21 באוק׳ 2018

הקליניקה לרפואה אסתטית של אניה וד"ר סרגיי בלוך -אין צורך בניתוח!

  שלום לכולם!

השתתפתי באירוע מושקע ומכבד עם הרבה נשים מטופחות ,שהאסתטיקה חשובה להן בהשקת הקליניקה לרפואה אסתטית בהובלתם של אניה וד"ר סרגיי בלוך.






הקליניקה מתמחה בטיפולים אסתטיים ללא ניתוח תוך שימוש בטכנולוגיות ובטכניקות מתקדמות ויישום פריצות דרך מדעיות ורפואיות בתחום האסתטיקה. 



קיבלנו מספר הדגמות השידור חי
ד"ר סרגיי בלוך האחראי על תחום הרפואה האסתטית בקליניקה משמש כמרצה מוסמך ע"י מספר חברות בתחום הרפואה האסתטית ומשתתף באופן קבוע בכנסים והרצאות בנושא חידושים בעולם האסתטיקה וטיפולי אנטי אייג'ינג הסביר שהבשורה המובילה בתחום האסתטיקה היא נטישת המלאכותי והמלוטש והתמקדות במראה הטבעי שמתכתב עם הגיל הביולוגי "זהו הקו המוביל אצלנו בקליניקה" אמר ד"ר בלוך והוסיף כי באמצעות טיפול משולב ניתן להגיע לתוצאות האופטימליות תוך שמירה על הקיים. גם טיפולים קוסמטיים מתקדמים מציעה הקליניקה לרפואה אסתטית. לדבריו של ד"ר בלוך זהו מוצר משלים לטיפולים האסתטיים. על הטיפולים מופקדת אניה בלוך קוסמטיקאית רפואית בעלת ניסיון וידע נרחב בתחומי הדרמטולוגיה, אסתטיקה, טיפולים מונעי הזדקנות, מיצוק העור ושימוש טכנולוגיות מתקדמות. 


יאנה דרום המקסימה 

הערב כולו התקיים בסימן חודש המודעות לסרטן השד ,ויש לי שאלה חשובה לכן , דאגתן לקבוע ולתאם בדיקה?
שמחתי כל כך לפגוש את יאנה דרום שההכירות עמה היתה וירטואלית ,אישה עם אישיות מיוחדת שסיפרה  את סיפורה האישי במאבק בסרטן השד ואת הדרך שעברה עד שהגיע היום להיות בעלת רשת חניות שמוכרות בגדים ואביזרים שעוזרות להתמודד עם המחלה והעיסוקה  בסטיילינג. 

ערב מעצים ומהנה עם תובנות והעשרה בתחום הטיפולים האסתטיים. 





צילום:מיקי אופק ושרה איקו 






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה