17 באוג׳ 2018

קולקציית חמישה גוונים של LEONARDO SKIN CARE GROUP

שלום לכולם!

אני כבר סיפרתי לכן בעבר על חברת לאונרדו ועל המוצרים המצויינים שלהם.
החברה השיקה ליין חדש של מוצרים חמישה גוונים מנצחים המותאמים לקהל יעד רחב במיוחד של גברים ונשים. אני אישית משתמשת במוצרים שלהם ומאוד נהנית מהם, בהחלט מוצרים "שעושים את העבודה" יעילים ואיכותיים ועוזרים לעור להראות במיטבו מראה עור הפנים בריא ורענן , מומלץ.
אנחנו מדינה של קיבוץ גלויות ויש סוגי עור שונים ומגוונים מאוד, חברת LEONARDO SKIN CARE GROUP חשבה על הנושא המורכב הזה ולאחר מחקר מעמיק אודות גווני העור של הקהל צעיר והמבוגר בישראל,
ליאונרדו קוסמטיקה מספקת מענה מושלם לכולם וללא יוצא מן הכלל. בנוסף, הגוונים הותאמו לסוגי מבנה פנים שונים, למבנה האישיות ולרצונות ולשאיפות של ישראלים וישראליות. התוצאה היא קולקציה מוקפדת ואיכותית המאפשרת לכל אחד ואחת למצוא את הגוון המושלם עבורם.



ליין המוצרים החדשים 
שוחחתי עם הבעלים של החברה, רוני בר שהסביר את קו המחשבה שלו ואמר כמה חשוב לו לנגוע בכולם ולפנות לכל האוכלוסיה. (הוא סיפר בקצרה על ליין חדש לגברים -תחום שאליו לא נכנסו הרבה חברות ועל זה בהמשך..)

איריס ורוני בר בעלי החברה 
את הקולקציה החדשה מדגמנים מיטב הכוכבים:
איריס בר - בעלת חברת ליאונרדו קוסמטיקה. בר היא אשת קריירה מצליחה, עצמאית וחזקה אשר חיה ונושמת את תחום הקוסמטיקה והטיפוח ובעלת ידע רב גם בתחום המכשור הטכנולוגי בתחום הקוסמטיקה.
קסניה טרנטול – דוגמנית, יוצאת האח הגדול. לקסניה עור פנים בהיר, גוף חטוב ואישיות נסיכותית.  קסניה מקפידה לשמור על מראה בריא,  ספורטיבי, רענן וצעיר .
ניקולה וורד – דוגמנית, יוצאת תכנית הישרדות. ניקולה מככבת בקמפיינים רבים, בארץ ובחו"ל. לניקולה מראה סלבי והיא בעלת עור עדין וקטיפתי.
אריק - דוגמן בינלאומי עם מראה גברי מחוספס המוסיף טאץ' גברי.

גליה מוצ'ה – דוגמנית בעלת מראה אותנטי, מיוחד ואקזוטי.








הייתי בצילומים אז קצת פאפרצי 




קרדיט צילום: שי סבג חברת גולן נהרדעא קומיוניקיישן
לאתר החברה- http://leonardo-tech.com/
בפייסבוק : Leonardo - Skin Care Systems
אינסטגרם: leonardo_skin_care



עקבו אחריי בפייסבוק ובאינסטגרם:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה