11 בפבר׳ 2017

כולנו רוצות TIKVTIK- אקססורי חובה

שלום לכולם!

לוק מונוכרומטי (מונו-אחד ,כרומו- צבע) הוא אחד מקסמי הסטיילינג , בעיקר לנמוכות שבינינו שרוצות עוד כמה סנטימטרים. קסם נהדר והכוונה ללבוש את אותו הצבע על גווניו לאורך הגוף.
זה מראה הרמוני ויפה שאני מאוד אוהבת, הצבע האחיד יוצר אשליה אופטית של אורך והאורך נותן מראה צר יותר. אך שימו לב, אני מתכוונת לכל צבע וממש לא רק שחור, זה מראה שיכול להיות מצוין ומסוגנן.

בכל זאת, אם נרצה להוסיף קצת עניין ב'לוק', כדאי להוסיף פריט אחד או שניים בצבע שונה שיצור קצת תחכום. הלוק שלי היום הוא בגווני הכחול : ג'ינס ו"ההקפצה" שעשיתי עם התיק החרדלי, בנוסף גם קצת חרדל בשרשרת. החרדל הוא צבע די שנוי במחלוקת לגבי ביגוד אבל הוא מצוין כתוספת צבע באקססוריז.

התיק הוא בגודל מצוין ונהדר לכל מראה קז'ואל , הוא שייך לרשת TIKVTIK שהוא בית אמיתי לכל חובבות וחובבי התיקים בארץ לנשים ולגברים, ניתן למצוא שם מותגים עולמיים ומותגים מקומיים. והמחירים לכל כיס. התיק הזה של המעצב הצרפתי DAVID JONESPOLO והוא יבוא בלעדי של "תיק ותיק" לארץ. התיקים מחומרים סינתטיים מגיעים ב- 4 קולקציות לשנה. לחורף 2017, הגיעו החל מתיקים לנערות ועד לתיקים סופר-אלגנטיים. ניתן למצוא גם מותגים כמוPIERRE CARDIN, DAVID JONES הצרפתי, HEDGREN, GUESS, נטע שדה, KARIN , MARCO POLO ועוד.


מבחינתי התיק הוא כאקססוריז חובה, מה שהופך את המגוון בחנויות הרשת לגן עדן לחובבות האופנה.





שמתם לב לשרוולים







פוקוס על התיק



אוהבת גרביים-טוויסט קטן לענין 
  



מה לבשתי
סריג-קסטרו
חצאית -מאוד ישנה-לא זוכרת
נעליים- אסוס
שרשראות -מיוון
תיק -tikvtik- שם תמצאו את רשימת החניות 



עקבו אחרי בפייסבוק:
תוצאת תמונה עבור ‪facebook icon‬‏
ובאינסטגרם:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה