10 במרץ 2018

ד"ר מוניקה אלמן - רפואת עור שעושה יופי

שלום לכולם,

הוזמנתי למפגש מרתק ומעניין במרפאת האסטטיקה של ד"ר מוניקה אלמן שידוע מאוד במקצועיותה  , למרפאה יש שלושה סניפים בארץ שאחד מהם בקסטרא בחיפה ,קיים כבר כ-14 שנה ,התארחתי שם עם עוד עיתונאים ובלוגרים  שעל הארגון המושלם  אחראי המשרד היח"צ של לימור כרסנטי.
ד"ר מוניקה אלמן בוודאי מוכרת לכם , נכון ? היא גם מנחה ותכנית "מילון היופי" בערוץ 10, ד"ר מוניקה היא רופא דרמטולוגית בעלת שם עולמי ומוזמנת להרצות בכנסים בינלאומיים בנושא בריאות העור ובטכנולוגיות החדשות של עולם היופי. כששומעים את ההסברים שלה ואת הניסיון הרבה שיש לה בתחום מרגשים תחושת בטחון רבה והרגשה נהדרת שהגענו למקום בטוח ושיש על מי לסמוך. 



עם ד"ר מוניקה אלמן



במפגש  קיבלנו סקירה מקיפה בנושא כל חידושי הטכנולוגיה וטיפולי העור האסטטים ואני בהחלט מרגישה שיצאתי משם עם הרבה מידע חדש וגם מבינה הרבה יותר.
התחילה מנהלת המרפאה עמית לוסקי שהסבירה על הקליניקה .
אחריה ד"ר אלמן הסבירה לנו כיצד היא משלבת את עולם הרפואה והיופי,קיימת ראיה מרחבית על כל טיפול פרטני , היא עובדת עד היום כרופאת עור מומחית במכבי כבר 27 שנה ומקביל מנהלת את הקליניקות כשבעלה לצידה, הרשת מובילה בארץ בתחום הרפואה האסתטית, החידושים בטכנולוגיה ובטיפולי עור מתקדמים . את הצלחתה היא זוקפת לזכות הצוות הרפואי המקצועי לצידה, "זה לא one man show".
הטיפולים המוצאים הם לחידוש עור הפנים, שיפור מרקם העור, צמצום צלקות, צמצום נקבוביות והחלקת קמטים.
ד'ר מוניקה אלמן הרחיבה  בדבריה בנושא של מיכשור הלייזר שבתחילה רופאי עור נרתעו מהשימוש בו, הוא שימש בעיקר להסרת יבלות ,והיום הוא בעצם משמש כמעט לכל מטרה ויש לו תפקיד חשוב בטיפולי הפנים שהמרפאה מציעה ,  בכל הקשור להענקת מראה יפה ורענן יותר למטופלים . 

מוניקה אומרת : "העולם מתקדם וצריך להיות חלק מאותה טכנולוגיה".
במפגש הבנו עד כמה מכשירי הלייזר הם בעלי יתרונות כאמצעי לחידוש העור ,בעזרת "הפגיעה בעור" הוא גורם לגירוי ,להתחדשות ויצרת קלוגן שנותן את המראה הצעיר והרענן. כל טיפול מייצר רקמה איכותית גמישה יותר ועשירה בלחות. טיפולי הלייזר מתאימים כמעט כולם, ניתן לטפל החל ממיצוק העור ועד פילינג עמוק.

טיפולי מזותרפיה אשר כוללים החדרת לחות, ויטמינים ומינרלים מתאימים לכל סוגי העור.

אחריה הסבירה לנו ד"ר ויקי תושיה שהיא רופאת שיניים על כל נושא ההזרקות , בוטוקס וחומצה היאלורונית,הוא הדגישה שהזרקות לא מתאימות לכולם, לכן בעזרת הניסיון והידע היא בודקת כל מקרה לגופו .
מי "שמאחר את הרכבת" -אומרים לא שלא  ניתן לטפל ,לכן  מומלץ להתחיל בגיל צעיר יותר. 

הנבחרת, ד"ר מוניקה אלמן, מנהלת הסניף עמית לוסקי, ד"ר ויקי תושיה ולימור כרסנטי 


צוות של המרפאה 
המרפאה והצוות רואים כערך את היכולת לתת טיפולי עור מתקדמים תוך שקיפות מלאה, הסבר והתאמה,הרצון הוא שהתוצאה הסופית תהיה מראה טבעי .
הטכנולוגיה מותאמת אישית למטופל לאחר אבחון הבעיה, בדיקת העבר הרפואי, תיאום ציפיות וקבלת החלטה טיפולים תואמת, ע"י רופאי הצוות.
מרפאות האסתטיקה של ד"ר אלמן מונעות באמונה שנפש בריאה בגוף בריא ובעור יפה עם ערך לחיים.
המרפאה גם משווקת ליין של תכשירי טיפוח לעור לשיפור התוצאות ולתמיכה בעור הפנים גם בבית. הם פותחו על ידי ד"ר אלמן, ומשלבים את הידע הרב שנצבר במשך שנות העבודה הרבות,מיוצרים גם מתאי גזע צמחיים ומחומצה 
היאלורונית.





התפנקתי בטיפול חמצן ובלייזר מעמיק לחידוש ורענון העור. צלמתי עבורכן שני סרטונים שבהן אתי המקצועית והחייכנית הסבירה בפירוט את התהליך של הטיפול.
אני יצאתי  מהטיפול בהרגשה נפלאה, גם במהלכו קיבלתי הסברים ויחס נהדר והכי חשוב התוצאות, העור רענן,זוהר ומבריק תחושה נעימה,תחושה של התחדשות. 
טיפול מומלץ לכל אחת שרוצה להיות זוהרת רגע  לפני האירוע שלה וכמובן כטיפול שוטף ומניעתי להתחדשות העור. 
תודה רבה לך אתי. 





טיפול הלייזר





טיפול חמצן 

תודה רבה על האפשרות להנות מערב חוויתי ומלמד זה .
תודה על הטיפול וההסברים המעמיקים.
בטוחה שעוד נפגש. 

 
עם אתי שפינקה אותי בטיפולה


והלוק... 

האתר דר-מוניקה-אלמן
תודה רבה לשרה איקו על כל התמונות 


עקבו אחריי בפייסבוק ובאינסטגרם:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה