16 באפר׳ 2019

דורי צ'נגרי המלכה! תכשיט שהוא יצירת אומנות


שלום לכולם!

יש לי כמה אהבות ואחת מהן היא תכשיטים מיוחדים ודומיננטים ,הפעם היתה לי הזכות להיפגש ולהכיר את דורי צ'נגרי מעצבת התכשיטים המיוחדים ביותר שאני מכירה .
דורי צ'נגרי היא אומנית תכשיטים ,לדעתי מהמוכשרות ביותר, כל תכשיט נוצר מתוך מחשבה והשראה שדורי כפי שספרה לנו רוכשת מתוך העולם שלה , מתוך הדינמיות של החיים ומתוך מגמות האופנה העולמיות.
היא יוצרת מגוון תכשיטים מיוחדים , אני מבטיחה לכם שלא תמצאו דבר כזה באף מקום.
אילו תכשיטים דומיננטים,מסעירים , עם אמירה, צבעוניים ,מפתיעים כאלה שלא יכולים להשאיר אף אחד אדיש אליהם.
כשאת עונדת את התכשיטים של דורי צ'נגרי לא צריך יותר כלום, ג'ינס וטישרט לבנה יספיקו , כל המבט יהיה  מופנה לתכשיט שהוא פיס , השאלות , מאיפה זה ? איפה אפשר לקנות ? יגעו ,אין לי ספק.



אני מאוד שמחה שהיתה לי ההזדמנות להכיר את דורי באופן אישי. היא אישה מקסימה וחייכנית , עם המון אנרגיות טובות , היא הסבירה איך היא מייצרת את התכשיטים . שביקרתי בסטודיו שלה, ראיתי את שולחן העבודה שלה וכיצד מגיע התכשיט לעולם .שולחן העבודה שלה עמוס במספר רב של פריטים שונים שמהם היא מרכיבה את התכשיט, כמו, חוטים, חרוזים, כפתורים,בדים ,אבני חן והכל ביחד הופך ליצירת אומנית.
בכל פריט מושקעת עבודה ומחשבה רבה ולכן הוא באמת כל כך מיוחד.



דורי צ'נגרי



קצת מהחומרים
אני ענדתי עבורכן כמעט את כל השרשראות שהיו בסטודיו , תתרשמו














עבודותיה של דורי מוצגות במוזיאונים, גלריות וחנויות יוקרה בכל העולם.
הרבה מאוד מפורסמות עונדות את תכשיטיה כמו מלכות יוון ובלגיה- יש להן טעם טוב.
בסטודיו ראיתי את הקולקציה החדשה לקיץ הקרוב ,היא שואבת השראה מהנוף האורבני התל אביבי שסובב אותה, השמש, הים והתרבות המקומית.
דורי יצרה לקולקצייה יוקרתית מלאת צבע ואמירה אישית.
קולקציית NORA מבוססת על משחקים דרמטיים בין צורות גיאומטריות נפוצות לצבעי שחור לבן, המזכירים במראם מרצפות שיש אירופאיות מפוארות. חלוקת הצבעים היא אסימטרית ולכן יוצרת מראה שלא ניתן להתעלם ממנו, המשקף סטייל בועט ובולט.



קולקציית KIRA – כחלק מהחיפוש אחר שורשים אומנותיים אתניים, משלבת צ'נגרי כפתורי בד בצבעוניות משתנה, ארוגים במחט בעבודה יד. הצבעוניות העזה בגווני אדום, ירוק, צהוב ושחור מביאים איתם אווירה עממית ונשית.




קולקציית BROOKE משלבת בתוכה את התעוזה הנשית הישראלית עם לוק כחול-טורקיז הקורץ לצבע הג'ינס הרב-גילאי. מדובר בקולקציה קלילה, המתאימה לכל שעות היום ולמגוון רחב של סגנונות: קז'ואל, אלגנט, מפואר ועוד.











עוד מהקולקציה החדשה











המבחר עצום ,דורי דואגת ליצור מספר גדלים לכל קולקציה כך שגם הנשים שאוהבות עגילים יותר קטנים ועדינים יכולות למצוא את העגיל עבורן.
אני בחרתי בהכל !!
לכבוד החג המתקרב ולכבוד הקולקציה החדשה מעניקים 25% הנחה על כל התכשיטים בחנות ובאתר עד 26.4.


את התכשיטים ניתן לראות ולרכוש בחנות המעצבת ברחוב דיזנגוף 226 בתל אביב  אתר www.Doricsengeri.com
בפייסבוק- https://www.facebook.com/jewelrybydoricsengeri/





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה