9 בפבר׳ 2018

חנות הדגל הראשונה בארץ של מותג עדשות הראיה ZEISS הושקה במרכז חורב בחיפה

שלום לכולם!

אירוע השקה חגיגי במיוחד נערך לכבוד פתיחת חנות הדגל הראשונה בישראל של מותג העדשות הגרמני המוביל ZEISS – ZEISS VISION CENTER.
החנות נפתחה במרכז חורב שבחיפה בשיתוף של קבוצת לפידות עם האופטמטריסט עבדאללה יזבק.






ברחבי העולם יש כ- 124 מרכזי ZEISS VISION CENTERS וזהו הסניף הראשון בישראל.
חנויות הקונספט של ZEISS מציעות ללקוחותיהם 360° של חוויה מושלמת: דרך העדשות המיוחדות המתאימות בדיוק לצרכיהם האישיים, ציוד הבדיקה המתקדם ביותר בעולם והניסיון שהמותג מביא אתו לאורך 165 שנים של מצוינות אופטית. כך שבסופו של דבר מקבל הלקוח זוג משקפיים שמתאים באופן המדויק ביותר לצרכים שלו.
האירוע היה אירוע חגיגי ורב משתתפים מכובדים , בוריס דה זונקיר סמנכ"ל חברת ZEISS העולמית,הגיע במיוחד לישראל לרגל ההשקה ונשא דברים ,אילן לפידות מנכ"ל קבוצת לפידות וכן יונה יהב ראש עיריית חיפה.


                                                  בוריס דה זונקיר, סמנכ"ל חברת ZEISS העולמית




אפשר בלי למדוד מסגרות ...
עבדאללה יזבק, בעל חנות הדגל צייס, מיקי שמו ואילן לפידות, מנכל קבוצת לפידות. צילום קוקו
על המותג ,ZEISS הוא מותג עדשות המשקפיים הנחשב בעולם,היא חלוצת האופטיקה במשך יותר מ165 שנה,החברה רושמת כ-400 המצאות במשרד הפטנטים מדי שנה,50 מיליון אנשים ברחבי העולם בוחרים בעדשות משקפיים של Zeiss מדי שנה,ועוד..
גם החנות במרכז חורב מעוצבת בצורה יוצאת דופן וחדשנית כמו כל החניות של המותג, בצבעי העיניים - כחול, חום,לבן ושחור.
במרכז כל חנות בולט ה"אישון". עיגול שאם מסתכלים עליו מלמטה יוצר מעין "טיובה" שתהווה את אזור הישיבה המרכזי בחנות. אזור קבלת הפנים .חייבת לציין שאהבתי מאוד את העיצוב של החנות ,הרגשה מאוד מפנקת ונעימה.


האישון ואני 
באירוע נכחו הרבה אופטמטריסטים בכירים שאני אישית שמחתי לפגוש בינהם את עזרא ורובל ואורטל ביתו מאופטיקה ורובל שבדיזנגוף סנטר, שהחזירו אותי קצת לילדות.  


עכשיו יש סיבה נוספת להגיע לחיפה ולהנות מעדשות הטובות בעולם!

עקבו אחרי בפייסבוק:


ובאינסטגרם:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה