8 ביוני 2017

הקולקציה המיוחדת לקיץ 2017 -Lafayette נשיות וסטייל!


שלום לכולם!

אפשר להגיד על נעלי לאפייאט הכל, יפות , אציליות , קלאסיות , נוחות ושיקיות , באמת מותג מנצח .
חגיגה של נשיות ועוצמה בקולקציית הקיץ של רשת לאפייט. הנעליים משקפות את האישיות וסגנון החיים של כל אישה, יחד עם נוחות וסטייל.
לרבות ורבים מאיתנו יש אהבה מיוחדת לנעליים ותיקים ,נעלים מיוחדות יכולות להפוך לוק פשוט למיוחד וגם להיפך וחשוב לשים לב ,אתן יכולות להשקיע בלוק שיתאים ויחמיא ורק בגלל נעלים שלא מתאימות לו להרוס את הכל.
הנהלת הרשת מצאה דרך מקורית להצגת הקונספט בעזרת קליפ קיצבי שמתאר את "הפֶטיש" שיש לאישה שמבינה ובעלת עניין לתיקים ונעליים. הקליפ מתאר את  הרצון למדוד, להחליף, להתרענן, ולקנות עוד ועוד נעליים, המלאות בשיק, תחכום וסטייל בשילוב של הומור, קלילות והנאה.
קישור לסרטון:
https://www.youtube.com/watch?v=u5hG4xXPeaw


כל אישה תוכל למצוא את הצבע הנכון לה וגזרת הנעל שמחמיאה לה ביותר: הנועזת בנשים תרקוד עם צבעי האדום והצהוב הלוהטים; זו שהולכת לאירוע נוצץ תתחדש בדגמים צבעי זהב וכסף אשר יגנבו את ההצגה בכל מקום; הקלאסית תמצא תמיד את הדגמים המוכרים בצבעי שחור, לבן וניוד וזו שהולכת לים תתחדש בכפכפים אלגנטיים וכיפיים… רעננות תוססת בשלל צבעי העונה, שיק אלגנטי, וגזרות חתיכיות, כל אלה מאפיינים את הקולקציה החדשה של לאפייט אשר נותנת פירוש חדש לצמד המילים אופנה ויוקרה.
אני התחלתי  בחגיגה  ומדדתי את המיוחדות ביותר 
מדגמנת לכם את כל המיוחדות ביותר.. ככה אני אוהבת 



קולקציית השקופים הטרנד החדש רשת לאפייט הרחיבה את קולקציות החנויות, במותג צרפתיי יוקרתי של Azurée. קולקצית השקופים בטרנד הכי חזק העונה, בהשראת שנות ה80 ומהאגדות הקלסיות כמו סינדרלה, החומר השקוף הייחודי מעניק לתיקים זוהר ובנעליים חושף בפנינו את מבנה כף הרגל הנשית בסילואטה חושנית במיוחד.






הליין המטאלי גם הוא מקבל מקום של כבוד על המדפים בקיץ הקרוב:  הרשת משיקה את ליין הנעליים הזהובות אשר הולך לכבוש את הקיץ.  סנדלים, כפכפים, נעליים בכל הגבהים – מנעלי סירה ועד עקבי שפיץ, בגווני זהב וכסף מטאליים אשר יסנוורו כל מבט...






רפי בלס, מנכ”ל הרשת מעדכן:
“הקיץ הקרוב הינו חגיגה של נשיות, צבעוניות, אופנה ויוקרה. דגמי הנעליים החדשים מאופיינים בשילובי צבעים, הדפסים חדשניים, חיתוכים מעוצבים, עקבים מפוסלים, ואבני סברובסקי בעבודת יד.”

רשת “לאפייט” –LafayetteItaly
רשת הנעליים והתיקים “לאפייט” על 7 סניפיה ברחבי הארץ מביאה לישראל את מיטב התיקים ההנעלה העולמית בכל עונה.
המותגים של מעצבי העל האיטלקיים אשר משווקים בארץ ידועים באיכות, בעיצוב וביוקרה.
 



דגם מאוד קלאסי ומצויין לכל בגד בטרנד השקוף 




למידע נוסף, אתר הרשת: www.lfyt.co.il
סניפי הרשת:

תל אביב :    גן העיר – אבן גבירול 71 , טל' 5279036 - 03

רמת גן :     קניון איילון, טל' 6199436 – 03

כפר סבא :     קניון בית יתיר, וייצמן 42, טל' 7450286 -09

ראשל"צ :     קניון הזהב, טל. 03-9524987.

נתניה:     קניון עיר ימים, טל: 09-7684007

קרית ביאליק: קריון, טל: 04-8742898

חיפה:         מרכז פנורמה – שד' הנשיא 109,  04-8101696

עקבו אחרי בפייסבוק:




ובאינסטגרם:





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה