26 במאי 2019

ערכה ביתית לטיפול ברעלים בעור הפנים של MAGIRAY - טיפול דטוקס !

שלום לכולם!

שגרת טיפוח וטיפול יסודית ורציפה בהתאם לעונות השנה היא התשובה למראה עור פנים רענן ומטופח.
הסביבה שלנו מלאה ברעלים וקרני שמש חזקות שמאיצות את הזדקנות העור.
אני בטוחה ששמעת על המושג "דטוקס" אבל לא בטוח שבתחום הביוטי אלה דווקא בעולם התזונה.
אני שמחה לספר ולעדכן אתכן שגם בתחום הקוסמטיקה הוא קיים.
אני שהשתתפתי במסיבת דטוקס שנועדה להדריך אותנו כיצד לבצע טיפול מלא באופן עצמאי ושמחתי גם להכיר ולספר לכם על חברת MAGIRAY , חברה גדולה שיש לה מעל 200 מוצרים המיוצרים בארץ כחול-לבן שמותאמים מאוד לאקלים הישראלי ולכן כמובן לנו,התכשירים הם טבעוניים עם רכיבים פעילים טבעיים. 



המוצרים נמכרים אצל קוסמטיקאיות מובחרות ,שהן יודעות להתאים את המוצרים המתאימים לנו באופן אישי.
בחדר מעוצב בצורה נעימה ומרגיעה בצבעים סגלגלים קיבלנו הדרכה לטיפול מלא ומסודר של ניקוי רעלים.
הסדרה שהכרנו היא סדרת EDÉLE לטיפול דטוקס. הייחודיות של הסדרה היא בכך שהיא מבוססת על סגולות צמחי מרפא ואנטיאוקסידנטים חזקים שנועדו להבטיח דטוקס, ולסייע בטיפול בפיגמנטציה, הזדקנות מוקדמת ומחלות עור שונות כמו אקנה.
המוטו של החברה הינה לתמוך בעור הפנים, המוצרים מאוד מותאמים לאקלים הישראלי שרובו מלווה בקרינה רבה של השמש. 




הסדנה כללה את כל שלבים של ג'יל מיסלרי לניקוי ושטיפת העור, פילינג גרגרים, מסכת בד על בסיס פחם שחור, סרום, קרם לחות וקרם עניים, קיבלנו הסבר מפורט ומקיף מהמדריכה שהיא גם קוסמטיקאית בכירה במאג'יריי. .



שלב א: בעזרת מיסלר ביו ג'ל שהוא תכשיר ניקוי יחודי מרטיבים את עור הפנים ובתנועות מעסים את הפנים על מנת לנקות את תאי העור ואחר מכן שוטפים במים, התחושה מאוד מרעננת ומתקבל עור פנים נקי .(78 ש"ח ל100 מ"מ )



שלב ב :אחת לשבוע יש לבצע ניקוי יסודי יותר עם תכשיר ביו-סקראב - קרם עדין המבוסס על שילוב יעיל של שלוש חומצות פירות, 8 צמחים ומינרלים שנועדו לניקוי ולקילוף תאי עור המתים, המרצת חידוש העור, החלקת מרקמו והשגת גוון אחיד. לאחר הפילינג העור נראה זוהר ומרענן (134 שקל ל-75 מ"ל).
לאחר השימוש בביו-סקראב העור ממש זרח ומספיק להשתמש פעם בשבוע.




שלב ג :משתמשים במסכת דטוקס. זוהי מסכת במבוק ספוגה בפחם פעיל וג'ל טיפול. המסכה מתאימה לכל סוגי העור במיוחד לעור רגיש והיפרמי והיא מסייעת בהפחתת אדמומיות כרונית, הפחתת נגעים בעור (כגון אקנה וסבוריאה) ותורמת לתחושת צינון ומתיחה קלה. המסכה מגבירה את תכונות ההגנה הטבעיות של העור ומשאירה אותו רענן ורווי בלחות .
עם המסכה נשארים על הפנים בין 10-15 דקות ,מכיוון שספוג בה חומר רב ניתן להשתמש בה פעם נוספת (רק לשמור במקרר).בזמן שהמסכה היתה על פני הרגשתי עקצוצים בעיקר ליד האף ובסנטר , הרגשה שבהחלט יכולה להיות, תגובה לכך שהמסכה עובדת.(30 ש"ח למסכה) 




התחושה לאחר שהורדתי את המסכה היא נפלאה, תחושת רעננות ,העור זוהר .
שלב ד ואחרון: טיפוח את אזור העיניים בקרם עיניים (146 שקל ל-15 מ"ל) ולחתום בקרם לחות ייחודי של הסדרה עם פקטור הגנה 18 המבוסס על מסננים אורגניים ומינרליים (184 שקל ל-50 מ"ל).

לסיכום - טיפוח הוא נושא מאוד חשוב, לא תמיד יש לנו זמן להגיע לקוסמטיקאית , הערכה הזו היא פתרון מצוין ,פתרון אידאלי ויעיל לכל אותן הנשים שלא מספיקות.
חשוב לקחת פסק זמן של חצי שעה ולעשות את הטיפול , המוצרים של חברת MAGIRAY הם מוצרים איכותיים ונותנים מענה להענקת עור פנים נקי, בריא וזוהר.
בזמן קצר מידי שבוע תוכלו להעניק לעור הפנים מתנה נפלאה, מומלץ בחום. 




המוצרים נמכרים אצל קוסמטיקאיות בכירות

לאתר חברת MAGIRAY – מאג'יריי -האתר
דף הפייסבוק- קישור

































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה