14 בדצמ׳ 2019

חנות הדגל בקניון TLV תל אביב של המותג האמרקאי GUESS!


שלום לכולם!!

את המותג GUESS לא צריך להציג , אחד המותגים הוותיקים והמוכרים הרבה מאוד שנים.
המותג אמריקאי נוסד ב- 1981 ע"י האחים מרציאנו, כמותג דנים. האחים ילידי צרפת, הביאו השפעות אירופאיות לעיצוב ולקמפיינים הפרסומיים שלהם והפכו את בגד העבודה - ג'ינס הקז'ואל היום יומי והכל כך אמריקאי - לפריט אופנתי נחשק. בלומינגדייל בניו יורק, הייתה חנות הכולבו היוקרתית והראשונה, שהזמינה 24 זוגות מכנסי ג'ינס של המותג, הם נחטפו תוך שעות בהיסטריה והשאר כמובן היסטוריה.
ועכשיו אני שמחה לבשר לכם על פתיחת חנות הדגל בקניון TLV בתל אביב.



ההשקה היתה נוצצת ומעוצבת וכללה גם תצוגת אופנה של קולקציית אביב 2020.
עד היום ייבאו את מוצרי המותג לחניות נבחרות והביאו פריטים נבחרים בלבד , עכשיו זו הפעם הראשונה שהכל נמצא תחת קורת גג יוקרתית אחת, אביזרים (תיקים, שעונים, משקפיים עוד..) ,בגדי נשים,גברים וילדים.
GUESS המותג ידועה בקולקציית הדנים הסקסית שלו שהפרזנטורית היא לא אחרת מאשר ג'ינפר לופז שמייחצנת אותו בסופר סטייל עם אג'נדה נשית חזקה וגם סקסית .
ואת הכל ניתן לראות בחנות הענקית שנפתחה שמעוצבת כמו כל חניות הרשת ,הכל מאוד נגיש כולל האקססוריז , ניתן לקחת ולמדוד ללא כל בעיה.
אני אהבתי מאוד את הזקטים וגם מעיל פרווה לבן יפיפייה כולו צחור ,הייתי מאמצת אותו באהבה.


ז'קט בייקר על זמני מנוחש כמה שיק 











חברת GUESS העולמית שמה בשנים האחרונות דגש מיוחד על מחויבות אקולוגית לאופנה בת קיימא. למותג קמפיין עולמי, לפיו ניתן להשיב לחנויות ג'ינסים ישנים הנגרסים במפעלי החברה ונתפרים מחדש לג'ינס ממוחזר והג'ינסים בטכניקת ה – stonewashedעוברים פחות שטיפות מזהמות מאשר בעבר
יודגש כי כל הפרוות ובגדי העור שבקולקציית GUESS, הינם מלאכותיים בלבד.

בקולקציית חורף 2019 של הנשים יש את הפריטים את הפריטים הבולטים של המותג הם אלה המזוהים כמובן עם הסטייל המוכר: סקסי, אורבני, טרנדי, נשי וזוהר. מעילי פרווה רכים ומדדתי עבורכם את הלבן.
ג'קטים קטנים מעור בדוגמת בייקר (ג'קט אופנוענים) בכחול, שחור ובדוגמת נחש-גם אותו מדדתי עבורכם.

שמלות עור קצרות וצמודות, שמלות נשיות באורכי מיני ובאורך הברך עם פרינטים מנוחשים בגוון חול צהבהב, מכנסיים מויניל מבריק וחצאיות מיני מעור המעוטר בניטים ובגימור אסימטרי, כולם פריטי סטייטמנט שיכולים לככב במלתחה הנשית, גם בעונה הבאה.

לצד פריטי הקולקציה הנשית, יש קולקציית אקססוריז תואמת ומרהיבה הכוללת חגורות ניטים ומשקפי שמש, תיקים, צעיפים נעליים ומגפיים, רבים מהם עם הדפסי חיות דוגמת נמר חברבורות או פרינט מנוחש, כאמור בהתאמה מושלמת לקולקציית ההלבשה.
דגש על פריטי דנים נשיים כגון ג'קטים מחויטים מג'ינס, מכנסי סקיני עם עיטור פנינים קטנות לכל אורכן, אוברולים צמודים לגוף ומחמיאים וחצאיות מיני מג'ינס.
עוד במותג GUESS קולקציית הלבשה תחתונה סקסית ומבחר בגדי גוף, במבחר המתאים ללבוש קז'ואל וגם בגדי גוף מושקעים המתאימים לבגדי ערב.

כמה סטייל ושיק וכמובן איכות ,תתחדשו בפריט מיוחד ויפה !!

ותמונה עם המון סטייל ושיק עם חברותי מירב מאיה ונעמה, הכי כיף !!





מידע נוסף על החברה: www.guess.com
אינסטגרם: https://www.instagram.com/guess/ל


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה