25 בספט׳ 2019

קנדלה משיקה מרכזי מצוינות וקבוצת מרפאות H.Clinic נבחרה כמרכז המצוינות הישראלי הראשון-Center Of Excellence

שלום לכולם!

אנחנו מוצפים בחברות ומומחים שעוסקים בתחום הרפואה האסתטית.
רק מלדפדף בדף הפייסבוק ניתן בקלות להרגיש שהתחום בתקופה האחרונה בשיאו ,הרבה חברות קמות והרבה רופאים עשו הסבה והחלו לעסוק בתחום.
אין ספק שזה בזכות הביקוש הרב וגם בזכות הטכנולוגיה שכל כך מתפתחת.
בפוסט אני רוצה לספר ולעדכן אותכם על קבוצת מרפאות H.Clinic המשלבת את פעילות המרכז הרב תחומי לרפואת עור ילדים ומתבגרים יחד עם המרכז הרב תחומי לטיפולי בלייזר ואסתטיקה, המרכז נבחר לאחד מארבע מרכזי מצוינות של חברת 
CANDELA העולמית שהיא מובילת הלייזרים בתעשיית האסתטיקה והרפואה. 




מימין :רובי דוידזון,ד"ר אביקם הראל , מקנדלה העולמית  וטוביה קלוגהופט






זהו מרכז המצוינות הישראלי הראשון, שיקבל את ההגדרה המחייבת-Center Of Excellence
חשוב לי להעביר לכם את ההרגשה שנכנסים למרפאה שיהיה ברור שלמקום הזה יש ערך מוסף , מייד עוטפים אותך בצוות של רופאים ומומחים מהשורה הראשונה שנותנת מענה ב- one-stop shop- הם מהווים חותמת
לסטנדרטים בלתי מתפשרים של איכות ומצוינות.
יש הרגשה ותחושה שהגעת למקום בטוח ולידיים מקצועיות איכותיות ונכונות, אין ספק שעבור המטופלים, מרכז מצוינות מהווה תשתית בטחון, אשר בהגיעם למרכז המוגדר מצוינות על ידי CANDELA יודעים שהגיעו למקום שעומד בסטנדרטים בינלאומיים מחמירים.

טוביה קלוגהופט, מנהל קנדלה ישראל, אומר כי "Center Of Excellence - מהווה את סטדרנט הזהב, ויאפשר לרופאים השותפים שלנו, לקחת חלק בתכנית שתצעיד את תחום המכשור האסתטי כמה צעדים קדימה".

רובי דוידזון, שותף מייסד, H.Clinic, אומר כי "בקבוצת מרפאות H.Clinic, גאים בקבלת ההכרה על ידי חברת קנדלה העולמית כמרכז מצוינות ארצי, זאת בזכות המומחיות והמחויבות שלנו לספק שירותי רפואת עור ורפואה אסתטית ברמה הכי גבוהה, רפואה זמינה וכן משולבת טכנולוגיות לכלל החולים והמטופלים שלנו. אנו גאים מאוד בצי הטכנולוגיות ובצוות הרופאים והמטפלים שלנו הנותן מענה רפואי ואסתטי נרחב. דבר המאפשר לנו לספק טיפולים מתקדמים ביותר ומקיפים בתחום רפואת עור למבוגרים ולילדים, ובתחום הטיפולים האסתטיים כך שכל מטופל זוכה לחוויה דרמטולוגית מהשורה הראשונה".





מגוון הטיפולים שנתן לקבל במרפאה

טיפול בפיגמנטציה
פילינג לייזר מלא
הצערת עור הפנים
חומרי מילוי ומזותרפיה
העלמת וורידים ונימים בפנים וברגליים
הסרת צלקות מכל הסוגים
הסרת שיער בלייזר
הסרת קעקועים
- באמת למה להסתיר? אפשר להסיר
טכנולוגיית ה PICOWAY הייחודית מאפשרת הסרת קעקוע בהרבה פחות טיפולים וזמן מטכנולוגיות אחרות.
היכנסו למרפאה ותהנו ממגוון מבצעי תחילת השנה המיוחדים שלנו.
פתרון בעיית ההזעה לצמיתות -מכשיר רפואי ייחודי, miraDry הוא מכשיר ראשון מסוגו בעולם, בטוח ומוכח קלינית, שהוכרז כתחליף יעיל לזריקות הבוטוקס ולניתוח שאיבת בלוטות הזיעה. הטיפול במכשיר נטול כאב, ובסיומו ניתן לחזור לשגרת היומיום.
מדף הפייסבוק של מרפאות H.Clinic

מדף הפייסבוק של מרפאות H.Clinic

ההתמחות בטיפולי אסתטיקה וגינאלית- המטפלת היא ד״ר פאני בר לוי,-אני ממש התלהבתי ממנה, כמה שהיא צודקת לגבי ההרגשה האישית שלנו, הרבה נשים מתביישות בבעיות אינטימיות כמו דליפת שתן, יובש בנרתיק ועוד וכך מונעות מעצמן חוויות אינטימיות נעימות.
ישנם פתרונות פשוטים שמבטחים איכות חיים אינטימית , אישית זו פעם הראשונה שראיתי שמרכז טיפולים אסתטיים נותן לכך מענה.

חיטוב קו לסת ללא ניתוח- תוצאות מדהימות לאחר טיפול 1 בטכנולוגית הפרופאונד, מהו?
הפרופאונד נותן פיתרון בדיוק לבעיה שהזכרנו. הפרופאונד הוא הטכנולוגייה העדכנית ביותר ובוודאי מהמתקדמות ביותר למיצוק ולחיטוב קו הלסת והצוואר. באמצעות שימוש במיקרו מחטים בשילוב גלי רדיו (RF Microneedling) אנחנו מייצרים אנרגיה בטמפרטורה מווסתת לאורך מספר שניות באזורים מסוימים בעור, ובכך מזרזים בצורה משמעותית ייצור של קולוגן ואלסטין בפנים ובצוואר שלנו.

שילוב הטכנולוגיות הטובות ביותר עם צוות המומחים עם וותק משותף של עשרות שנים נותן ללקוחות חוויה אחרת, שונה המאפשרת לתת ללקוח את התוצאה הטובה ביותר האפשרית.


גם אני לא יצאתי בידיים ריקות מהאירוע ולשמחתי יכולתי להנות מטפול קצר(בגלל דוחק הזמן) שנקרא טיפול
טיפול סינדרלה במכשיר GentleMaxPro -שילוב קרני לייזר במכשיר אחד של Candela ,
GentleMaxPro, מכשיר לייזר חדשני, המשלב שני סוגי לייזר במכשיר אחד ומהווה פלטפורמה למגוון רחב של טיפולים אסתטיים. 




אני בטיפול - בידיים הנאמנות של גב' מימי רייף 

טיפול סינדרלה - איך זה עובד?
אורך הגל ND:Yag 1064 ננומטר, הוא הלייזר שלמעשה מטפל במרקם העור במכשיר. באמצעות אורך גל זה, נוצר חימום רקמה של העור שאינו מצריך זמן החלמה כיוון שהוא אינו פוצע עמוק אך כן מעביר פעולת חימום לעור המדמה כמו מתיחה זמנית המחליקה את עור הפנים וגורמת לו להיראות טוב יותר.
תוצאת הטיפול נשמרת לכ - 24 שעות - טיפול מהסוג הזה אידאלי לביצוע לפני אירוע חשוב, חג אך חשוב מכך, לאחר 24 שעות, כמו סינדרלה בדיוק, חימום הרקמה העדין יפוג ואיתו המראה הנוצץ- על מנת להיראות כך לאורך זמן – יש להקפיד על סדרת חמישה טיפולים כאשר טיפול מתבצע פעם בחודש.

אני יצאתי קורנת מתמיד אחרי הטיפול, העור בוהק, זוהר ומוצק יותר, כיף!
מרגישים חום על הפנים, לי אישית לא כאב , הייתי מתארת זאת כהרגשה של אי נוחות זמנית .
מומלץ מאוד לכל אחת שמתכוננת לאירוע!

קנדלה -
חברה ישראלי מצליחה וכיום החברה הגדולה בעולם לייצור מכשור מקצועי לרפואה האסתטית (הצרת היקפים והפחתת צלוליט, הסרת שיער, הפחתת קמטים, הסרת קעקועים והעלמת ורידים ברגליים).. לאחר שנים ארוכות של ניסיון בענף האסתטיקה, החברה הגלובלית יוצרת שפה עולמית משותפת שתתכתב עם החדשנות הטכנולוגית והבשורה שהיא מביאה לעולם. החברה נסחרת בנאסד"ק, מרכזי הפיתוח שלה נמצאים בישראל ובארה"ב ומוצריה נמכרים בכתשעים מדינות. סינרון, או בשמה העכשווי, קנדלה, היא אחת מהגאוות הישראליות הגדולות ביותר בתחום המכשור הרפואי.



 



קבוצת מרפאות H.Clinic
את המרכז הרב תחומי לרפואת עור ילדים מוקם ברמת החיל בתל אביב, הקים ד"ר אביקם הראל בהתאם לחזונו להציע רפואת עור טובה יותר לטיפול במחלות שכיחות ונדירות, ובזמינות תורים גבוהה.




אתר קנדלה- 
WWW.CANDELAMEDICAL.COM
אתר מרפאות מרפאות H.Clinic -
https://hcliniclaser.co.il 


073-7943560 | תל אביב, רמת החייל

 צילום: פרודוקטיבי פתרונות מדיה
          אמיליה בראל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה