20 באוק׳ 2019

Wellness - המרכז המתקדם לרפואה טבעית

שלום לכולם!

אנחנו מוצפים היום בהרבה מאוד ידע לכל הקשור לאורח חיים בריא , שנכנסתי Wellness -המרכז המתקדם לרפואה טבעית ,הרגשתי שהגעתי למקום מקצועי ואיכותי שמוביל בתחומו עם צוות אנשים מומחים .
חשוב לי לעדכן ולספר לכם על המרכז על מנת שתכירו ותדעו.
המרכז אינו מיועד רק למי שמרגיש לא טוב או חולה, הוא מעלה את המודעות לחשיבה מניעתית של חולי וכאב בעתיד.
שמגיעים למקום ושומעים על המגוון הרחב של הפעילויות שהוא נותן ברור לנו שיש הרבה מה לדעת ומובן שזה הזמן
לעשות "ריסטארט" ולהתחיל מחדש.



Wellness הוא מרכז בריאות יוקרתי לאורח חיים בריא ונכון המספק טיפולים ותכניות בריאות לשיפור חיי האנשים.
הבעלים של המרכז הם מומחים מובילים בתחום בעלי שם עולמי וניסיון של למעלה מ-50 שנה.

ד"ר ראול רודריגז רופא כללי (MD) בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב, אשר התמחה גם ברפואה סינית וטבעית בבתי ספר לרפואה בסין וביפן. היה הראשון ללמד שיאצו בישראל באופן מסודר, וייסד את מכללת "מדיסין" לרפואה משלימה בישראל. מומחה בתחומים רבים וזאת בעזרת השיטות הטבעיות המשלבות רפואה סינית עתיקת ימין עם רפואה מערבית מודרנית.

ד"ר ראול רודריגז 

ד"ר עדי סאקר Ph.D)) הינו מומחה בארץ ובעולם בתחום התזונה הנכונה ובריאות מערכת העיכול. בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ומדעי הבריאות, ותואר שני ודוקטורט בתזונה הוליסטית. ד"ר סאקר הינו נטורופת ומוסמך להוראת טיפולי הידרותרפיה למעיים.

ד"ר עדי סקר

השניים פתחו את המרכז במטרה לתת להביא לנו את הטיפולים שיכולים לחדש אותנו ,"הרפואה החדשה " New Medicine" שמאגדת תחת קורת גג אחת רפואה טבעית, אלטרנטיבית וקונבנציונלית.
אם יש לכם בעיות ועברתם את כל הרופאים בארץ ונדמה לכם שלבעיה שלכם אין מזור, מרכז Wellness הוא המקום שלכם, כי עבורם תמיד יש מה לעשות.



מהביקור במרכז , היוקרתי שברמת החייל התרשמתי מאוד ,יש מרחב ופרטיות אווירה נעימה מכיל 8 חדרי טיפול מעוצבים ומאובזרים בציוד המתקדם ביותר בעולם. ,
בנוסף לד"ר רודריגז וד"ר סאקר, יש צוות מקצועי של רופאים, נטורופתים, מטפלים הוליסטיים, מומחים לניקוי רעלים ומאמני בריאות והכל במקום אחד.
הטיפול אישי ומקצועי ובהחלט התשובה ליעוץ ותמיכה לאורך חיים בריא.

שביקרתי במקום נפגשנו עם צופית גרנט שסיפרה לנו כיצד Wellness שיפר לה את אורך החיים ברגע של חולשה
צופית סיפרה :""לפני כמה חודשים עברה עליי תקופה קשה בה הרגשתי אבודה, זה היה בסמוך לצילומים של העונה החדשה של אבודים. עליתי במשקל, התחלתי לקחת כדורי הורמונים, סבלתי מתשישות חזקה ומורגשת.
בכל פעם כשהייתי טסה ולא לצורך צילומים הייתי טסה למקומות שונים בעולם לטיפול ניקוי רעלים כזה או אחר. הייתי מגיעה למקום הכי קסום שיש רק בשביל לצום, משלמת הון תועפות כדי להרגיש שאני מתנקה ומשאירה מאחוריי את כל הקשיים והרעלים שהחיים מייצרים אבל אי אפשר באמת לנהל אורח חיים רגיל, מלא בסטרס ועומסים ואז לעשות קפיצה ליעד כלשהו לעשות טיפול של ניקוי רעלים, לחזור לשגרה ולצפות שהכל יהיה אחרת. ואז גיליתי את מרכז הבריאות ​ , Wellness ההכרות התחילה משיחה פשוטה בין חברים ,שלי עם עדי סקר שבה אמרתי לו שנמאס לי לנסוע לקצה העולם לטיפול של ניקוי רעלים שעליו אני משלמת מחיר יקר מאוד ואז הוא הציע לי לקפוץ אליו לקליניקה וכך עשיתי. ואז התחלתי תהליך שבו אני נמצאת שלושה חודשים עם ליווי צמוד והדרכה אישית ומדויקת עם טיפול של ניקוי רעלים שלא מצריך ממנו לצום או למצוא שעת טיסה נוחה. והיום אני מרשה לעצמי ליהנות ממה שהחיים מציעים לנו, מהריחות והטעמים מהחלה בשישי עם הדגים החריפים ועכשיו כשאנחנו טסים, אני טסה בשביל ליהנות משופינג, אוכל טוב ואווירה של חופש. ואז הבנתי שכדי להיכנס לניקוי אמיתי של הגוף צריך לעשות את זה בדרך חיים ובליווי הנכון והמותאם לך. וכל זה בזכות המרכז ​Wellness שבזכותו גם ירדתי במשקל, עור הפנים שלי חזר, השיער שלי מלא וללא תוספות ומלא ברק וזו הבשורה שלי לשנה החדשה, להתחיל דרך חדשה ובטוחה כשאת בידיים טובות ומקצועיות."


צופית היתה מאוד נרגשת לספר את סיפורה וניתן היה להרגיש כמה היא מודה על ההיכרות עם עם מרכז Wellness שנתן לה את איכות החיים מחדש,את ההרגשה הטובה עם עצמה ועם הגוף שלה. 

בסרטון צופית מספרת


 שביקרתי במרכז נכחתי בטיפול קצר של טיפול של חידוש הגוף והאנרגיה 

מניחה שכולנו רוצים להרגיש את עצמו כמו חדשים, שהגוף מלא אנרגיה .
טיפולי חידוש הגוף והאנרגיה מסייעים בדיוק לכך, והם עושים זאת על ידי הפחתת המתח והלחץ, המרצת הגוף, ושיפור תפקודו ברמה של כל תא ותא.
בעזרת המכשיר ,הטיפול מגביר את מחזור הדם בגוף ומזרים את הלימפה, מותאם באופן אישי לצרכיו האינדיבידואליים של כל מטופל, מסייע לשחרר את הגוף ולהגביר תפקודו התקין
הטיפול נעשה על ידי ניל סאקר ב Wellness , הוא  סיפר לנו שזה טיפול המבוקש ביותר גם בקרב סלבריטאים מחו"ל ובארץ.

סרטון של הטיפול, אחרי הטיפול היא אמרה שהרגישה שקרה לה משהו, הבינה הרבה ..


  • הטיפולים המוצעים במרכז Wellness הינם רבים ומגוונים משלבים טיפול בגוף ונפש:

    "קולון-הידרותרפיה" טיפול ניקוי מערכת העיכול וניקוי הגוף מרעלים המשלבת ניקוי, תזונה נכונה ודיאטה לירידה במשקל. בטיפול בן 45 דקות ללא כאבים, מחודרת צינורית דקה לגוף דרך פי הטבעת, ומים טהורים נעימים שוטפים אותו. תוכלו לפתור בעיות של עצירות, בטן נפוחה, יציאות לא סדירות, עייפות וכובד. דרך נהדרת להתניע תהליך ירידה במשקל המלווה בתכנית בריאות.

    Vitamin Drip, עירוי ויטמינים ומינרלים היישר אל מחזור הדם של המטופל, לספיגה של 100% הוויטמינים החסרים בגוף. מיועד לאנשים המרגישים עייפות, בעלי משקל עודף, לסובלים ממיגרנות ועוד.

    האוזונותרפים - טיפול באוזון בעזרת חמצן, חמצן 3O חומר החיטוי הטבעי מהחזקים בעולם. הכנסת חמצן 3O למערכת הדם על ידי הזרקה ממוקדת או עירוי לווריד יוצר שינויים כימיים המחזקים את מערכת הגוף, תפקוד התאים וחילוף חומרים. 3O מרחיב את כלי הדם וממיס שומנים בדופן שלהם, משפר את החמצון בגוף ומאזן את המערכת החיסונית, נלחם בזיהומים כמו חיידקים, פטריות וטפילים, מדלל דם ומקטין קרישת דם, מנטרל רעלים ועוד. מיועד לאנשים הסובלים ממחלות וכאבים כמו דלקת מפרקים, כאבי שרירים, מחלות מעיים, בצקות ודליות ברגליים, ורגל סוכרתית.

    MRT טיפול אלקטרומגנט זוהי "רפואת העתיד". הטיפול מחדיר אנרגיה לכל תא בגוף ומשפר החלמה של פצעים והפחתה של כאבים. המטופל נכנס לתוך מכונה הדומה למכשיר ה-MRI ואחרי דקות הכאב חולף. זהו המכשיר היחיד שמטפל בכאבי כל חלקי הגוף בבת אחת, ולא באזורים מסוימים בלבד.

    אקופוקטורה, אמנות ריפוי יפנית המשחררת כאבים ומאזנת את אנרגיית הצ'י בגוף.
    CoolWaves טיפול המפחית תאי שומן וצלוליט וממצק את העור. מחליף את ניתוח שאיבת השומן. בעזרת מכשיר ה- CoolWavesהחדשני, גלי מיקרו מיוחדים מתכווננים באופן סלקטיבי על תאי השומן ובכך מפחיתים מצבורי שומן מקומיים באופן בטוח ומחליקים ומעלימים את סימני הצלוליט, לא פולשני וללא כאב.

    טיפול Skinny Wrap טיפול טבעי להצרת היקפים, מיצוק העור, ושריפת קלוריות, ללא מאמץ. הגוף נמרח בתערובת ייחודית של צמחים ושמנים ואח"כ נעטף בתחבושות ובניילון לספיגה מקסימלית של החומרים. הטיפול יעיל בהפחתת צלוליט וסימני מתיחה ומגביר את זרימת הדם. לא פולשני וללא כאב. הטיפול זכה זו הפעם השנייה בפרס ההצטיינות היוקרתי של המגזין "מארי קלייר" הצרפתי המקביל לאוסקר של עולם הקוסמטיקה העולמי.

    למרכז Wellness תכנית אנטי אייג'ינג מקיפה המותאמת לאנשים שרוצים להרגיש ולהראות צעירים. למי שרוצה לשפר את איכות החיים שלו ולהאט בצורה משמעותית את תהליך ההזדקנות הטבעית המגיע עם הגיל.
    התכנית כוללת טיפולי אסתטיקה כמו טיפולי אוזון לעור הפנים, טיפולים באקנה, בקמטים וקמטוטים ובעור נפול שאבד לו הזוהר. התכנית כוללת גם הזרקות ומילוי קמטים בחומצות הילאורוניות ובוטוקס.

    היהלום שבכתר בטיפולי האנטי אייג'ינג הוא הטיפול ההורמונלי Bio Identical Hormones החדשני, המיועד לנשים וגברים המגיעים לגיל המעבר. אם אתם רוצים לשמר את תאי המוח, להיות בעלי עור צעיר וזוהר, לחזק את העצמות (אוסטאופורוסיס), להילחם בדמנציה, בגלי החום, בדיכאון ובמחלות כלי דם ולב ובעיקר להילחם בזקנה, הטיפול הזה הוא מבחינת "מאסט" עבורכם. 

    קיבלתם הסבר מקיף על המרכז, הרגשתי שאני בידיים מקצועיות ובטוחות .
    יש במקום פתרונות למגוון של בעיות ובמידה ואתם מרגישים שמשהוא לא תקין או שפשוט אתם רוצים למנוע בעיה יש לאן לפנות, למרכז Wellness יש פתרון .
מרכז Wellness לבריאות טבעית, רחוב הברזל 15 רמת החייל תל אביב, קומה 2
9910*


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה