3 בפבר׳ 2018

אופטיקה עיינים מגשימה חלומות

שלום לכולם ,

משקפיים הם פריט אופנה וסטייל ,אני שמרכיבה משקפיים מגיל צעיר יכולה להעיד  עד כמה הוא פריט חשוב,
אנחנו מרכיבים אותם כל היום והם חלק מאיתנו לכן חשוב שיתאים לנו בדיוק מושלם.
גם משקפי השמש כבר מזמן אינם רק לשמש זהו אקססורי שכל פאשניסטה דואגת שיהיה לה מכל סוג וצבע בדיוק כמו נעליים.
אורן שירי הבעלים של חנות הבוטיק אופטיקה עיניים מבין בדיוק את הנושא והפעם הוא גם החליט להגשים לכמה לקוחות חלום, יום שבו יקבלו פינוק מלא ,של איפור ושיער וסטיילינג .
בהשקה הנוצצת של הבוטיק  היה מתחם ענק ובו פינת עיצוב שיער,פינת איפור ופינת סטיילינג אישי בניצוחה של לא אחרת מאשר סטייליסטית הצמרת ליאת אשורי,אלופה בכישוריה, גם לי היא המליצה על זוג משקפיים שונות מאוד ממה שאני מרכיבה עכשיו.. חושבת על זה .
צלם דוגמנות מקצועי צילם את הלקוחות עם הדגמים האהובים עליכם מקולקציית המשקפיים של אופטיקה עיניים והתוצאה היא צילומי דוגמנות זוהרים ומושקעים עם הדוגמנים -הלקוחות. 
רעיון גאוני וכל כל כיפי -שאפו. 
החנות שמעוצבת בצורה מושלמת נתנה לקושיין מצוין לצילומים. 




העיצוב המיוחד של החנות אהבתי מאוד


גם הלוק שלי, שחור לבן אבל צבעוני 


אופטיקה עיניים הינה חנות בוטיק ותיקה שהוקמה לפני כ 17 שנה על-ידי אורן שירי , ששם לו למטרה להגשים פנטזיה של אנשים רבים: הוא החליט למכור את המותגים האיכותיים ביותר, במחירים הנמוכים ביותר, כך שהמשקפיים הכי טרנדיות בשוק יהיו נגישות לכל אחד.
אורן הראה לי מגירות  עמוסות בקולקציות של המותגים היוקרתיים ביותר שאותם מוכר במחירים ללא תחרות ,הוא מאמין שכל אחד שרוצה זוג משקפיים איכותיות ויפות יוכל גם לרכוש אותם, עבורו זה מוטו .
בנוסף אורן הדגיש בפני את החשיבות שהוא נותן לציוד והמיכשור האופטי שנמצא בחנות וכן לצוות המקצועי שנותן את השירות הטוב ביותר והמקצועי ביותר ללקוחותיו, הצוות נותן מענה בתיקון משקפיים, הכנת משקפיים, עדשות המותאמות לחשיפה ממושכת למסכים, לצילומי סלפי ועוד שרותים שונים כמו שירות תיקונים עם התחייבות למציאת פתרון (גם למסגרות שלא נקנו בחנות), בדיקת לחץ תוך-עיני באמצעות מצלמה משוכללת לאיתור מוקדם של מגוון מחלות, התאמת כל מסגרת של משקפי שמש לעדשות אופטיות, עדשות מגע נעימות ועמידות, ואחריות על כל מוצר.
מדדתי עבורכם המון זוגות משקפיים...











החנות מספקת שירות אופטיקה מלא לילדים, החל מגיל 0. בין השאר מציעה אופטיקה עיניים משקפיים ממותגים לילדים (כמובן במחירים ללא תחרות) ותרגילי אימון לשיפור הראיה וחיזוק שרירי העין, לילדים עם בעיה במיקוד ראיה. האימון נעשה על-ידי אורתופטיסט מוסמך, בחדר מצויד שהושקעו בו למעלה מחצי מיליון שקלים, על-מנת לספק גם ללקוחות הצעירים, את השירות הטוב ביותר בענף.
איכות השירות ושימור הלקוחות הוא ערך עליון עבור אופטיקה עיניים והתוצאה היא התאמה מושלמת לכל לקוח, שירות אישי וזמינות גבוהה לכל צרכי העיניים שלכם ושל כל המשפחה – במקום אחד.
נהנתי מאוד מהאירוע ושמחתי להכיר את חנות הבוטיק ולשוחח עם אורן הבעלים שמהשיחה עמו מבינים את הרצון והחשיבות שהוא נותן ללקוחות ובסופו של דבר- שירות זה הדבר.
ושמחתי כמו תמיד להיפגש עם ליאת אשורי המדהימה.




ניתן להשיג:
03- 5745769 טלפון

פייסבוק: אופטיקה עיניים
אינסטגרםopticaeinaim


תרצה 19, מרום נוה, רמת גן



עקבו אחרי בפייסבוק:



ובאינסטגרם:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה