1 באפר׳ 2017

She was asking for it-comme il faut


שלום לכולם!

נשים אף פעם לא מבקשות את זה, זהו הסלוגן של הקמפיין החדש של Comme il faut עוסק בטרדה מינית.
בשנים האחרונות יש עליה בחשיפה תקשורתית של תקיפות והטרדות מיניות. בד בבד עם ההתקדמות ביכולתן של נשים לחשוף את ההטרדות והתקיפות, האווירה הציבורית והתקשורתית עדיין "נופלת בפח" ועוסקת פעמים רבות בהאשמת הקורבן.
לפי נתוני איגוד מרכזי הסיוע בישראל בכל שנה 40,000 נשים פונות למרכז הסיוע, רק 13% מאותם מקרים מדווחים למשטרה. 84.3% מהפניות דיווחו על פגיעה בנשים, נערות וילדות, כשהסטטיסטיקה מצביעה על כך שאחת מכל שלוש נשים בישראל עברה הטרדה מינית ואחת מכל חמש עברה אונס.

הקלישאה הנפוצה ביותר אומרת כי לבגדים יש יכולת להזמין אונס, הגיע הזמן לנתק את הקשר בין לבוש לתקיפה מינית ולשים סוף להאשמת הקורבן:

נשים אף פעם לא מבקשות את זה-She was asking for it!



Comme il faut בחרה להוציא קולקציה המלווה בציטוטים של תוקפים ואנסים, שנאספו מהצהרות תקשורתיות, תיעודים משפטיים וטוקבקים אינטרנטיים. 
את פריטי הלבוש ילוו ציטוטים כמו:
 מה חשבת שיקרה כשיצאת ככה מהבית?
 כשאת משחקת אותה חסודה זה רק מטריף אותי יותר
 מה את מתנהגת כמו ילדה קטנה?
  
  לצורך האיזון, יש גם ציטוטים מפי נשים שנפלו קורבן לתקיפה מינית:
  It's a dress, not a yes
  Nobody asked me what my rapist was wearing
     
החיבור של הקמפיין עם השטח נעשה באמצעות שיתוף פעולה עם "מרכז הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית ת"א", כאשר הקמפיין מניע לתרומה למרכז הסיוע. עבור כל 50 ש"ח שיתרמו למרכז הסיוע בחנויות comme il faut, תעניק החברה שני שוברים בסך 150 שקלים כל אחד, למימוש תמורת שני פריטים. השוברים מיועדים לרכישת פריטים מקולקציית קום איל פו בחנויות הרשת.

עיצוב קולקציית הקיץ יוצא מנקודת ההנחה כי אין כל קשר בין אופן הלבוש לשלל התירוצים המשמשים את התוקפים ולכן שומר על הקו הנקי והאלגנטי של המותג לאורך שנות פעילותו ומסתמך על הטרנדים הגדולים המובילים את עולם האופנה בכל העולם בקיץ 2017 כמו בלייזרים ומכנסיים צרים, ג'קטים קטנים מרובעים, רחוקים מהגוף עם מכנסיים באורך קרסול, טופים רחבים עם מכנסי סיגר, מראה שכבות מדורג בטקסטורות של חומרים ודפוסים.
בקולקציה המחוייטת השתמשו בשילובים מנוגדים של בדים רכים ונשפכים לצד אריגים קריספי קונסטרוקטי באותו לוק כמו אורגנזת משי שקופה לצד אריגי כותנה מטאלית.
בקולקציית הערב נעשה שימוש באריגים מטאלים, קרפים מקומטים, שקיפות מפוספסת של קטיפה ומיקרו פייבר, באורך ברך עד מקסי, כתפיות ספגטי דקיקות לצד מראה כפתני מכוסה, מכנסיים נשפכים וטופ במראה 
טי גדולה.
הצבעוניות של הקולקציה נעה על פלטת שחור עד לבן, נייבי, עד תכלת עם נגיעות של חרדל, חאקי וורוד מעושן.









עקבו אחרי בפייסבוק:

ובאינסטגרם:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה