4 בינו׳ 2019

be good ניו יורק יוצרת מהפכה בעולם הביגוד!!

שלום לכולם!!

הפוסט הזה הוא ההוכחה שהעתיד כבר כאן, בגד הוא לא רק בגד !!
מה הכוונה אתם שואלים? מה דעתכם , בזמן שאתם לובשים את הבגד הוא גורם לכם לטיפוח העור ואפילו להצרת היקפים !




המותג החדש BeGood ניו יורק מביא איתו את הבשורה לעולם האופנה , טכנולוגיה החדשה שהיא פרי פיתוח שוויצרי ואיטלקי, עומדת לחולל מהפך של ממש. פריטי הלבוש בקולקציה עשויים בטכנולוגיה מופלאה בשם Dermofibra Cosmetics, המספקת תוצאות נראות לעין תוך 10 ימים בכל מה שקשור להקטנת היקף הירכיים, המותניים והאגן. הבד הייחודי ממריץ את המיקרו-סרקולציה באזורים אלו באמצעות קריסטלים אורגניים ומיקרוספרות מלאות ברכיבים המזינים את עורך וממריצים אותו, כמו אלוורה, קפאין, ויטמיןA וויטמין E, החומר הפעיל משתחרר בלבישה מחום הגוף.
כל המוצרים של מותג BeGood ניו יורק פותחו באותו האופן: טכנולוגיה יעילה, קבועה ובלתי-מוגבלת שיש לה תוצאות בולטות ומוכחות בשטח.

הקולקציה - כרגע מורכבת מטייצים בעיצוב ספורטיבי ומגוון פרינטים מעניינים לצד פריטים במראה חלק וצבעוניות מאופקת של כחול, שחור ואפור על גווניו. מעבר לטכנולוגיה החדשנית, הטייצים מעוצבים בצורה המותאמת לכל שעות היום ויכולה להשתלב בצורה הרמונית עם בגדי ספורט, בגדי קז'ואל ובגדי ערב.
בנוסף, בקולקציה גם בגדי ספורט מעולים לצעידות, אימונים וריצות ובגדי בית נוחים ומשוחררים שגורמים לך להיראות נפלא גם בשעות המנוחה שלך.

את המותג הציגו לנו בעלות המותג צמד האחיות רות ופיאונה שניאורסון בהשקה המושקעת וטעימה במסעדת ק-פה האנוי רות המנכ"לית סיפרה בשקיקה ובאהבה,כיצד נחשפה למוצר ,במסגרת תערוכה שעסקה במוצרי קוסמטיקה והסבירה מדוע הוא כל כך קסם לה ולמה היא מאמינה בו.
אפשר היה לראות בקלות את הברק בעניים ועד כמה היא שלמה ומאמינה במותג.



המותג פונה לכל אותן אמהות צעירות שהיום שלהן מתחיל מוקדם בבוקר מתארגנות במהירות, שמות את הילדים במסגרות, טסות למשרד, אחר הצהריים הולכת לצעידה עם חברה ובערב יושבת עם בן הזוג לקפה.
המותג נותן מענה בדיוק עבור אותן נשים , מענה של 24/7 ,עבורך האישה עם המון עיסוקים ושכל עיסוק כזה דורש אאוטפיט שונה לגמרי, אבל מכיוון שאת עסוקה וגם אין לך זמן , הטייץ הוא העוגן והבסיס ללוק ועליו תרכיבי כל פעם לוק חדש בהתאם לשעה ביום והמכנסיים יעבדו במקומך וילחמו בצלוליט , איזה חלום !

הכנתי לכן כמה לוקים עם הטייץ, הצעות סטיילינג ,צריך להקפיד שהבגד העליון יכסה את איזור המפשעה, יתאים בדרך כלל מראה יותר רחב לחלק העליון .
נעליים הייתי מעדיפה שחורות כי הן משתלבות עם הטייץ וכך מעניקות לנו מראה יותר ארוך .
כל צבע אחר יצור קו רוחב ביותר במיוחד עם זה יהיה עד גובה השוק או מעבר -פשוט מקצר את המראה שלנו.

















                         הוספתי פה גרביים - קן רוחב, אבל משתלב בצבעים ונותן עניין





המותג שואב את ההשראה שלו מהטרנדים במובילים באופנה הבינלאומית ובפרט מהסטייל האורבני הניו-יורקי.

     סט שהוא כולו פינוק בבית








הטייץ הספורטיבי



לוק לערב-ניצנוצים


המוצרים של begood תמיד איתך ,מלווים אותך לעבודה ,משתתפים איתך באימון ספורט ואפילו לבילוי בערב והכל ביחד עם טיפול יופי שהולך איתך תמיד .




BEGOOD NEW YORK-
072-3939525
www.begoodny.co.il
Instagram- begoodny.israel
Facebook- Begood NY Israe
l

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה