואמר שהרשתות החברתיות,הפייסבוק והאינסטגרם תרמו רבות לרצון להראות מייד את טבעות האירוסין וכולם משקיעים ורוצים להראות טבעת עם יהלום גדולה, טבעת מושקעת שמצטלמת טוב!!






כאן רואים מקרוב את התליון היפה


עודד מסביר שיחד עם זאת הוא מציע מגוון טבעות שיתנו מענה ליכולת הכספית וברמות מחיר שונות וזאת בלי לוותר על האיכות שבה מעוצבים התכשיטים.
הטבעות הנדרשות היום מסביר עודד הן בעיקר טבעת עם יהלום הגדול מקראט אחד, המבוקשת ביותר היא אבן עם 3 קארט הנותנת את הרושם הטוב ביותר. 

העיצוב המודרני מתמקד באבן מרכזית אחת וסביבה מספר אבנים קטנות המעצימות את גודל האבן המרכזית. לעיצוב ולחיתוך הקלאסי של האבן המרכזית שהיתה עגולה, נוספו כיום עיצובים נוספים של מרובעים ומלבנים, אולם המובילים בעיצוב החדשני הם דגם הטיפה, וחיתוך האבן בצורת "קושן" – דוגמה המזכירה כרית, בהם האבן נראית גדולה ומרשימה במיוחד.
לצורך עיצוב הטבעת מתקיימת פגישה אישית עם הלקוחה והבחירה מתבצעת באופן אישי הכל בהתאמה,לגודל האבן,כף היד והרצונות הפרטיים. 



טבעות אירוסין עכשוויות מעוצבות בזהב לבן והן המבוקשות ביותר בשוק. אחריהן הזהב הוורוד בעל גוון ורדרד חיוור, בדרך כלל מזמנים עם אבן יהלום ויש כאלה שהם נועזים ויותר ובוחרים לשבץ אבני חן כמו רובי, אמרלד או ספיר מיוחד, ניתן גם להוסיף חריטה של מילות אהבה בחלק הפנימי של הטבעת הנעשה בבלייזר. הכיתוב מדויק יותר וניתן להוסיף גם ציורים ועיטורים לפי דרישה.

האריזה של הטבעת ? שהיא מאד חשובה! יש הרוצים לעשות את הרושם הנדרש כבר עם הצגת הקופסא, ויש כאלה שמעדיפים דווקא אריזה פשוטה וצנועה זאת כדי להגדיל את גורם ההפתעה וגם היות ורבים בוחרים לכרוע ברך בטיול משותף בחו"ל ורוצים לשים את האריזה בתיק כדי שלא יסב תשומת לב מיותרת. 

אין לי ספק שהגלריה של עודד קאשי הוא המקום ורכוש טבעת אירוסין כזו שתהיה יפה וטובה לכל החיים ,טבעת נצחית !!


עודד קאשי, תכשיטנות ושעוני יוקרה, כיכר המדינה, ה' באייר 28, תל אביב

אינסטגרם: @odedkashi
פייסבוק: Oded Kashi Elite -

2 תגובות:

  1. נועה וינשטיין31 במרץ 2023 בשעה 22:58

    טבעות מעלפות!!! הלוואי שבעלי לעתיד יקנה לי טבעת כסף מהממת כמו אלו !!

    השבמחק
    תשובות
    1. הן באמת מושלמות , תבקשי והוא יקנה .

      מחק