5 ביולי 2014

הקיץ הזה כולו לבן

שלום לכולם!!


התמונות של הפוסט הזה צולמו גם הן בחופשה האחרונה בזקינתוס יוון (רואים את הצמיד הכתום ) - הפעם סולידי בבריכה.

לבן זה תמיד יפה וחגגי ובעצם הוא מנצח בכל קיץ , הקיץ הזה במיוחד האמת שהטרנד מתאפיין במגוון טקסטורות של בדים לבנים כמו תחרות, קרושה,ריקמות.. באמת שאין סוף לווראציות.

שהעור שלנו שזוף הלבן נראה פשוט פיצוץ , קשה להגיד שאני שזופה במיוחד אבל בחופשה הזו קצת השתפרתי ולכן בחרתי הפעם בשמלה לבנה מאוד קלאסית -אני מאוד אוהבת את הסגנון הזה -הוא תמיד יפה ונכון .

אני קוראת לה שמלה לבנה קטנה (שגם נחמד שתהיה בארון של כל אחת בגזרה שמתאימה למבנה גופה) בדיוק כמו השמלה השחורה או האדומה(תקראו אליה כאן...) . 
האמת שלבן הוא צבע קצת בעייתי כי רואים בו הכל וקצת קשה לטשטש לכן כדאי לבחור בגזרה שהיא לא הכי צמודה (כמובן שאני לא מתכוונת לאילו שמתאים להן  הכל) ואחד הפתרונות הוא מחטב - עדיף מחטב שמלה שלמה שנותן מראה אחיד.

לשלב צבעים עם לבן זה הכי קל שיש כי הכל מתאים וקשה מאוד לטעות , בקיץ זה כיף לשלב עם צבעים בהירים והפעם צהוב!!











עכשיו שהגעתי לצהוב אז אני חייבת כמה מילים על הנעלים - את הנעלים קניתי כבר יחסית מזמן ביריד שופוני האחרון ,הן של המעצבת דנית ירון-קישור לדף זו פעם הראשונה ששמעתי עליה שהייתי ביריד וכמובן שזו הפעם ראשונה שקניתי נעלים שלה - ממש התאהבתי הדוגמאות יפיפיות , סגנון קלאסי ובצבעים מגוונים, צהוב לא היה לי ומכיוון שזה צהוב מאוד מהיר ומשתלב עם הרבה, אז התקבלה ההחלטה, הן מאוד נוחות ,העקב הוא יחסית רחב ולכן הוא נוח.



מה לבשתי
שמלה -Zara
נעלים -דנית ירון 
תיק -Aliexpress
משקפיים- Xray
שרשרת- Aliexpress






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה