26 באוק׳ 2019

איך להתכונן לחורף? עם ערכת Dry Skin & Topic של קמדיס Kamedis !

שלום לכולם!

החורף מתקרב והסתיו כבר פה והוא מביא איתו גם את תופעת היובש בעור.
האוויר בחוץ הופך ליותר קר ויבש והוא משפיע מאוד על העור בעיקר על החלקים החשופים ,פנים ,צוואר וכפות הידיים .
הפתרון הוא שמירה מתמדת על לחות העור בנוסף לפן הבריאותי שהעור לא יתייבש ויוכל לשמש בתפקידו החשוב של הגנה מפני חיידקים וזיהומים למיניהם , כמובן שהעור רך ,חלק ונעים יותר למגע.העור בחילופי העונות מגיב בצורה שונה ולכן חשוב להתאים את שגרת הטיפוח לתקופה זו .




חברת קמדיס Kamedis שהוקמה ב-2003 ,מטרתה היתה לפתח פתרונות יעילים לבעיות עור כרוניות ולה יש את המוצרים היעלים והמותאמים ביותר על מנת לשמור על עורנו בעיקר בעונת המעבר הסתיו.
החברה מהמובילות בעולם המערבי לפיצוח מוצרי דרמו-קוסמטיקה שמבוססים על שילוב תמציות צמחים מהרפואה הסינית.
סדרת המוצרים Dry Skin & Topic של קמדיס Kamedis מיועדת לטיפול בעור יבש ומגורה וגם הקלה לעור הסובל מאקזמה .
הסדרה של קמדיס לעור יבש כוללת 4 תכשירים: קרם גוף טיפולי לפנים ולגוף, ג'ל רחצה טיפולים לפנים ולגוף, קרם ידיים וג'ל רגליים עשיר.
כבר כתבתי לכם בעבר על קרם הידיים שאני נהנית ממנו מאוד , המוצרים שלהם מצוינים, ,אני שומעת על כך מהרבה אנשים שמרוצים- פוסט על קרם הידיים


קרם טיפולי לפנים ולגוף: Topic Skin Face& Body Cream
בפורמולה חדשה עשירה ומזינה, להרגעת עור מגורה ואדמומי והקלה על תסמיני אטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור). שימוש קבוע יסייע בריכוך העור, יעניק תחושת הקלה על הגרד ומראה בריא יותר. שילוב יעיל של 6 צמחים בפורמולה הפועלים בסינרגיה, תומך במערכת ההגנה של העור ושומר על איזונו ומקל על רמת הגירוד, היובש והאדמומיות. הקרם מתאים גם לתינוקות מעל גיל 6 חודשים 150 מ"ל מחיר: 90 ₪.





ג'ל רחצה טיפולי לפנים ולגוף: Body Wash Topic Skin Face
להשלמת הטיפול בפנים והגוף, מנקה בעדינות ומקל על עור יבש, אדמומי ומגורה בפנים ובגוף. 200 מ"ל, מחיר: 55 ₪.



ג'ל לחות עשיר לרגליים Foot Gel
לטיפול בעור סדוק ויבש במיוחד בכף הרגל. פורמולת הג'ל עשירה בלחות ומעניקה פעילות ריכוך מוגברת לשיקום מהיר ומיידי של כפות הרגליים. בניסוי קליני להוכחת יעילות המוצר,97.4% דיווחו על הפחתה בתסמיני עור יבש וסדוק. פעילותו של הג'ל מתבצעת באמצעות הרכב צמחים מרוכז ובלעדי לקמדיס - המעניק לו תוצאות משמעותיות וגם את הגוון הטבעי והייחודי לו. זהו ג'ל עשיר המתמודד עם עור יבש מאוד, סדוק ומחוספס המזין אותו בלחות. מכיל 100 מ"ל מחיר: 45 ₪.
אני ניסיתי ומסכימה עם הסקר .




קרם ידיים - Nourishing Hand Cream
קרם לחות עשיר ומזין לידיים להרגעה מידית של עור ידיים יבש, מסייע בשיקום עור הידיים, ובהשבת תחושת החיוניות והגמישות שלו. הקרם לוכד את הלחות בעור ומרכך סדקים ויובש, עוזר בהרגעת עור אדמומי ובעל ניחוח טבעי מתאים גם למצב עור יבש מאוד, סדוק ומחוספס. מכיל 100 מ"ל, מחיר: 30 ₪.


אני כבר התכוננתי ועכשיו אתם!

המוצרים ניתן לרכוש באתר https://www.kamedis.co.il
וכן ברשתות הפארם ,בתי המרקחת ובתי הטבע.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה