1 בדצמ׳ 2018

ההצגה "שבעה" של תאטרון בית לסין בפרמיירה מושקעת בתיאטרון הצפון !

שלום לכ
שלום לכולם !

הבלוג לוקח ומביא אותי למקומות מעניינם והפעם הוזמנתי לפרמיירה חגיגית בתאטרון הצפון של ההצגה "שבעה" מבית היוצר של תאטרון בית לסין.
קאסט השחקנים  עם עדי קאופמן, מכל"ית תיאטרון הצפון

בסיום מקבלים זרי הוקרה 

ההצגה שבעה היא דרמה ישראלית פרי עיתו של המחזאי שמואל הספרי , הדרמה הקומית מספרת את סיפורה של משפחה פולנית של הורים ניצולי שואה בה טוביה (גדי יגיל) מחנך ותיק אמור לחזור מחופשה בגליל לקראת ברית המילה של נכדו הבכור ,
אבל שיחת טלפון מפתיעה מהמשטרה בלונדון מבשרת על מותו המיסטורי.
הלווייתו נערכת בדיוק בשעה שבה נשיא מצרים, אנואר סאדאת, נואם בכנסת את נאומו ההיסטורי, ואיש אינו מגיע להלוויה חוץ מאשתו ושלושת ילדיו.
אשתו דבורה (ענת וקסמן), מחליטה לסגור את השבעה למנחמים. היא וילדיה כלואים עכשיו שבוע ימים לסדרה של בירורים נוקבים, מרגשים ומצחיקים, בשבעה ללא מנחמים , הם מעלים בצורה מאוד פתוחה ונוקבת ועם הרבה רגשות נסערים נושאים שהיו חבויים במשך תקופה ארוכה עמוק בלב . אני מאמינה שההתחבטויות שמעבירים השחקנים לא משאירה אף אחד בקהל אדיש וגורמת לכל אחד לפשפש עם עצמו ולחשוב .זו בהחלט הצגה שמותירה חותם בגלל התכנים העמוקים והיום יומיים שמעסיקים את כולנו. היא חזקה ומרגשת,אני מאוד נהנתי .
קאסט השחקנים הוא אוסף של שחקנים מצוינים מהשורה הראשונה שכלל את גדי יגיל, ענת וקסמן, יניב ביטון, נעמי לבוב, נדב נייטס, דניאל גד, אופיר וייל, יעל שטולמן, ותומר מחלוף.
היתה פרמיירה נוצצת ומושקעת שכללה אולם מקושט בכניסה וקהל המנויים נהנה משלל עוגות, קינוחים ומאפים מבית היוצר של השף קונדיטור דודו אוטמזגין, אומן הפטיסרי.
בסיום ההצגה שזכתה לתשואות סוערות זכו השחקנים בזרי פרחים מהודרים מבית " לריסה פרחי אהבה" .
עדי קאופמן מנכלית התאטרון המצודדת , הצעירה ביותר בישראל עלתה לבמה והודתה כשהיא נרגשת לקאסט השחקנים שהפגינו משחק מרגש , מבריק ומשובח.
קאופמן הזמינה לבמה את ציפי פינס מנכלית תאטרון בית לסין שהצפינה במיוחד לתאטרון לצפות בהצגה ולתת ליווי צמוד לשחקנים.
פינס אחת הנשים החזקות ביותר בתאטרון הישראלי , פנתה לקהל המחבק של תאטרון הצפון והודתה לו בחום רב על כך שמצביע ברגליים , ומגיע בהמוניו לצפות בהצגות.



ולסיום כ- 300 מוזמנים וכל קאסט השחקנים התקבצו בלובי למסיבת קוקטייל טעימה וזוהרת .
בפואייה מוקמו מזנונים עמוסי כל טוב ממיטב הקולינריה של מסעדת BLACK חיפה שכללו בלאק בורגרים עסיסיים , המבורגרים צימחוניים על טהרת העדשים ופטריות ועוד מנות נהדרות , בניצוחם של שלומי פורמן ויואב כהן, קולינריה משובחת .
נהנו גם מלווי של הזמר המבטיח נתנאל סבאג, בוגר הכוכב הבא לארוויזיון .
גדי יגיל כוכב ההצגה, צעיר שובב לנצח פצח בסשן ריקודים סוערים עם ציפי פינס ,הריקוד גרם לקהל להתרגש וללוות אותם במחיאות כפיים. 


ציפי פינס וגדי יגיל בריקוד סוער 

סיוון בראונר, סמנכ"ית התיאטרון, עדי קאופמן המנכ"לית

 הזמר נתנאל סבג וענת וקסמן

עם גדי יגיל יפה גביש ואנוכי 

כמה כיף שאחותי היתה פה וגם נהנתה 

בין המוזמנים אנשי חברה ,ציבור  ותקשורת וכמובן והצוות הבכיר של התאטרון סיון בראונר, לי כץ, אדוה זוויץ , דורית מרינברג וכרמל שבתאי.


אין מה להגיד פשוט חגיגה נהדרת. 

צילום: דנה קדוש 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה