11 בפבר׳ 2017

הכי לוהט במותגי הנעליים - DOGO



שלום לכולם!


DOGO הוא מותג נעליים חדש בארץ שעשה עליה מתורכיה - אני חושבת שחובה להכיר אותו בגלל המיוחדות שבו.
אולי לא כולם יתחברו ויאהבו, אבל בטוח שהוא יעלה חיוך ויעורר התפעלות. יש בו הרבה תחכום, 'מגניבות' ויצירתיות שממש קשה להתעלם ממנו. אני התאהבתי. כל כך צבעוני ועם המון שיק, כל אחד יכול לבחור את הדגם שלו וברמת המינון הנכונה של היצירה.

DOGO הוקמה על ידי קבוצת מעצבים גרפיים בשנת 2006 באיזמיר שבטורקיה. החבורה המוכשרת והיצירתית החליטה להדפיס גרפיקה על פריטי הנעלה, ביגוד ותיקים. הם הצליחו לעשות זאת וכיום קיימים כ-5000 עיצובים מקוריים לפריטים ואפנתיים רבים. המותג הבינלאומי מוכר בכל העולם וניתן למצוא חנויות שלו בכל הערים הנחשבות כמו - ברלין, ברצלונה, אמסטרדם, פריז ועוד.

המותג הגיע אלינו בזכות משפחת עולים מליטא שטיילו בטורקיה והחליטה לייבא אותם לארץ. החנות הראשונה נמצאת בתל אביב בדיזינגוף סנטר ושם תוכלו למצוא עשרות דגמים של נעליים ותיקים מהקולקציה שמכילה דגמים לנשים, גברים וילדים המעוניינים למצוא את ה'יוניק' והייחודי תוך שימוש במוצר "רגיל" כמו נעל, תיק, חולצת טריקו או פריט קישוט לבית, כך החוויה של DOGO מתאימה לכל המשפחה. למותג מבחר רחב של סגנונות וצבעים המאפשר לכל אחד להגיע ולמצוא את הזוג המושלם ביותר עבורו. לכל פריט סיפור משלו, כל נעל ותיק בDOGO- הם עולם ומלואו שניתן בקלות להתאהב בהם. ה-DNA של המותג מתאפיין בגרפיקה מודפסת על גבי הפריט עם עיצובים מקוריים, לא שגרתיים וטרנדים המעניקים מראה ייחודי.

אני חגגתי בחנות ומדדתי מספר דגמים וגם צילמתי המון סגנונות שאי אפשר שלא להתאהב ולחייך.
הסלוגן של המותג "Personalize your life"״ התאם אישית את חייך.
אני חושבת שהוא באמת אומר הכל.











 















  



ברור לכם שקניתי זוג אחד, ובכדי לגלות תצטרכו להמשיך לעקוב. 
דיזינגוף סנטר קומה 2, ת”א www.dogostore.com
עקבו אחרי בפייסבוק:
תוצאת תמונה עבור ‪facebook icon‬‏
ובאינסטגרם:


6 תגובות:

  1. וואו!!!! מדליק ברמות. לא בטוחה שאהיה כל כך אמיצה....

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה , אפשר להתחיל עם זוג שהוא מתון יחסית ..בהצלחה

      מחק
  2. לימורי, אין להם סניף בפריז כי אם בשטרסבורג ........

    השבמחק